Sziasztok! Meghoztam az első részt amiben a másik főszereplőnk még nem kap helyet. Idővel annak is eljön az ideje :D
Taehyung Pov.
Mikor Chanyeol és Baekhyun leültek a velem szemben levő kanapéra, érdeklődve kémleltem őket. Chanyeol továbbra is a fura tekintetével illetett, még Baekhyun kedvesen mosolyogva simogatta meg párja hátát, majd rám nézett.
- TaeTae Channak is feltennéd kérlek azt a kérdést amit nekem? - kérdezte, majd hol engem nézett, hol pedig Chanyeolt, aki mintha megfagyott volna úgy meredt rám.
- Nem tudom hogy jó ötlet lenne-e Baek - néztem a másik személyre, majd vissza a fő nevelőmre aki mintha nem is ezen a világon lenne. Megijedtem tőle.
- Mondd csak Taehyung... most már kíváncsivá tettél. Hallani szeretném - egyenesedett fel Chanyeol ültében, amivel meglepett és össze is rezzentem mikor hirtelen szólalt meg mély hangján. Mintha teljesen eltűnt volna az a személy, aki az előbb olyan hátborzongatóan kémlelt. Most egy kedvesen mosolygó férfi ült előttem. Ahogy meg is ismertem őt.
- Hát...én.. - kezdtem bele félénken lehajtott fejjel, amit azonnal félbe szakított az előbbi mély, markáns hang.
- A szemembe nézz Taehyung!
Felemeltem a tekintetem majd sóhajtottam egyet.
- Miért van ilyen különleges illatotok? Neked citrus - mutattam remegő kezekkel Chanyeolra. - Neked meg vanília - majd Baekhyunra.
Amint befejeztem mondanivalóm Chanyeol mindentudóan elmosolyodott.
- Akkor úgy látszik itt az idő, hogy beszéljünk neked erről- nézett Baekhyunra majd vissza rám.
Én értetlenül ültem továbbra is a kanapén, és felváltva néztem nevelőim akik szeme sötét vörösben pompázott, ami hihetetlenül megrémisztett.
Mi történik itt? Kik ők?
- Tudod Taehyung, a világ nem olyan toleráns. Vannak dolgok amiket titkolnia kell az embereknek. - kezdett bele Chanyeol a mesélésbe amit érdeklődve hallgattam.
- Nem vagyunk teljesen emberi lények... vagyis még is, de még sem. Három csoportra tagolódik a fajtánk. Alfa, Béta, Omega. Ugyan úgy emberi dolgaink vannak mint bárki másnak, csak egy kis illatanyaggal és egy kis plusszal vagyunk megáldva. Így tudják az Alfák megtalálni a hozzájuk tartozó személyt. -kezdett bele Chanyeol a mesélésbe. Nem tudtam elhinni, hogy létezik ilyen amiről beszél. De mégis minden jel arra utalt, hogy nem vagyunk mindennapi emberek.
-A Béták nem rendelkeznek ezzel az illatanyaggal. Ők már teljesen beolvadtak a mindennapi emberek közé, bár annyival kitűnnek hogy sokkal erősebbek, gyorsabbak és ügyesebbek mint az átlag. Az Alfák mint jó magam és a mellettem ülő szépség, a vezetők. Mindenben előnyt élveznek megjelenésük és jellemük miatt. Nekünk vannak illatanyagaink amit te is érzel. Sokszor a szemünk más színben pompázik aminek a legjellemzőbb árnyalata a vérvörös - szóval ezért öleli körbe az egész házat ez a kellemes aroma. Tényleg az ő illatuk volt.
-Az Alfák bármilyen fajjal párosodhatnak, hiszen mint említettem ők a vezetők. Viszont csak is az Omegák lehetnek várandósak tőlük. - folytatta. - Még az emberek se képesek teherbe esni egy alfától. Na és itt jössz te, mint védtelen omega. Az Omegákból van mostanában a legkevesebb a földön. Szinte már ölni tudnának értük, hiszen olyan különlegesek és egyediek. Akár csak te Taehyung. Mivelhogy férfi Omega vagy így igazán ritkaságnak számítasz. A sajátosságod fő oka, hogy teherbe tudsz esni férfi létedre. - elkerekedtek a szemeim Chanyeol mondatára. Teherbe esni? Én mint férfi?
