Jin szemszöge:
Egy kis pohár whisky van a kezemben. Sosem szerettem az izét, ha ittam is másfél pohártól már világomat sem tudtam, sosem bírtam az alkoholt, de most szükségem van erre a torokmaró, büdös, agyat-serkentő löttyre, mert másképp lehet nem bírnám.
Namjoon...miért kellett összejönnöm Veled? Miért váltál egy droggá, amiből, ha nem kapok lejövök az életről? Hallgattam volna a józan eszemre, úgy tudtam, hogy ha a szerencsémen múlik, akkor így fog végződni! A harag, a düh, a keserűség...minden bennem van. Űrt hagytál magad után. Tudtad, hogy mindenkinél jobban szerettelek Kim Namjoon?Kiváncsi vagy a történetemre, a történetünkre?
17 éves, gimnazista fiú vagyok, életem első évei Daeguban töltöttem, majd az iskolakezdésre átköltöztünk Szöulba. Hárman voltunk a családban, illetve volt egy felesleges 4-ik. Én, Anya és a bátyám. Meg persze Apa, de róla majd később. 15 éves voltam, amikor rájöttem, hogy az vonz, ami a lányok többségét. Amikor a kezdeti sokk elmúlott kénytelen voltam a szüleim elé állni, de hála annak, hogy a szüleim ilyen elfogadóak, nem kellett veszekednem és feleslegesen mérgeznem magam. Szerettem élni, mert tudtam, hogy az vagyok, aki lenni akarok és afelé törekszem, akivé válni akarok.Persze az élet, megint máshogy döntött, hiszen fél évvel ezelőtt megismertem egy Kim Namjoon nevezetű félistent, akivel egy pár randi után össze is jöttünk. Sosem voltam az a szerelmes típus, de azt bizton állíthatom, hogy Kim Namjoon kedvéért szinte egy 5 éves kislánnyá változtam, de persze ő sem volt másképp. Rajongtunk egymásért. Büszkeség és Balítélet? Miután? Csókfülke? Fiúknak akiket valaha szerettem? A mi szerelmi történetünk ezektől annyiban különbözött, hogy fiúk voltunk.
Boldog voltam és kiegyensúlyozott egészen a mai napig, amikor az egyik osztálytársunk Jisung, mutatott egy képet amit Namjoon küldött át neki.
Visszaemlékezés:
-Jinbe, Jinbu!!-kiáltott utánam Jisung, Annyira irritáló és ragadáncs egy egyed, csak tudnám mi faszt akar...
-Jinba!-javítottam ki.-Neked maximum Jin-mosolyogtam.
-Én a helyedben nem mosolyognék annyira, nagyon sajnállak Jinbu-vágott egy hamis szomorú fejet és megmutatta a telefonját, ahol egy olyan beszélgetést láthattam, amit sosem akartam volna
A képen az én arcom van, ahogy valaki nekem épp veri. A kép selfie pózból készült, de az illető arca nem látszik a képen, természetesen, még ahhoz is gyáva, hogy felvállalja a saját pofáját! A beszélgetést megnéztem, és Namjoon küldte el neki.Amikor megláttam hirtelen zavaromban megfordultam, de egy erős mellkasba ütköztem, amelyből áradt a Nam illat.
Ve:
-Jinba-puszilt meg-Vigyázz-nevetett. Megfordultam és a szemébe néztem. Meglátva könnyes szempáromat, Namjoon arcáról is lefagyott a mosoly.
-Jinnie, baj van?-simított meg, de lelökve magamról a koszos mancsát, tenyerem hatalmasat csattant az arcán.
YOU ARE READING
Busanban újra láttalak /namjin 18+/
FanfictionKim Namjoon és Kim Seok Jin egy középiskolába jártak, ahol később összejöttek. A románc addig tartott, amíg egy gonosz külső hatástól, szétmennek, majd az elkeseredett Seok Jin, Szöulból átköltözik Busanba. Egész addig amíg egyszer egy rejtélyes koc...