Kafamı kaldırdığımda uzun boylu çocuğun omzundaydım! Kafam omzundaydı yani.
"Ayy! Çok pardon! Sabahın köründe kalktığım için sızmışım."
"Sorun yok. Horlamasan daha iyiydi."
Gülmeye başlayınca 'ne diyon aq malı' bakışlarımı ona atıyordum. Sinirle konuştum.
"Ben horlamam!"
"Demin öyle değildi valla. Kusucan sandım.O nasıl ses?!"
Kahkahaları ile bir kaç kişi bize döndüğünde okula bir durak kaldığını fark edip ayaklandım.
"Daha bir durak var."
"Üzgünüm ama daha fazla yanında durursam beyin fonksiyonlarım sinir krizinden kendi kendilerini öldürebilirler."
Hiç bişey anlamadınız dimi? Bende anlamadım...
"Ne?"
"Ya ben sabah sabah boş yapıyorum diye niye beni sinirlendiriyorsun?! Seninle uğraşamayacağım!"
"Ben olmasaydım,bu otobüse binemez okula geç kalırdın limon."
"Limon mu?"
"Saçların limon gibi sarı,en sevdiğin şey limon reçeli. Adını da bilmiyorum. Bu yüzden adın benim için limon. Limon kız."
"Sende limonatasın."
Kahkaha atmaya başladı. Ben ise utanmıştım! Gerizekalıyım ya! Hayır değilim. Bas baya limonata! -ikizlerburcu-
"Ne alaka? Ahahha "
Gülmeye devam ediyor!
"Sen bana limon dedin! Sende limonu seviyorsun ama çook uzunsun. İşte bu yüzden sen limonatasın. Sıvı şeyler bulunduğu ortamın şeklini alır. O yüzden limonatasın sen!"
"Peki..."
Dedi mal mal sırıtarak.
Otobüs durduğunda aşağı indim. O da peşimden indi. Okula girmek için karşıya geçtim. Durağın karşısındaydı okul. Okula girdim. Nöbetçi olduğum için üst kata müdür yardımcısının odasına girdim."Geç kaldın Mera."
"Hocam otobüsle geliyorum da. Trafik vardı."
"Al nöbetçi kartını şu koliden. Buraya da imza at."
Bu müdür yardımcısının adı Bülent. Ama biz ona 'put' deriz. Çünkü put gibi sert. Kimse şu ana kadar güldüğünü görmedi. Adam put!
Nöbetçi kartını alıp,imzamı attım ve odadan çıktım. Sınıf defterlerini dağıtacaktım. Yanımda da bir erkek nöbetçiydi. Emir diye biriymiş. Aa ben kendimi tanıtmadım. Ben Mera.17 yaşında limon aşığı,üşengeç,ailesinin ikinci çocuğuyum. Bir abim var. Ama Trabzon'da üniversite okuyor benim abişkom. Veterinerlik. İlk önce kendisini iyileştirsin falan djşsnsjdjfjdks Ha o ha inek. Neyse...Ben 12.sınıflara dağıtacaktım sınıf defterlerini. İşim bitincede memur abladan imza kağıtlarını alıp sınıf sınıf dolaşacaktım. Sınıf defterlerini sondan başlayarak dağıtıyoruz. 12/G kapıyı tıklattım.Kapıyı açıp girdim. Sınıf defterini masaya koydum.
"İyi dersler."
Diyip çıktım. İçeride biyoloji hocası hamide vardı. Kendisi kızdan erkeğe dönmüş. Öyle diyorlar. Travesti yani...O yüzden bizde ona Hamid yerine Hamide diyoruz. Djkdpsşsnadjkska
Sırayla sınıflara girdim. Son sınıf 12/A aslında ama ben 12/F sınıfını bulamadım. O yüzden şimdi onu arıyorum. Sağa döndüm yok. Üst kata çıktım. Aha! Kapıyı tıklatıp girdim. Dersleri boştu ve bir tane çocuk arkası dönük öğretmen masasının sandalyesine oturmuştu. Sınıf defterini masaya bıraktığımda bana döndü ve ben şok! Otobüsteki limonata!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİMON REÇELİ'M
ChickLit"Ben seninim,sende benim Limon Reçeli'm" ***********^•^*******^•^*******^•^*******(~ • ~ ) 🍋 bol limon reçelli,bol kahkahalı,bol romantik bir hikaye. Hadi oku 🍋🧸 @ayinbuyucusu_ kapağımın tasarımcısı🍋💛