A nagy ámuldozás közepette, kizökkentett a hintó földet érése. Kicsit megrázkódott a leérkezéskor.
Kinyitották az ajtót, majd kiléptem.
Két sorban katonák sorakoztak, díszes öltözetekbe és kitárt szárnyakkal. Egy hosszú piros szőnyeg terült, szét a bejáratig. A két pár ment előre, majd én is mentem utánuk. A hintó elhagyta a helyszínt, amire én hátra fordultam, majd vissza. A palota ajtajába köszöntöttek minket a szolgálók és a kis hercegek, hercegnők.Illedelmesen meghajoltak, majd én is követtem a példájukat. Betessékeltek a palotába, amely nagy tágas csarnokkal rendelkezett. Középen egy nagy lépcsősor terült el, melynek közepén szintén piros szőnyeg simult rá. A korlát arany színben pompázott. Szép nagy ablakok voltak a csarnok különböző pontjain, amely nagy fényt kölcsönzött a palotának.
A komornyik elvette azt a kevés cuccomat, majd a másik pedig felvezetett a szobámba. Míg a szobám felé mentünk a folyosókon a hercegek, hercegnők képei sorakoztak. A folyosó végén, pedig a jelenlegi király és királyné. Ebből leesett, hogy személyesen jöttek el hozzám, vagyis nagy becsben tartanak.
Elértük a szobámat.
Egy hatalmas díszes ajtó, álta el az utamat, hogy betekintést nyerjek a szobámba. A komornyik kinyitotta, majd én beléptem a jövendőbeli szobámba. Nem lepett meg, mivel mindenhol nagy keretes ablakok voltak, itt se volt másképp. 3 nagy ablak volt a szoba különböző helyén. Franciaágy terült el a szoba másik végében. Két ajtó is volt a szobámból kivezetve, plusz egy amin bejöttünk. Az egyik ajtó bal oldalt volt, ott volt a fürdőszoba. A szoba gyönyörűen ki volt csempézve és tágas is volt. Az egyik sarokban egy nagy sarok kád, helyezkedett el. Volt egy nagy tükör, a mosdó felett arany szegélyezett. És még sok más is volt, amely szükséges a fürdőszobába.Kimentem, majd a másik ajtó irányába mentem. Kinyitva döbbentem le, hogy egy nagyon nagy helység telis tele ruhákkal helyezkedik el mögötte. Cipő, egybe ruha, sport ruha, lovas ruha, fehérnemű, pizsama, estéi, tehát minden ami kellhet egy hercegnőnek.
Kiléptem az ajtón, majd akkor vettem észre, hogy a királyné, vagyis Emily volt az ágyam mellett.
- Nos hogy tetszik? Kérdezte érdeklődve.
- Fantasztikus nagyon gyönyörű,de tudták hogy jövök, hogy már teli van a ruhás szekrény?
- Természetesen előre gondolkodunk, ha egy új tag jelenik meg. Áttanulmányoztuk a méreteidet, elég fejlett a technológiánk, így nem kellett méretet vennünk közvetlenül.
- Ohh értem. Mosolyogtam rá kedvesen.
- Amint látod, ha mozogni kívánsz van lovagló szerelés, vannak szép erős lovaink, azokat megülheted ha úgy van. Ezen kívűl, még sok más elfoglaltságot lehet találni a palotában és körülötte is.
- Rendben, köszönöm a tájékoztatást!
- Ugyan.. ma szétnézhetsz, holnap pedig megnézzük, hogy kinek a leszármazottja vagy.
- RendbenFelállt Emily, majd távozott. Én az ablakhoz mentem, majd szétnéztem, hogy mik, vagy kik vannak kint.
Egy férfi lovagol kicsit messzebb, egy fekete lovon. A kertészek igazították a labirintus bokrot. Nem volt nagy, de kicsi se. A labirintus közepén, egy szökőkút állt. Gondoltam egyet és elindultam az ajtóm felé, majd a komornyikomba botlottam.
- Hova szeretne menni? Kérdezte tőlem.
- A lovakhoz szeretnék menni.
