Sunt aici de 20 de minute si tot ce face e sa ma tina in brate,ceea ce ma bucur.Credeam ca ma va viola sau ceva mai rau!M-am uitat la Lex cum dormea,stramsoarea lui nu era slaba deloc.Mi-am afundat capul in pieptul lui,stiu ca nu o sa imi deie drumul.Dar tot nu inteleg faza cu perechile.Chiar daca as fi ceea ce mie greu sa cred,de ce e asa posesiv?De ce nu ma lasa sa se atinga nimeni de mine?Nu sunt din atichitate,portelan sau orice altceva.A inceput sa se foiasca si sa ma stranga mai tare,și-a deschis ochii uitandu-se la mine,apoi mi-a sarutat fruntea.
-Cand imi vei da drumul?
-Niciodata?
-Parinti mei vor fi ingrijorati.Nici macar nu stiu cum vor reactiona tata si fratele meu mai mare.Mama cu siguranta o va lua razna si se va panica mai rau ca ultima data.
-E doar 9 dimineata...
-Offff!Lasama sa merg acasa!
-Dar eu vreau sa mai stam asa!Nu vreau acum ca sti ce sunt si ca imi apartii nu vreau sa te las.Imi va fi dor de tine si daca nu te am in preajma voi fi slabit ducand dorul tau.
-Uite!Si daca se va intampla asta,macar revista putin...te rog...
-Fie!Dar tot nu iti dau deumul pana deseara.
-Aghhhh!Ma enervezi!
-Si eu te iubesc.Axis ar dori sa vorbeasca cu tine.
-Axis?spun confuz.
-Lupul meu interior.
-Oh...
Și-a inchis ochii,iar ochii lui s-au facut albastrii.
-Buna.spune vesel.
-B-buna...?
-Sunt Axis!
-Sunt-
-Nao,stiu!Esti atat de dragut si atat de sexy!
Ma apuca de fund,incepand sa il stranga de de el,de cateva ori.
-St-stai!Ah!
Și-a zsrobit buzele moi si perfecte de ale mele,incepand un sarut pasional intre noi.Pot...recunoaste ca imi place!Sa despartit din sarut,incepand altul,dar mai senzual,mana lui a intrat sub hanoracul meu.Mangaierile lui erau blande,a vrut sa coboare mai jos dar iam prins mana.
-Stai!Nu...
-E oke...nu o voi face,nu vreau sa ne urasti!
-Esti un scump.
Spun si ii ating obrazul dandu-i un mic sarut.
-Ma bucur ca te-am gasit,credeam ca nu te voi afla.
-Cum adica?
-Mereu mergeam in orase sau satele sau in paduri cu diferite haite ca sa te gasesc.Cand ti-am simtit mirosul de trandafiri si capsuni,am luato razna dar gasca mau tinut pe loc sa nu fac ceva ciudat.
L-am imbratisat,dar momentul a fost oprit de stomacul meu.
-Tie foame?
-Mhm.spun rusinat.
-Stai iti voi aduce de mancare!
A ieiat pe usa,mam uitat prin camera.Am luat o fotografie cu el,privindu-l e chiar dragut.M-am uitat mai departe,gasind un mic cufar,l-am deschis si inauntru era o mic cutit,si cateva pastile.Usa sa deschis,Alex a intrat pe usa dar cand ma privit a facut ochii mari lasand tava cu mancare pe noptiera si venind catre mine.A vrut sa smulga cufarul dar mam ferit,cand sa fug,el ma prins cazand pe mine,iar cufarul zburand si spargand peretele de sticla.Am fugit spr eperetele acum spart,dar Alex ma prins.
-Stai!Vei cadea!
Lam prins de brate uitandu-ma urat la el.
-Ce erau cu alea?!DE CE RECURGEATI LA ASTFEL DE CHESTI!
-...
-RASPUNDE!
-PENTRU CA ERAM DISPERAT.
-Disperat?De ce ai fi disperat!?
-Pentru ca eram singurul din haita care nu și-a gasit perechea la 16 ani!
I-am mangaiat obrazul usor zambindui.
-Ma ai acum!Nu mai e nevoie sa recurgi la astea.Si scuze de perete,sincer trebuia unul mai bun era prea subtire.
-Stiu!Voi suna si maine vor veni sa repare asta!
-Maine?
-Mhm.Acum vino sa mananci!
Ma tras in poala lui hranindu-ma!Dupa ce timpul a trecut Lex a preluat controlul si mia povestit mai multe.Ajuns acasa la mine am adormit imbracat.CEA MAI CIUDATA ZI DIN VIATA MEA!!!Sunt atat de oboooosiiitttt!Noapte buna *sforaie*.
-Prune...alune...galuste...*zambeste**sforaie iar*.
CITEȘTI
My posesiv werewolf Yaoi (boyxboy)
Werewolfaceasta carte este interzis homofobilor.Nu raspund pentru nimic daca cititi.Dar va anunti ca nu aveti voie cei care sunteti homofobi.Aceasta carte este despre persoana de acelasi gen*