Irene's POV:
Ημουνα σε μια παραλια μαζι με τον David, αλλα για καποιο λογο που δεν ξερω, αυτος ηταν πολυ ψυχρος απεναντι μου. Ουτε καν μου χαμογελουσε, οπως κανει παντα. Εγω ημουνα αρκετα αμηχανη και για να σπασω τον παγο αναμεσα μας, του επιασα το χερι κοιτωντας τον, αλλα αυτος το απομακρυνε απο τη λαβη μου.
Ειχα ανησυχησει αρκετα. Ολη μερα, δε μου μιλουσε, δε με κοιτουσε, δε χαμογελουσε. Ημουνα σιγουρη οτι κατι συνεβαινε.
Κοιταξα ευθεια και αυτο που ειδα, με εκανε να γινω εξαλλη. Ο Harry και η Aphrodite περπατουσαν προς το μερος μας με ενα αρκετα, μπορω να πω, σοβαρο υφος.
"David, κοιτα! Ο Harry και η Aphrodite ερχονται προς τα εμας!" του ειπα ανησυχη και αυτος αμεσως κοιταξε ευθεια. Για εναν περιεργο λογο, τα ματια του φωτιστηκαν οταν κοιταξε την κοπελα με τα μακρια καστανα μαλλια και τα μεγαλα καστανα ματια αλλα αμεσως αλλαξε βλεμμα οταν ειδε το Harry διπλα της. Τι συμβαινει?
Οι δυο συμμαθητες μου, σταματησαν ακριβως μπροστα μας, το ιδιο καναμε και εμεις. Ο David με κοιταξε χωρις κανενα συναισθημα και η Aphrodite επεσε στην αγκαλια του. Ημουνα τοσο μπερδεμενη! Το ιδιο ηθελα να κανω και εγω με το Harry, αλλα η συνηδηση μου με σταματησε.
Δεν ηξερα τι να κανω! Απλως κοιτουσα τα δυο παιδια παγωμενη. Αν και δεν μου ειχε πει κανενας τιποτα, ηξερα τι συνεβαινε! Αυτο ηταν το τελος της σχεσης μου με τον David. Ενιωσα τα ματια μου υγρα, αλλα συγκρατηθηκα. Δεν προκειται να κλαψω μπροστα τους!
Κοιταξα τον Harry, ο οποιος εδω και δεκα λεπτα δεν ειχε μιλησει καθολου. Με κοιτουσε χαμογελωντας και το βλεμμα του ηταν σαν να ηθελε να μου πει κατι. Χωρις να χασει χρονο, με τραβηξε στην αγκαλια του και φιλησε το κεφαλι μου. Εγω δεν εκανα τιποτα, ημουνα κυριολεκτικα χαμενη.
"Τι συμβαινει?" ρωτησα το αγορι, το οποιο ακομη δε με ειχε αφησει απο την αγκαλια του.
"Απλα καποιες αποκαλυψεις!" μου απαντησε και το υφος του με εκανε να χαμογελασω.
"Irene, ξυπνα!" ακουσα μια γνωστη φωνη να μου λεει. Μα γιατι να ξυπνησω, αφου ξυπνια ειμαι!
ESTÁS LEYENDO
The annoying boy// Harry Styles fanfiction
FanficΚανένας δεν μπορεί να ελέγξει τα συναισθήματά του για κανέναν και μερικές φορές αυτό είναι επικίνδυνο, μετατρέποντας όσα έζησες σε ένα λάθος....