kalp kırıklığım

260 8 0
                                    

Abi simay nasıl sın iyim demeye yüzüm yok ki sana boş ver bunları şimdi birazdan çıkacaz ya nereye eve bize gidecez peki davut o yok artık abi evliyim ama ben onunla olsun .

Mahkemeyi açtık ya boşanmak istemez se eli mahkum .
Abi söyle özür dilerim neden sana yaşattığım bunca şey den sonra beni hala koruyor sun .

Sen benim kardeşim sin hep benim yüzümden kalp kırıklığı bıraktım herkes de en çok sana ve kumru yu hep küçük gördüm olsun herkes bir yerlerden ders alırıl mış canım tamam hadi kumru dışarda abi .

Çağır sana gelsin tamam canım .
Kumru efendim aşkım seni görmek istiyor tamam canım .

Simay gel sene kumru senden özür dilerim seni hep küçük gördüm hep kırdım biliyor um ama sen hala benim Yanım da sın biz bi aileyiz bazen hayat öyle bir noktaya getir ki .

İnsanı anlayamaz sın kim kötü kim iyi boşver sen iyisin ya sence iyi olacak mıyım olacak sın tabi seni çok iyi bir insan sın tamam artık bunları evde konuşuruz tatlım tamam .

Hadi doktor gelmeden seni hazırlayalım bakalım tamam .
Davut senin ne işin var burada karımı alma ya geldim ondan uzaklaştırma aldın ve sen den boşanacak .

O benim karım o senin yüzünden intihar etti ne karısın dan bahsediyorsun sen defol  git buradan.
Gitmeyecem onunla konuşmadan seni görmek istemiyor anlamıyor mu sun sen .

Kuzey biz hazırız aşkım dur simay davut burada simay aşkım gidelim mi.
Git buradan davut seni istemiyorum hayatım biz birbirimizi seviyoruz hayır sen sadece intikam için evlen din benim her şeyi kayıt altına .

Aldım sadece kendini mi akıllı sanıyor sun bunu mahkeme de kullanacam sen benim kalp kırıklığım oldun umarım bir çok sever ve benim gibi acı çekersin şimdi git buradan lütfen .

Daha fazla sorun çıkar ma duydun simyayı git artık peki öyle olsun bakalım .

Davut dur bekle simay ne oldu canım dur kumru  al emanet in benim işim bitti bu yüzüklen simay ben çok .

Üzgünüm ne olur beni affet sen  simay olmaz artık hiç bir eskisi gibi olmaz davut keşke bana önce den tolga değilde davutum deseydin belki ozaman her şey farklı olabilir di.

Hoşçakal mahkeme de görüşürüz .
Gidelim abi gidelim canım .
İyi misin simay hem çok.

Kumru sana yenge diye bilir miyim de tabi yada kumru diyeyim ben aynı yaş dayız sen bilirsin elif evde senin sevdiğin yemeklerden yaptı onu da çok kırdım dimi biz unut tuk tatlım .

Keşke ben de bunu ta bilsem boşver artık herşey geçecek abi söyle bir tanem şey ben boşan dık dan sonra yurt dışına geri döneyim diyorum nerden çıktı bu şimdi .

Burada kalırsam benim için pek iyi anı olmaz ama hala olacaksın.
Görmeden mi gidecek sin oraya gelirseniz canım tamam bunu sonra konuşuruz bi toprarlanda sen bi .

Aynen hem daha yeni yeni alıştım sana yok öyle kaçmak .
Dimi aşkım evet şuradan pasta alalım iyi olur vallahi senin canın çekti sanırım ne yapayım hayatım bebek istiyor öyle olsun bakalım .

Hep böyle mutlu olun yüzünüz hep gülsün senin de gelecek tatlım daha çok genç sin öyle abi ama ben çok hatta yaptım olsun bi ders oldu ve .

Bilgi edinmiş oldun canım aynen abim.

İyi ki varsınız sende canım .

Aşiret kızı!? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin