Bilinmeyen alem başlı başına bir konu, kendi başına bir araştırma konusudur . Bunun sebebi benim gördüğüm yaşadığım fakat isim veremedigim, ancak bir çok insanın gördüğüne inandığım bir mekandır. Bu mekan tamamıyle beyaz olup yer, gök heryer bembeyaz bir haldedir. Farklı varlıklarla buluşma yeri veya bilinç altının gezinti yeri olabilir. Nerede olduğunu bilmiyorum ancak yazma sebebim çok garip ve anlaşılmaz olmasından dolayıdır. Bu alemde insanın bulunduğu yer de tam karşısında devasa boyutta bir vizyon aleti olup arka tarafı diğer alemlerden canlılar için verilmiş, ayrılmış noktadır. Bir çok insanın buraya geçme , görme sebebi ise musallat denen olayı yaşayıp onlarla konuşma veya anlaşma için buraya bilinç dışı bir şekilde seyahat ederek geçmesidir. Dediğim gibi burası bilinç içinde bir mekan mi yoksa tamamıyle ayrı bir boyuta ruhen bir yolculukla bı gidiliyor bilemiyorum... Araştırılması gerekiyor. Hakkında söyleyeceğim şeyler şunlar .
* Tamamıyle beyaz ve hemen hemen hiçbir yapı bulunmuyor .
* Sadece vizyon aleti adını verdiğim bir alet var ve bu alet sanırım hikayelerde bahsedilen "perde" olabilir. Çünkü diğer boyuttan varlıklar ve insanın bulunduğu yeri 2 ye bölen şey o.
*Yer ve gök beyaz olduğu için yer, gök varmı bilinmiyor.
*Hayal edilen hemen herşey o anda gerçek oluyor.
*Edilen dualar da ismi geçen kılınç , insan , herhangi bir alet orada önünüze geliyor.
*Farklı boyutlara vizyon aleti (perde) den geçerek ulaşabiliyorsunuz .
*Diğer boyutlardan varliklarla iletişime rahatlıkla geçebiliyorsunuz fakat dikkatli olunması gerekiyor. Çünkü vizyon aleti nden gectikten sonra onlar da sizin bulunduğunuz boyuta geçebiliyor. Sanırım perde yırtılıyor.
Deneyimleyen varsa yoruma yazabilir daha farklı şeyler çıkabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERİN PARAPSİKOLOJİ
Spirituelles"Bir yolcunun yolda yolda yürüyebilmesi için ufku görmesi yeterli değildir... Ufkun ötesini'de görmesi gerekir..." -Mustafa Kemal Atatürk * Ufkun sınırları çerçevesinde değil , ufkun ötesinde ve boyutlar arası...