-Az Omegáknak is ugyan úgy vannak illatanyagaik, amivel magukhoz tudják csalogatni az Alfákat, hiszen csakis ők hordhatják szívűk alatt a "vezetők" gyermekeit. Az Omegák rendelkeznek egy olyan időszakkal amit Heat-nek nevezünk, ilyenkor a legtermékenyebbek és ilyenkor bocsátják ki magukból a legerősebben az illatukat, amivel felkeltik az Alfák figyelmét. Általában nekik is változhat a szeműk színe. Valószínűleg a te szemed, mivel levendula illatod van élénk lila színű lesz - fejezte be Chanyeol a mesélést mire döbbenten néztem Baekhyunra picit rázva a fejem, majd vissza a nevelőmre.
Hihetetlen sok információ volt egyszerre. És egyszerűen nem tudtam felfogni, hogy nekem ilyen képességeim lennének. Nekem is illatanyagom van? Lila szem? Na és terhesség...hát ez volt a legelképzelhetetlenebb számomra.
- Chanie... szívem ..kicsit lassabban. Szegény fel sem tudja fogni mi is történik vele most- mondta kedvesen Baekhyun majd átült mellém. - Ha van bármi kérdésed nyugodtan tedd fel és válaszolunk rá - mosolygott rám.
Chanyeolra néztem, aki megint azzal a furcsa tekintettel kémlelt.
- Baek magunkra hagynál minket picit - szólalt meg mély hangján Chanyeol, majd amint a világos barna hajú fiú felállt mellőlem, átült arra a kanapéra amin én voltam.
- Figyelj Taehyung... valamit tisztáznunk kell - kezdett bele, mire kíváncsian néztem vörös íriszeibe. - A szüleid akikre azt hitted, nem a szüleid voltak. Örökbe fogadtak, de amint kiderült hogy mivel rendelkezel, elhoztak hozzám mert tudták én majd fogok tudni mit kezdeni a helyzettel. Ők normális emberek voltak akik nem igazán tudták mit is csináljanak egy Omega fiúval - teljesen más volt most Chanyeol mint az előbb. Sokkal gyengédebb és törődőbb.
- Az igazi szüleid valószínűleg halottak már hiszen édesanyádnak is férfi Omega lehetett, csak így örökölhetted tőle ezt - nézett egy pillanatra maga elé majd rám.
- De..de, honnan gondolod hogy halottak? Lehet valahol rám várnak - mondtam könnyes szemekkel, hiszem most kezdett tudatosodni bennem, hogy nekem valójában senkim sincsen.
- Az Omegák és az Alfák nagyon ragaszkodóak a gyermekükkel. Nem hinném, hogy így elengedték volna csak úgy a kezed Taehyung - Chanyeol lágy hangon beszélt hozzám, és megsimogatta nedves arcom, amin lassan kezdtek el folyni könnyem.
- És ami számomra és Baekhyun számára is a legszívfájdítóbb dolog, most következik - sóhajtott fel majd megfogta a kezem. - Itt kell hogy hagyjunk Taehyung. Nem maradhatunk a közeledben mint Alfák, mert idő kérdése hogy először megjelenjen nálad a Heat, és mi teljesen biztos hogy fejünket vesztenénk, de ezt egyikünk sem akarja. Kapsz gyógyszert ami majd picit csillapítani fogja az illatod, így tudsz majd munkát vállalni. Ha mi itt maradnánk, valamelyikünk megharapna és az a mi kapcsolatunkat is teljesen tönkretenné és a te életed is, hiszen onnantól kezdve te ahhoz az Alfához tartozol aki megharapott. - fejezte be a mondandóját mire könnyeim még jobban elkezdtek potyogni.
Azok az emberek is magamra fognak hagyni, akikre azt hittem majd mindig mellettem lesznek bármi is történjen. Mindent tönkre tett ez az egész. Mi lesz most velem? Mit fogok egyedül csinálni?
Mikor halk pakolást hallottam magam mellől, láttam hogy Chanyeol tényleg igazat mondott. Baekhyun már ott állt a bőröndökkel és egy apró kis gyógyszeres dobozt hozott felém, amit lerakott a dohányzóasztalra.
Tényleg itt hagynak. Ők is...
Na, hát itt is lenne az első rész. Majd igyekszem a másodikkal is :) .
Bye Kimi
YOU ARE READING
Singularity •Vkook•
RomanceJungkook a kemény bérgyilkos Alfa soha nem gondolta volna hogy, a megbízást amit azon a bizonyos estén fog kapni így megváltoztatja az életét. • Legszívesebben most azonnal én magam tisztítottam volna meg, hogy még véletlenül se maradjon semmi nyom...