Tanıtım

94 6 4
                                    

"Yok öyle umutları yitirip karanlıkta savrulmak,
Unutma, aynı gökyüzü altında,bir direniştir yaşamak"
Siz bu cümleden ne anlıyorsunuz?
Şahsen ben bu cümleden umudumuzu yitirmememizi ve bu gökyüzünün altında yaşamayı öğrenmemiz gerektiğini anlıyorum.
Bu sözler, benim sosyal medyada gezinirken dikkatimi çekmişti.Her umudumu yitirmeye başladığım sırada bu cümleyi okurdum ve birazda olsa ayağa kalkmaya çalışırdım.
Bu arada ben Özgür,adım gibi özgür bir kızım.Aklıma koyduğum her şeyi yaparım.
Bu huyum yüzünden annem ve babam benden çok çektiler diyebilirim.Lise son sınıf öğrencisiyim ve 18 yaşındayım.Dansçıyım,dans etmek istersem orası neresi olursa olsun ederim.Sıradan bir hayatım var ve bu sıradan hayatımdan gayet memnunum.
Özgürün sıradan dediği ama dışardan o kadarda
sıradan görünmeyen hayatına girmek istermisiniz?
Özgür hayatında gerçekten adı gibi özgür olabilecekmi?
En önemliside aşık olduğu insan için kendisini feda edecekmi?
Özgürün macera ve aşk dolu hikayesini okumaya hazırmısınız?
Hazırsanız başlayalım...

Herkeze merhaba!!!!
Biliyorum beni tanımıyorsunuz ama tanırsınız çok çok beğeneceğinizden eminim!!!
Şimdilik tanıtımla geldim,eğer romanımda istediğim ilgiyi alırsam 1.bölümü yayınlıycam.Yorumlarınızı bekliyorum!!!!
Herkeze iyi okumalar,iyi keyifler!!!!!

Özgürlük Where stories live. Discover now