- Глава 13 - ~ Изглед на Луна ~
Погледнах мъжа и трябваше да се усмихвам автоматично. Той беше сладък: „Не, съжалявам“, казах бързо. Той се засмя. „Добре ли си“, попита той. "Да, всичко е страхотно", казах леко нервно. Защо ме прави толкова нервен?
"Между другото, аз съм ..." * Междувременно в Матео *Трябва да се разделя с Джазмин възможно най-скоро, тя просто ми създава проблеми. Моят план не трябва да се обърка заради нея, как всъщност се разпадна ..? Никога не съм имал нещо солидно. Трябва ли да й се обадя? пишете или трябва да отида при нея. Хм, трябва да мине възможно най-скоро. В крайна сметка реших да изпратя съобщение, кратко и сладко. „Разбивам се, чао“
Джазмин отговори само със смешните си емоджии, които никой не използва. Имам предвид говорител и букет цветя, това означава ли нещо? Ами не е от значение. Проблемът ми с джамина е решен, сега Луна. Къде може да бъде ?
След дълго търсене я видях отдалеч. "ЛУНА" няма реакция от нея.
С кого говори?
Това е млад мъж, малко по-висок от мен, но далеч не изглежда толкова красив, колкото съм.
"ЛУНА" се обадих отново.
Тя се обърка. Когато ме видя, но обратно към човека. Исках да се обадя отново, но мобилният ми телефон ме спря. "Здравей?", Казах в приемника си.
"Ах здравей Матео", гласът на мъжа прозвуча много грубо и разчупено. "Кой е там, ако мога да попитам?" Кой би могъл да бъде това и защо знаеше името ми?
,, Матео, не ме ли познаваш отново? "когато този човек каза моето име, разбрах кой е. Защо ме наричаш?"
- попитах леко раздразнено.
Лицето се разсмя.
-----------------------------------Кой е младият мъж, който кара нашата Лунита да се усмихва така?
И кой е човекът, който дразни нашия matteо?
🙃
YOU ARE READING
#Soyluna
RandomЗдравейте, аз съм Луна Валенте на 18 години и живея с родителите си. Всъщност нямам много приятели .. всъщност .. никакви .. и аз между другото живея в Буенос Айрес! • • • Здравейте, аз съм Матео Балсано, на 19 години. И най-големият играч някога...