1.Bölüm

487 17 31
                                    

MULTİ DE Kİ ŞARKI DİLİME DOLANDI DJŞENKDKW DEDİM NEDEN DİNLEMEYESİNİZ?HJDJDLSKW

"Kalksana kızım! Kızıım! Kime diyorum ben?!"

"Kime dersen de de bana deme anne."

Üstümden çekilen yorgan ile bu günün pazartesi olduğu aklıma geldi...Gerçekten okul neden var? Hani kapanıp açılmak günahtı? Niye açılıyor ki bu okul? Ya banane matematikten? Ben öğrenmek zorunda mıyım onun bunun küpünü? Ba-Neyse...daha devam edersem uzayacak. 1 ay oldu açılalı okul hala alışamadım.

"Kızım,sen demedin mi yarın nöbetçiyim anne beni erken kaldır diye. Bende kaldırdım işte. Çabucak giyinip aşağı gel. Teyzen sana bişey göndermiş."

Diyip ne olduğunu sormama fırsat vermeden aşağı indi. Normalde olsa benim yerimde biri gider sorardı. Bilin bakalım ne eksik? Ben normal bir insan değilim. Ben fazla üşengecim. Kumandayı kaybettiğimde televizyondan değiştirmek yerine oturup hint dizisini izleyen tiplerdenim ben. Çooook üşegçm>3
     Okul formam olan kırmızı lacosumu giydim. Altıma da siyah taytımı. Dün akşam üşenip hazırlamadığım çantamı 'lanet okul' cümlesini sürekli tekrarlayarak hazırladım. Çantamı alıp aşağı indiğimde her yerde koliler falan vardı. Çünkü taşınıyorduk!Okuluma daha uzak bir yere. Yani en azından 15 dakika falan daha uzak.Ben sabahın 6:30'unda durağa gidip otobüs bekliyorum. Gidene kadar 07:30 oluyor. Artık daha erken çıkacağım! Sanki operasyona gidiyorum aq.Aşağı indiğimde gördüğüm şeyle ağzım beş karış açıldı. Salyalarım akmaya başlamıştı! Tek aşkım kavanozun içindeydi!!

LİMON REÇELİ!!!

Aman Allah'ım! Hayattaki tek aşkım! Limon reçeli!

"Gördüğüm şey limon reçelimi anne?"

"Evet kızım. Teyzen sana taa Tokat'tan limon reçeli yapıp göndermiş valla. Bana bakan geçen sefer ki gibi eve geldiğimde 3 kavanozuda boş bulursam seni çimdiklerim valla!"

"İyi anne iyi. Anne limon var mı?"

"Hay Allah'ım ya! Milletin sevdiği meyve sebze elma domates olur bunun ki limon!"

Limon reçelini sürdüğüm ekmeğimi bitirip,banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkayıp,dişlerimi fırçaladım. Makyaj yapçağımı felan sandıysanız yanılıyorsunuz. Ben şu makyaj yapmadanda güzel olan waty kızlarından değilim. Ben sizden biriyim. Ben mükemmelim ama güzel değilim. Yüzümü falan kurulayıp saçımı Tepemde topladım. Kim açıp düzleştiricek...çok uzk glyor. Sarı renkte ki montumu giyip,evden çıktım.
          Durağa geldiğimde 10-15 dakika sonra otobüs gelmişti. Otobüse binip akbilimi bastım ve o kusursuz ses duyuldu.

"Yetersiz bakiye."

Tekrar bastım. Sanki ikinci kez basınca doluyor...

"Yetersi bakiye."

"Kızım oyalama bizi,bir sürü kişi var al birinden."

"Fazladan akbili olan var mı?"

Sessizlik.

"Hadi ama! Öpücükle mi bindiniz? Ya birinizde de mi yok!"

Sinirle aşağı inerken bir ses duydum.

"Bende var."

