#5 Parę Porad Urodowych

745 27 46
                                    

• Raz na tydzień wieczorem przemyj twarz płynem do demakijażu. Tak, dokładnie. ( Ja używam płynu z Ziaji z liści zielonej oliwki.) Nie zapomnij po tym twarzy umyć :)

Peeling kawowy na nogi, pośladki i brzuch. Jest skuteczny już po kilku użyciach. Wspomaga walkę z cellulitem oraz w naturalny sposób delikatnie przyciemnia skórę.

• Gdy malujesz paznokcie nałóż 3 warstwy lakieru oraz na koniec jedną przezroczystego. Dzięki temu manicure czy pedicure utrzyma się dłużej.

• Jeśli masz problemy z trądzikiem przecieraj twarz wewnętrzna stroną skórki od banana, która ma właściwości przeciwzapalne. Po 10 minutach przemyj twarz chłodną wodą. (UWAGA porada niesprawdzona!)

• Jeśli masz problemy z nadmierną potliwością pach i już chyba żaden dezodorant Ci nie pomoże, znam prostszy sposób! Wilgotnymi palcami wetrzyj w pachy niewielką ilość sody oczyszczonej. Próbowałam i naprawdę polecam. Jednak pamiętaj aby zachować umiar, bo jak wiadomo "co za dużo, to nie zdrowo" ;-)

• Masz problem z obgryzaniem paznokci? Pomaluj je lakierem (jeśli jest szkoła to bezbarwnym) będzie ci szkoda je obgryzać. A jeśli to nadal nie pomoże, to za kilka złotych w aptece znajdziesz specjalne, gorzkie lakiery do paznokci. Naprawdę ohydne.

• Co prawda, jest to bardziej na lato porada, ale powinnyście ją znać. Jeśli pocicie się w zgięciu łokci, kolan, czy między udami posmarujcie te miejsca antyperspirantem w kulce.

Poradnik NastolatkiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz