C a p i t o l u l 26

18 3 0
                                    

Mai in gluma, mai in serios, eu si Aurora aveam cate o lectie pe zi, din ziua in care mi-a cerut sa o invat sa se poarte ca o lady

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mai in gluma, mai in serios, eu si Aurora aveam cate o lectie pe zi, din ziua in care mi-a cerut sa o invat sa se poarte ca o lady. Epuizasem lectiile, pe care i le dadeam de obicei la micul dejun, amuzandu-i pe baieti cu stilul meu pedagogic.

>Aurora, azi avem o lectie noua, am spus la micul dejun.

>Despre ce? a intrebat ea, plictisita.

>Despre sex.

>Pai, crezi ca e cazul?

>Clar! E o chestiune foarte importanta, la fel ca educatia. Nu e suficient sa te dezbraci si sa te oferi. E o intreaga arta sa stii si sa fii o fata adevarata.

>Hai ca m-ai facut si pe mine curios! Pot participa la lectia voastra? a intrebat Rye, amuzat.

>Aveti si probe practice? Ca particip si eu, a spus Mustafa, la fel de amuzat.

>Poate participa oricine, am spus serioasa.

>Nu vad ce-ar fi atat de discutat... Pozitii? a intrebat Aurora, naiva.

>Nu, draga. In primul rand tu, ca fata. Atitudine. Am vazut ca dormi in pijamale. Esti moartea sex-appeal-ului! Ma mir ca nu te duci si cu niste bigudiuri.

>Si in ce ar trebui sa dorm?

>Goala, sau in tinute sexy, ai doar 20 de ani, nu 70!

>Tu dormi goala?

>Da. Sau cu tinute frumoase, nu cu pijamale cu tweety si buline, care sa-mi faca iubitul sa se simta ca la Disney. Goala, eventual cu o cravata, niste sandale cu toc, margele...

>Interesant! a spus Rye, lasandu-se pe spate.

>Asa. Apoi, inainte sa apari in dormitorul unui baiat, trebuie sa fii pregatita. Relaxata si frumoasa. Trebuie sa-ti acorzi o ora seara pentru tine, o baie cu spuma, te faci frumoasa si abia apoi esti pregatita.

>Spre teroarea celui care te asteapta cate o ora sa vii din baie, a spus Mustafa, zambindu-mi.

>Acum, ca te-ai facut frumoasa si ai o stare relaxata, conteaza atitudinea. Eu, daca as fi baiat si mi-ar veni una miorlaind, as mangaia-o ca pe o pisica. Fii fata. Poti fi copilaroasa, dar nu asa-i faci sangele sa fiarba, intelegi? Trebuie sa fii spontana si jucausa si sa-l provoci. Vezi ca rutina plictiseste. O sa mearga la alta.

>Rye nu m-ar insela.

>Esti sigura? Va gasi una mai interesanta.

>Nu cred. M-ai insela cu alta mai interesanta, Ry? a intrebat ea, agatandu-se de gatul lui Rye.

>Depinde cat de interesanta, a spus el, privindu-ma sugestiv.

>Iti arat eu tie!

Mustafa citea ziarul si, din cand in cand, mai scotea cate o interjectie aprobatoare la dialogul nostru. Dar Rye ma studia atent.

RyeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum