Deniz salonun içine bomba gibi düşmüştü.Edizin saçlarımın arasındaki kayboluşunu seyretmişti.
-Yüreğim çıkıcak gibiydi neydi bu ne zamandır böyle yakınlaşıcak duruma gelmişlerdi ve ben onu çoktan kaybetmiştim.
Kendime çeki düzen verdim.Durumu nasıl toparlaycaktım.Ediz hiç birşey olmamış gibi gelsene Deniz dedi.
-Sen burdaysan merak etmem gereken bi durum yok iyi geceler.
Kapıyı sanki kapatırken ben arasında sıkışmış yüreğime kapatmıştı.
Gidip yanlış anladın mı demeliydim?Kime neyin hesabını vericektim.Neden açıklama yapıcaktım sonuçta beni bırakıp sevgilisine giden oydu Edize iyi geceler diyip odama geçtim.
Ediz:Istediğim oluyordu ona bir adım daha yaklaşıyordum ve Denizin ona nasıl baktığını bilmiyor muydum ama buna rağmen kendimi ondan alamıyordum.
Sabah olunca Edizin sesiyle kendime geldim.
Ediz:Kahvaltınız hazır hanımlar
Mutfak önlügü ile oldukça komikti.Kendimi gülmekten alamıyordum. Arkasından Baharda gülmeye başlamıştı.Evin içinde kahkalarımız yankılanıyordu.
Deniz:Eşsiz sesi buraya kadar geliyor mutlu galiba bensiz sabaha kadar gözümün önüne gelen sahne beni öldürüyor içip unutmak için çırpınıyorum.
Bahar kapıya yönelip;
Denizide çağırıp geliyorum. Yukarı çıktığı için cevap bile veremedim.Dünki durum aklıma geldikçe çekiniyordum.
Bahar:Kapıyı birkac kez vurdum ama evde yoktu galiba Deniz diye seslendim.Benim olduğumu anlayınca açtı. Gördüğüm manzara beni dehşete düşürmüştü.
-Deniz iyi misin?Berbat gözüküyorsun
-Bilmiyorum Bahar kendimi bulmaya çalışıyorum
-Hadi kahvaltıya gel lütfen seni bekliyoruz
-Keyfim yok Bahar beni bu sefer mazur gör.
Ne olmuştu bu adama nasıl bu duruma gelmişti ve önemlisi Okyanusla ilgisi var mıydı?
-Akşam gelmedin seni bekledik
-Geldim Bahar
Geldim de gördügüm manzara beni bu hale mi getirdi demeliydim.
-Tamam hadi inelim lütfen
-Belki sonra Bahar
Bahar geldiginde tekti.Belliki gelmek beni görmek istemiyordu.Kafamı toparladım ve sohbet içinde kahvaltımızı yaptık.
Okula gidip notları almamız gerekti.
-Bahar kahvaltıdan sonra okula gitmemiz gerek.
-Tamam burayı toparlayıp hemen çıkalım
Ediz:Ben sizi bırakırım hazırlanın hadi masayı ben toplarım.
Baharla birbirimize bakıp gülümsedik.
Bahar:Seni buraya kadrolu mu alsak acaba Ediz
-Neden olmasın
diyerek gözlerime baktı. Odama gecip üzerimi değiştirdim . Hızlıca aşağıya inip arabaya bindik.
Denizi görmek istercesine balkona doğru baktım. Ordaydı kan canağı olmuş gözleri ile bana bakıyordu. Içime işliyordu ve ben onu öylece bırakıp Edizin açtığı kapıdan arabaya bindim.