Частина 15

589 19 0
                                    

•●•●•12:00•●•●•
Ми прокинулись і лежали в обіймах і говорили .
Артем : Ну як тобі ? Якшо шо , то не суди строго , це був мій перший раз )
Кейсі : Ти це серьозно кажеш ? В тебе був перший раз ?
Артем : Ну , типу того .
Кейсі : Це було просто чудово
Артем : А в тебе ?
Кейсі : Мм... ні , не перший (
Артем : Мені байдуже на це , але якщо не секрет , то з ким і скільки раз ?
Кейсі : Перший раз , мене друг насильно хотів залишити девственості , но в нього не вийшло . Прийшов його друг , ну і все . Другий раз ... з ... Дейвом . Я була категорично проти , але ти бачив його ставлення до мене . І в той момент , я була дуже п'яною , прям дуже .
Артем : Ясно , я в свої 17 , перший раз .
Кейсі : Ти ж не обіжаєшся ?
Артем : Не мала , я тобі вірю , що ти того нехотіла . Я тебе дуже сильно люблю
Кейсі : Я тебе тоже . Ти не хочеш , ще снідати ?
Артем : Ні , я хочу з тобою ще лежати і лежати , не кидай мене ніколи .
Кейсі : І ти мене , ти моє кохання , моя зайка
Артем : Ти моя квіточка , маленька моя . Люблю тебе
Кейсі : І я тебе
Я його обняла і сіла йому на живіт . Я поцілувала йог о так , що він неміг мовити й слова .
Кейсі : Я не знаю як мені жити тепер без тебе . Я б з тобою цілими днями валялась в ліжку . Може ще раз ???
Артьом : Я не проти , мені сподобалось .
Він скинув мене з себе обійняв міцно міцно . Почав зтягувати білизну з себе та мене . І через секунду він був уже в мені . Тут почулися кроки на верх . То був Стів ... Почувся скрип дверей і Стів був уже в моїй кімнаті , як добре , що ми були під ковдрою і він не побачив всю картину .
Стів : Альоо , ви вообше ахуевші ??? Я пішов на сутки з дому , а ви тут вже трахаетесь . Мала , ти шо собі позволяєш ? Артьом , я сподівався , шо хоч тобі розуму хватить , я не винен , шо тобі 17 і ти хочеш трахатись . Ви ...
Я бистро одягнулась і Артьом почав одягатися . Стів взяв мене за руку і потащив в другу кімнату .
Стів : Ти ... шлюха . Тобі 16 років , і шо ти собі дозволяєш ?
Кейсі : А ти в скільки років начав трахатись ??? Наповними мені пожалуста
Стів : Ти розумієш , шо чуваку 17 і він потребується в сексі . А тобі уього не треба . Ти ж його не любиш ??? Нашо ти йому дала ??
Кейсі : Я його люблю , і мені вже 16 , можу рішати сама кому мені давати , а кому ні . Ти поняв мене
Стів вийшов з кімнати і я пішла за ним , він пішов до Артьома .
Стів : Артьом , ти вообше збожеволів ???
Кейсі : Я сама запропонувала
Артьом : Ми разом пришли до цього виводу .
Стів : Шоб через 10 минут , я обох вас тут не бачив . Ви поняли мене ? Кейсі , мені байдуже куди ти підеш , йди хоч до свого бабніка
Кейсі : Він не бабнік ! Ок , піду .
Стів : Да да да , скільки баб він вже опробував ???
Кейсі : Я перша
І я пішла збирати речі
Кейсі : Тьом , я зможу в тебе трохи пожити ?
Артьом : Да зайка , канешно ) Давай тобі допоможу
Я зібрала трохи речей , самих необхідних . Забрала майже всі гроші з дому , заблокувала Стіва повсюду . І ми пішли з Тьомою до нього .
Кейсі : Ти живеш з батьками чи сам ?
Артьом : Сам , мама з татом розійшлись . З мамою , ми майже не спілууємось . Люблю більше тата , він мене теж .
Кейсі : Ясно
Ми зайшли до нього в будинок , він показав де його кімната .
Артем : Ось моя кімната , тепер вона твоя також . Ти перша дівчина , яка буде спати на моєму ліжку
Кейсі : Гарна
Показав кухню і все інше . Вже був вечір .
Артьом : Тобі щось приготувати ?
Кейсі : Давай я щось приготую . Будеш Пасту ?
Артьом : Да , я люблю коли ти її готуєш )
Ми посиділи , і пішли в кімнату . Ми лягли .
Кейсі : Я тебе дуже сильно люблю - я його обійняла міцно міцно . А він засунув голову в моє волосся
Артьом : Мала , зачейкай . Мама звонить , вона просто так не звонить . Якась серьозна розмова - і він вийшов з кімнати .
~~~Телефонна розмова мами та Артьома ~~~
Мама : Привіт , синочку . Що робиш ?
Артьом : Лежу з дівчиною , а що ?
Мама : Мабуть в тебе , зараз чудовий момент і не хотілося мені його призупиняти , але ...
Артьом : Мам , кажи бистріше , щось трапилось ?
Мама : Твій тато ... - чути як мама начинає плакати в телефон
Артьом : Що з татом ???
Мама : Річ в тім , що твого тата ... твого тата більше немає . Він помер годину тому . Його збила машина .
Артьом : Як так , я ж дві години тому з ним розмовляв .
Мама : Ти сильний в мене , такшо держись .
Артьом : ... пока (
~~~~~~~~
Артьом
~~~~~~~~
Весь світ перевернувся . Я сів за стіл підпер голову руками і заплакав .
~~~~~~~~
Кейсі
~~~~~~~~
Кейсі : Тьом , зай , що таке ?
Я почала спускатися вниз по сходах і побачила перший раз , як Тьома плаче .
Кейсі : Зай , шо таке ??
Артьом : Папа , батька біше нема (((
Я сіла біля нього і він сперся на мене .
Кейсі : Пішли в кімнату , киць .
Артьом : Я тебе прошу не кидай мене , я не витримаю якшо ти підеш від мене .
Кейсі : З чого ти таке взяв ? Я тебе не залишу . Сонце , я тебе дуже сильно люблю
Артьом : Зай , можеш дати якесь заспокійливе
Кейсі : Де аптечка ?
Артьом : Немає - він потер очі рукою і поставив голову на стіл
Кейсі : Киць , все добре я з тобою .
І тут роздався стук в двері .
Кейсі : Це твоя мама ? Я відкрию
Артьом : Ні , вона не знає де я і в якому місті навіть . Можеш зібрати речі . Я поїду до тата
Кейсі : Я з тобою . Я відчиню двері
То був Стів...
Стів : Шлюха , я за тобою . Мама сказала шоб я тебе забрав назад .
Кейсі : Я нікуди не піду - і захлопнула двері .
Кейсі : Давай я зберу нам речі ? І куди ми поїдем ?

Кохання всього мого життя♡Where stories live. Discover now