- Kövessen.Ahogy mentünk a lovakhoz, úgy vettem észre, hogy itt nem úgy fogadják az új jövevényeket, hogy csúnyán, vagy folyamatosan bámulnának, hanem illedelmesen meghajolnak.
Odaértünk a lovakhoz, a férfi még nem vett észre. Volt egy pár ló, megtetszett az egyik.
Fehér volt a ló, viszont a patáinál zokni szerű foltként fekete volt a szőre. A sörénye és a farka hol fekete, hol pedig fehér volt. A szemei a lónak gyönyörű ég kék szeme volt.- Bocsánat ! Szólalt meg egy férfi hang.
Mikor meghallottam, abbahagytam a ló simogatását, majd félre álltam.
- Látom új Hercegnő jött a palotába.
- Igen.
- Megtetszett Pegasus?
- Az a neve?
- Így van. Ő egy különleges ló, nem csak a kinézete, de még mást is rejt.
- Igazán?Bólintott a férfi, majd eztán vettem észre, hogy a férfinek is ugyan olyan a szeme, mint a lónak. A haja barnás szőke. Kidolgozott a teste, délceg herceg, mint a mesékben.
- Szeretnél vele menni egyet?
- Nem tudok lovagolni. Nyügtem ki bátortalanul.
- Megtanítalak.., majd később ha már tudsz, akkor tudunk együtt lovagolni, mit szólsz?
- Benne vagyok!
- Szuper, amúgy Pegasus nem szeret akárkit, ezért sincs gazdája. Különleges, ő választja ki, hogy kit enged fel a hátára. De eddig úgy látom, hogy téged be vesz.
Mosolygott a férfi.
- Majd meglátjuk. Néztem ekkor a lóra.A férfi kivezette a helyéről, majd bevitte a karámba, ott kapott nyerget.
- Gyere. Szólt hozzám, lágy hangon
Bólintottam, majd a ló oldalához álltam. A filmekben láttam még régebben, hogy hogyan kell felszállni. Nah ez most nem ment. A férfi segített nekem, majd nagy nehezen a ló hátán ültem már.
A ló kissé feszengett, majd a fejét felém fordította és nyerített egyet.
- Úgy látom megvan az új gazdája. Jelentette ki, a szőkés barna férfi.
Mosolyogtam, majd kissé meg böktem az oldalát, erre lassan elindult.
Nem nagyon kellett segítenie a hercegnek, hisz a ló mindenben segített engem, hogy kényelmesen lovagoljak.- Ne haragudj a faragatlanságomért!
Oda figyeltem, majd a ló előrehajolt, ezzel segített nekem, hogy le jöjjek róla.
- Igen? Kérdeztem a herceg felé nézve.
- Sebastian herceg vagyok, a jelenlegi király öccse.
Meghajolt illedelmesen.
- Örvendek, én Nita he.. hercegnő vagyok. Nem tudom kinek a leszármazottja. Jelentettem ki, kissé félve.Megfogta a kézfejem, majd üdvözlés képpen megpuszilta azt.
Pegasus-t vissza vitte a helyére, majd utánna felajánlotta, hogy körbevezet az udvaron.
Mivel nagy a hely, így este körül végeztünk. A komornyikom mondta, hogy ideje lenne vissza menni a szobámba.
Így is tettem, elköszöntem Sebastian-tól, majd mentem az úr után.Amint vissza értem, gyorsan le fürödtem, majd átöltöztem. Érdekes, hogy eddig a katonai felszerelésbe voltam és nem néztek, másképp rám, hogy egy hercegnő katona volt ezelőtt.
Tehát átöltöztem, majd le is feküdtem, hisz nagyon fáradt voltam...--99Pepy99--
KAMU SEDANG MEMBACA
Angyali katona (Befejezett)
FantasiEgy lányról szól, aki még nem tudja, hogy valójában mit tud. Egyszercsak előjönnek bizonyos képességek és felfigyelnek a szövetségiek, majd elviszik egy katonai bázisba és fejlesztik az erejét, hogy katonaként küzdhessen a harci mezőn. Nem csak ő az...