Μιχάλης
"Εσείς είστε η κυρία προϊσταμένη?" ρωτάει ο πατέρας μου την μεσήλικη γυναίκα πίσω από τον γκισέ.
Κλείνω την πόρτα του δωματίου πίσω μου και ξεκινάω να περπατάω προς το μέρος του.
Επιτέλους.. τον εντόπισα!
Μια ώρα τον ψάχνω σε όλο το νοσοκομείο.. πού στον πούτσο ήταν?
"Η ίδια" του απαντάει εκείνη και τον κοιτάει με μισό μάτι. "Πώς μπορώ να σας βοηθήσω?"
"Με στέλνει ο διοικητής του νοσοκομείου να σας πω να μεταφέρεται την Στεργίου στον θάλαμο 216"
Παγώνω στην θέση μου.
Ο ποιος?
"Δεν έχω λάβει καμία τέτοια εντολή" του απαντάει εκείνη και τον κοιτάει από πάνω μέχρι κάτω. "Και συγγνώμη τι έχει ο θάλαμος 208 και σας προβληματίζει?"
"ΤΙ ΈΧΕΙ? ΤΙ ΕΧΕΙ?" ο Σπύρος ξεκίνησε να φωνάζει. "ΠΟΥ ΣΤΟ 207 ΒΡΊΣΚΕΤΑΙ ΈΝΑ ΠΑΙΔΊ ΜΕ ΑΝΕΜΕΥΛΟΓΙΆ ΚΑΙ ΣΤΟ 209 ΈΝΑ ΜΩΡΟ ΠΟΥ ΚΛΑΙΕΙ ΌΛΗ ΜΈΡΑ ΣΉΜΕΡΑ? ΠΏΣ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΊ ΜΕΤΆ ΤΟ ΔΙΚΌ ΜΟΥ ΤΟ ΕΓΓΌΝΙ? ΠΏΣ ΝΑ ΤΟΛΜΉΣΟΥΜΕ ΝΑ ΒΓΟΎΜΕ ΟΙ ΥΠΌΛΟΙΠΟΙ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΌΝΙ ΧΩΡΊΣ ΝΑ-"
"Σας παρακαλώ μην φωνάζετε εδώ είναι νοσοκομείο" τον διακόπτει εκείνη και τοποθετεί το τηλέφωνο στο αυτί της. "Ναι.. τον διοικητή παρακαλώ.. ναι.. ναι.. κύριε Παπαμιχαήλ είναι εδώ πέρα ένας κύριος Στεργίου και.. εμ.. ναι.. ναι.. καταλαβαίνω.. ναι.. εντάξει.. την καλημέρα μου"
Παρατηρώ τον πατέρα μου να κοιτάει ψηλά και να κάνει κίνηση να βγάλει το πορτοφόλι από το σακάκι του.
Σφίγγω δόντια.
Θα τον σκοτώσω.
"Πρώτον ο διοικητής δεν σας γνωρίζει προσωπικά και δεύτερον έχει ήδη ειδοποιηθεί για τον χαμό που έχετε κάνει χτες και σήμερα" τον ενημερώνει η νοσοκόμα και τον κοιτάει με ένα σκληρό ύφος. "Και σας συμβουλεύω να ηρεμήσετε για να μην αναγκαστώ να καλέσω την ασφάλεια και σας απομακρύνει οριστικά και αμετάκλητα από τον χώρο του- Ο ΧΡΙΣΤΟΣ! ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΌΤΙ ΚΆΝΕΤΕ ΑΚΡΙΒΏΣ?"
Κοιτάω τα δύο πορτοκαλί χαρτονομίσματα που μόλις άφησε ο Σπύρος στον πράσινο γκισέ και γουρλώνω αμέσως τα μάτια μου. Τελικά η μάνα μου είχε δίκιο.. ρεζίλι θα μας κάνει!
"Τα πάντα έχουν μια τιμή σε αυτήν την ζωή κυρία.. Ζαφειριάδου.. πόσο θα μου στοιχίσει να μας μεταφέρετε στο δωμάτιο 216 που είναι γωνιακό, δεν έχει άλλον ασθενή μέσα και είναι το διπλάσιο σε μέγεθος σε σχέση με τους υπόλοιπους θαλάμους?"
أنت تقرأ
the road to YOUR HEART
أدب نسائيlove isn't like it is in the books - f. scott fitzgerald cover by -jashton