Sesin geldiği yöne baktım. Uzun,baya baya uzun kıvırcık kumral saçlı gözlüklü bir çocuk. Formasına bakılırsa benimle aynı okuldaydı. Bir kaç kes görmüştüm ama öyle dikkat etmemiştim. Yanıma yaklaşıp,akbilini bastı.

"Teşekkür ederim."

Diyip bulduğum boş yere oturdum.

"Ya sabah sabah okula gidiyorum zaten bir de çektiğim eziyete bak. Hayır yani okul niye var ki? Niye sabahın köründe? Neden?"

Kendi kendime hayıflanırken yanımda ki koltuktan bir kıkırdama sesi geldi. Kafamı çevirdiğimde karşımda akbilini benimle paylaşan çocuk vardı. Ne ara oturdun oraya aq.

(Bulut'tan.)

Akbilimi paylaştığım bu uzun saçlı kız gerçekten çok güzeldi. Aşık olmam dimi? Olmam mal mıyım ben? Bir düşüneyim...Malım ben. Kıkırdamamla bana dönünce utanarak gülümsedi. Tam ona ismini soracakken telefonum çalmaya başladı. Annem arıyordu.

"Alo? Efendim annem?"

"Oğlum,okul dönüşü otogara gidip Tokat arabasından gelen kartonu al. Parasını ben sana sonra veririm."

"Ama-"

"Oğluşum içinde tam 7 kavanoz limonlu reçel var!"

"Ne? Limonlu reçel mi? Oley be! Annem cannım anneanneme selam söyle. Teşekkür ederim bir ara arayıp. Haydi görüşürüz."

"Görüşürüz oğlum. Allah zihin açıklığ-"

Telefonu kapatıp cebime koydum. Hayatımın aşkı limonlu reçellerimi diğer hayatımın üçüncü aşkı anneannem yapmıştı. Birincide annemdi. Yanımda ki kız şaşkın şaşkın bana bakıyordu.

"Sen limon reçelini sever misin?"

"Evet çok hemde."

"Bende bayılıyorum. Limonlu reçel ve benim aramda büyük bir aşk var. Ben lavaş o çiğköfte sanki."

Diyince kahkaha attım sessiz olmaya özen göstererek.

"Aslına bakarsan bir çok arkadaşım bana 'limonun reçeli mi var?' Diye soruyor. Ondan şaşırdım yanlış anlama."

Dedi.

"Yok. Aynı soruyu bende çok sık duyuyorum. Anneannem bir kere ben küçükken yapmıştı. Sonra bende tadına bakmıştım ve tadına o an aşık oldum. Şu anda da hayatımın aşkı."

"Benimde."

"Bizim okuldasın. Nöbetçiyken girmiştin bizim sınıfa. Görmüşsündür beni. Hani şu sınıfın en yakışıklısı olan."

"Egon kadar konuş dersem hiç susmazsın değil mi?"

"Evet."

Kafasını cama çevirdi. 15 dakika falan sonra omzuma bir baş düştü. Uyuyordu. Okula yarım saat vardı. İzledim yüzünü. Küçük dudaklarını,biçimli burnunu,uzun kirpiklerini...Kulaklığın takmıştı ve gelen sese bakılırsa "Duman~ölüyorum haberin yok" dinliyordu. Sevdiğim bir şarkı değildi. Ben pop dinlerim çünkü.
Aşık olmamalıyım... Olmama-Oldum. İlk görüşte aşka inanır mısınız? Bilemem...Ama sanırım ben ilk görüşte aşkı yaşıyorum. Adını bilmediğim bir kıza karşı besliyorum bu duyguyu...

*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*

İLK GÖRÜŞTE AŞKA İNANIN 💗

LİMONLARI SEVİN❤️

Limon reçeli yerken geldi aklıma xjkdkajrjeğandkapql

Limon gibi ekşili hayatım var walla. Alıştık...

🍋 🍋 💔 

LİMON REÇELİ'MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin