KEDİLER

56 4 2
                                    

Kedilerin vücutlarında 290 kemik ve 517 kas bulunmaktadır.

Bir kedi sahibine alışırsa sahibine karşı bir köpek kadar sadık olabilir.

Bir kedi 9 yaşındaysa 3 yılıni kendini temizleyerek 3 yılını uyuyarak geçirir.Yani sadece 3 yılını yaşar diyebiliriz.

Bir kedinin görüş açısı 185 derecedir.

Kediler dakikada 20-40 kere nefes alırlar.

Bir kedi kuyruğunu titretiyorsa sizi gördüğü için heyecanlanıyor demektir.

Bir kediyi okşamak kan basıncını düşürür.

Kedilerin köprücük kemikleri olmadığı için kafalarının sığabildiği heryerden geçebilirler.

Bir kedi diğer bir kediye hemen hemen hiç miyavlamaz.

Ortalama bir kedi yılda 2-3 arasında gebelik dönemi geçirir.

Dünya da 500 milyonun üzerinde evcil kedi bulunmaktadır.

Kedilerin işitme duyusu insanlarınkinden ve köpeklerinkinden hassastır.

Normal bir kedinin vücut sıcaklığı 38.6 derecedir.

Bir kedi 49.6 km/h hızla koşabilir.

Mırıltı sesi çıkaran tek hayvan kedidir.

Ortalama kedi ömrü 15-16 yıldır.

Kediler günde ortalama 16 saat uyurlar.

Kediler bayanlarla daha iyi anlaşır.Çünkü bayanların sesi daha incedir.

Arkadaşlar istek üzerine yeni bölüm güncelliyeceğim.Yeni bölüm başka bir canlı ile alakalı olacaktır yorumlarınızı bekliyorum...

İlginç BilgilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin