Κεφάλαιο 41

6.6K 400 453
                                    

η επόμενη μέρα

Μαρία

Ξαπλώνω στο πλάι και τοποθετώ το αριστερό μου χέρι για να σταθεροποιήσει το κεφάλι μου. 

Είναι κούκλος.

Είναι πανέμορφος.

Είναι το αγόρι μου.

"Μιχάλη.." του μιλάω με απαλή φωνή και τοποθετώ το ελεύθερο χέρι μου στα σπαστά μαύρα μαλλιά του. "Ξύπνα μωρό μου.. ξύπνα αγάπη μου.." 

Ως απάντηση το αγόρι μου μουγκρίζει ελαφρά και κουνιέται ελάχιστα. 

Τυλίγω μια τούφα μαλλιών στο δάχτυλο μου και την τραβάω ελαφριά.

Αχ τον λατρεύω.. και αυτόν και τις φωνούλες του.

"Ξύπνα αγοράκι μου όμορφο" κάνω ακόμη μια προσπάθεια και φιλάω πεταχτά τον γυμνό του ώμο. "Έχω ετοιμάσει τα πράγματα μας εδώ και ώρα.. ξύπνα για να πάμε κάτω να φάμε πρωινό και να κάνουμε check out από το ξενοδοχείο"

Ο Μιχάλης κουνάει αρνητικά το κεφάλι του. 

"Νωρίς είναι ακόμη ρε μωρό μου" μου λέει με κλειστά μάτια και ψάχνει στα τυφλά να με βρει με το χέρι του. "Πέσε και κοιμήσου να ξεκουραστείς.. έχουμε δρόμο μπροστά μας"

Χώνομαι απευθείας στην αγκαλιά του.

Μα δεν θέλω να κοιμηθώ.. θέλω να δω το σποράκι μας..

"Μου λείπει η μικρή μας πριγκίπισσα" του απαντώ με γλυκιά φωνή και ξαπλώνω πάνω στο γυμνό κορμί του. "Δεν θέλεις να την αγκαλιάσεις και εσύ? Μόνο εγώ δεν μπορώ μακριά της?" επίκληση στο συναίσθημα.. πάντα πετυχαίνει.  

Ο Μιχάλης χαμογελάει λοξά και τυλίγει τα χέρια του γύρω από το ντυμένο μου κορμί.

"Γκρινιάρα γυναίκα" ψιθυρίζει με την βραχνή αγουροξυπνημένη του φωνή και με μια απότομη κίνηση μας αναποδογυρίζει έτσι ώστε αυτός να βρίσκεται από πάνω μου. "Χρησιμοποιείς ανέντιμους τρόπους για να με αναγκάσεις να σηκωθώ από το κρεβάτι" προσθέτει και ανοίγει τα καταπράσινα μάτια του. "Με εκβιάζεις με το μωρό μας μωρό μου?" 

Τον κοιτάω σκανταλιάρικα.

Με κατάλαβε.

"Δεν γνώριζα ότι απαγορεύεται" ο τόνος μου είναι παιχνιδιάρικος, το βλέμμα μου επίσης. "Θα έκανα τα πάντα για το σποράκι μας να το ξέρεις" 

"Και εγώ θα έκανα τα πάντα για το σποράκι μας" μου απαντάει αμέσως ο Μιχάλης και ξεκινάει να τρίβει την- Ξεροκαταπίνω. "Όπως επίσης θα έκανα τα πάντα και για να βρεθώ μέσα σου" προσθέτει και γλιστράει το χέρι του κάτω από το λευκό φορεματάκι μου. 

the road to YOUR HEARTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora