medya ada-
efe'den...
yaklaşık 1 yıldır sevdiğiniz kız başkasını sevdiğinizi düşündüğünde ne yapardınız? cevap yok.. son attığım fotoğrafta gece'den bahsederken o olayları farklı anlamıştı. sanırım onu unutmayı denemeliydim.
ertesi gün
okula gitmek için hazırlanmış çağrı'nın mesaj atmasını bekliyordum. beklediğim mesaj geldiğinde küfür savurarak aşağı indim.
"10 saattir mesaj atmanı bekliyorum abi."
"geldik işte oğlum."
10-15 dakika sonra okula vardığımızda gece ile göz göze geldik. ne kadar gözlerimi o güzel gözlerden ayırmak istemesem de yapmak zorundaydım. onu unutmak zorundaydım. o sırada yanımdan gelen sesle irkildim. ada. peşimden ayrılmayan kızlardan biriydi ve okulda da oldukça popüler, sosyal medya hesaplarını 100.00 küsur kişi takip ediyordu.
"günaydın efe." o an aklıma gelen bir fikirle daha önce yüzüne bile bakmadığım kıza döndüm.
"günaydın ada." onunla konuştuğum için mutlu oldu ve hemen yeni bir soru sormak için ağzını araladı ama ne söyleyeceğini tahmin ettiğimden konuşmasına izin vermeyerek devam ettim.
"okuldan sonra bir şeyler yapalım mı?" gözlerindeki parıltıyı gördüğümde istemsizce aklım gece geldi ve karşımda durmuş pürdikkat ada ve benim aramda geçen konuşmayı dinleyen geceye baktım. benim ona baktığımı fark edince sanki arkadaşlarıyla konuşuyormuş gibi yaptı. bende adaya döndüm.
"o zaman okuldan sonra aryaria kafede buluşuyoruz." yüzüme sahte bir gülümseme yerleştirip cevap verdim,
"ben seni sınıfından alırım." dedim ve çağrı'nın yanımda olduğunu fark ettim. soru sormaya başlayacağını ve hiç susmayacağını biliyordum. sadece "sus." dedim ve kestirip attım.
ayşıl'dan...
(çağrı, ayşıl'a buğra'nın numarasını verdiği akşam)
bilinmeyen numara: biliyorum sana giden yollar kapalı.
bilinmeyen numara: üstelik sen de hiçbir zaman sevmedin beni.
bilinmeyen numara: ne kadar yakından ve arada uçurum;
bilinmeyen numara: insanlar, evler, aramızda duvar gibi.
bilinmeyen numara: uyandım uyandım, hep seni düşündüm.
bilinmeyen numara: yalnız seni, yalnız senin gözlerini.
buğra: sen bayan nihayet, sen ölümüm kalımım.
buğra: ben artık adam olmam bu derde düşeli.
buğra: ayşıl, sen misin?
aaaaaaaaa noluyoruz?
cemal süreya çok severim..
sizce buğra şerefsiz mi?
yoksa
zorunda olduğu için mi ayşıl'dan uzaklaştı?
bir de efe ve gece hakkında ne düşünüyorsunuz?
ada sizce saf mı şeytan mı?
efe çok salaksın ama seviyorum seni❤
ve hayır ikizler burcu değilim mdkvmdkfvmkd
görüşrüz kirazlarım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden?
Short Storyneden gittin? neden yaptın bunu bana? neden..? 10.01.2020 #neden birincisi!