Sziasztok! Meghoztam a második részt amiben a másik főszereplőt is megjelenik már :D!!!
Taehyung Pov.
/ Azok az emberek is magamra fognak hagyni, akikre azt hittem majd mindig mellettem lesznek bármi is legyen. Mindent tönkre tett ez az egész. Mi lesz most velem? Mit fogok egyedül csinálni?
Mikor halk pakolást hallottam magam mellől láttam, hogy Chanyeol tényleg igazat mondott. Baekhyun már ott állt a bőröndökkel és egy apró kis gyógyszeres dobozt hozott felém, amit lerakott a dohányzóasztalra.
Tényleg itt hagynak. Ők is... /
/3 hónappal később/
Már három hónap telt el mióta Chanyeol és Baekhyun elmentek. A gyógyszert, amit nekem adtak szót fogadóan szedtem, mert azt mondták ha nem teszem nem leszek biztonságban.
Azóta nem kerestek.
Muszáj volt munkát keresnem mert nem lettem volna képes magam eltartani, úgy hogy csak otthon ülök. Egy hónapja vagyok egy bárban, ahol prostituáltként dolgozom. Sajnos nincs semmilyen iskolai végzettségem, így nagyon más munkát nem is vállalhattam volna.
Vendégem még nem volt így szerencsésnek tudhatom magam, hogy nem azonnal a mély vízbe dobtak.Az egy hónap alatt mióta ott dolgozom sikerült rájönnöm, hogy a főnököm Kim Namjoon és az egyik segédje Jung Hoseok normális emberek, semmi plusszal. A két felettes előszeretettel veszi igénybe egyik ,,munkatársam", aki nem mellesleg ugyan úgy Omega mint én. Park Jimin.
Erre akkor jöttem rá, mikor egyik alkalommal kopogásomra- amikor főnököm ajtaját püffölten-semmi válasz nem érkezett így halkan benyitottam és megláttam, ahogy Jimin élvezkedve ült Namjoon ölében és ringatta a csípőjét a főnökömön, miközben Hoseok farka Jimin szájában merült el.
Nem úgy tűnt mintha nem élvezné a fiú. Sőt, mint később megtudtam ő valójában ennek a két férfinak a külön kis ágyasa.
Jimin egyáltalán nem olyan Omega volt mint én. Sokkal erősebbnek tűnt és bátrabbnak is. Ő igazán életrevaló volt, még én inkább sokkal félénkebb személyiség hozzá képest.
Eddig az egy hónap alatt mióta munkába álltam csak tanuló fázisban voltam. Senkivel nem feküdtem még össze csak Jimin elmondta mit hogyan kezeljek és csináljak.
Ma vagyok először élesben. Elképesztően izgulok, és azt sem tudom majd hogyan csábítom el a ,,vendégem". Soha nem csináltam még ilyet vagy ehhez hasonlót, így nem csoda hogy féltem. Ez nem egy mindennapi állás, tele veszéllyel és rizikóval.
Tíz órát ütött az óra, ami egyet jelentett azzal, hogy most érkezik a mai férfi aki kibérelt engem.Ez egy melegbár, ahol csak elég befolyásos embereknek sikerül minket megvásárolni egy éjszakára. Ezáltal picit jobban szituált emberek tévednek ide, mint az átlagos bárokba.
Félénken ültem az ágyon lehajtott fejjel miközben sóhajtottam egyet. Nem álltam készen erre. Még csak tizennyolc éves vagyok, és ilyen mocskos munkát kell végeznem. Mindenki magamra hagyott, ezért választásom se lehetett, hogy mit is kezdek az életemmel. Művész szerettem volna lenni. Festeni, rajzolni, de nem az a sors jutott nekem hogy azt valósítsam meg ami a vágyam.
Halk lépteket halottam a folyóson, amire szívem azonnal hevesen kezdett el verni. Már a szobámban voltam ahol a vendéget fogom kedvére kényeztetni. Valami érdekes illatot éreztem meg a levegőben. Rózsa, azonnal felismertem. Az aroma amit egyre közelebbről éreztem teljesen megrészegített. Szemeim behunytam egy pillanatra és halk sóhaj hagyta el ajkaim, mikor kifújtam a mélyen magamba szívott illatot.
YOU ARE READING
Singularity •Vkook•
RomanceJungkook a kemény bérgyilkos Alfa soha nem gondolta volna hogy, a megbízást amit azon a bizonyos estén fog kapni így megváltoztatja az életét. • Legszívesebben most azonnal én magam tisztítottam volna meg, hogy még véletlenül se maradjon semmi nyom...