ВСЕ ОЩЕ СЪМ ЖИВА МАКАР И НА ПРЕДСМЪРТНО ЛЕГЛО....ОКОЛО МЕН НЕ СЕ ЖИВЕЕ И МАМА МИ КАЗА, ЧЕ СЪМ ДОЛНА АДОВА ГАД (ДА, АДОВА) КОГАТО СЪМ БОЛНА. ЙЕЙЙЙ! И НА ВСИЧКО ОТГОРЕ И БЯХ ИЗМЪЧВАНА ОТ ГАДНИ СЪНИЩА СВЪРЗАНИ С ДЕЦАТА МИ (КУТРЕТАТА) И СУТРИНТА ПЪРВАТА МИ РАБОТА БЕШЕ ДА ИЗТЪРЧА НАВЪН ДА ВИДЯ ДАЛИ ОЩЕ И ДВАМАТА СА СИ ТУК, ЗАЩОТО В СЪНЯ МИ ЕДИНИЯТ ГО НЯМАШЕ И СЕГА КАТО СЕ СЕТЯ И ЗАРЕВЯМ
НЕ МИ Е ЛЕСНО ЗНАМ
КАКТО И ДА Е
ПРИЯТЕНО ЧЕТЕНЕ
*Алекс*
Това момиче...лелее! Ходих всеки ден до сервиза уж под предлог да видя момчетата, но си открадвах и малко време с нея...което минаваше с монолог от моя страна, защото все не разбирах, че е със слушалки. Правеше ме на глупак. На пълен глупак, но не можех да се стърпя. С всеки следващ път, в който ме отблъскваше едва ли не желанието ми да я имам беше по-силно. Да, разбира се че беше нещо еднократно, раз-прас и готово, най-много няколко пъти, но я исках я леглото. Нещо ми подсказваше, че и сексът с нея ще бъде еха уау. Все пак беше рускиня....а, тези жени...Мили Боже, бяха горещи в леглото въпреки студената си същност.
Не знам защо обаче имах странното чувство, че я познавам. Изглеждаше ми супер позната и бях сигурен, че съм я виждал някъде. Просто не можех да се сетя къде.
И, да днес беше отново един от онези дни.
- Пак ли ще говорим едно и също? Омръзна ми! Казах ти вече не съм заинтересована. – метна гаечния ключ и се отдалечи от мен, а аз тръгнах веднага след нея.
Боже, какво ми ставаше? Нима едно пиче струваше целият този цирк?
Е, явно да.
- Хайде, де Алина една вечеря какво толкова?
- Казах ти вече, вечерям само с Лев. Какво да направя, като не обича да ме вижда с други мъже?
- Добре, дай ще го направим обяд.
- За Бога, Алекс! – изръмжа. – Кое от това, че не съм заинтересована не разбра? Влудяваш ме!
- Искам просто да изляза с теб.
Да те чукам бясно и страстно, ако трябва да бъда честен.
- Казах ти вече, не мога.
- Заради Лев е нали?
Все още не бях разбрал кой е този въпросният Лев. Гадже ли беше? Дано да не беше. Моля те, Боже нека да е брат. Дори баща. Само да не е гадже. Въпреки, че и да беше гадже реално погледнато аз нямаше да се женя за нея. Исках просто да я чукам, да му се невиди...толкова ли много исках? Не мисля.
YOU ARE READING
Само моя (ВИС-3 №3) (18+) II ЗАВЪРШЕНА
RomanceКогато разбрах, че тя беше с мен само заради парите ми вече бе късно, бях се влюбил прекалено много и даже мислех да ѝ предложа брак, но тя ме остави за някой по-богат от мен. Дълго време си ближех раните докато не се появи тя... Алена мразеше мъжет...