Kapitola 28

250 23 0
                                    

Príjemné čítanie 🤓🤓

Sedeli sme v jedálni.
Liam pomáhal Bearovi krájať zeleninu. Ja som sa práve napchávala ryžou a Diara si dávala ďalšie kolečko okolo švédskych stolov.
Nechápem ako sa do takej malej ženy zmestí toľko jedla.
,,Môžeme sa pridať?"pri našom stole sa zastavil Alex. ,,Inde už nie je miesto."obzrel sa okolo seba.
,,Iste."Liam kývol hlavou a naznačil,aby si sadli.
Jack vyzeral akýsi nesvoj.
,,Aký ste mali deň?"spýtala som sa Alexa.
,,Perfektný. Boli sme sa previesť po okolí. Je to tu krásne."Alex začal jesť. ,,Máš pripravenú tú prezentáciu?"pozrel na mňa.
,,Ani ju nespomínaj. Už teraz sa mi zviera žalúdok."položila som vidličku. ,,Ja tam asi odpadnem."pošúchala som si čelo.
,,Mohla by si sa pozrieť na môj seminár predtým ako ho ukážem Elizabeth?"Alex sa hral s jedlo na tanieri.
,,Jasné."usmiala som sa na neho. ,,Určite je to perfektné."
chlácholila som ho.
,,Nie som si istý. A teraz o to menej ako mi Elizabeth povedala,že tam bude vyše päťsto ľudí."Alex prižmúril oči.
Ja som ich vyvalila a nemo na neho hľadela.
,,Päťsto?"vykoktala som po chvíli. Začala som krútiť hlavou. ,,Nie."
,,Baby. Je to medzinárodný samit. A to ešte veľa ľudí odmietlo účasť."Liam hľadel na mňa.
Môj zrak však priťahoval niekto iný ako Liam.
Jack.
Pozrela som na neho.
Sedel ticho,do úst si práve vkladal ďalšie sústo,ale sledoval ma prenikavým pohľadom.
Ten pohľad ma priam pálil na pokožke.
Nasucho som prehltla a pozrela sa do svojho taniera.
Prečo to robí?
,,Ahojte chalani."povedala veselo Diara a sadla si vedľa mňa.
,,Ty to chceš všetko zjesť?"čudoval sa Jack.
,,A to už bola na druhej obhliadke."
zasmial sa Liam.
,,To vážne?"Jack sa pozrel na Liama.
Liam s úsmevom prikývol.
,,Čo? Ak som už nevidela všetko,tak aspoň chcem všetko ochutnať."
usmiala sa Diara.
,,Máš pravdu."Alex prikyvoval.
,,Oco. Môžeme si ísť ľahnúť? Som už unavený." povedal Bear prosebne.
,,Ešte chvíľu miláčik. Ty si sa už napapal,ale a som ešte nestihol."
pohladil ho po líci. ,,Môže sa najesť aj oco?"
Bear prikývol a sklonil hlavu.
,,Pôjdem si niečo zobrať. Dohliadneš na neho?"Liam sa postavil a pozrel na mňa.
,,V pohode. Bež."usmiala som sa. ,,Mi to zvládneme,však?"pohladila som Beara po líci. Ruku som si tam nechala,zdal sa mi trocha teplý. Lepšie som sa mu prizrela a zbadala som,že a oči sa mu zvláštne lesknú.
,,Cítiš sa dobre drobec?"spýtala som sa ho.
Prikývol.
,,OK."usmiala som sa na neho.
V jedálni sme strávili ďalšiu hodinu. Čas sme mali,lebo Elizabeth volala,že bude meškať asi hodinu. Mimoriadne zasadnutie sa pretiahlo. Rozprávali sme sa o všetkom. Liam vyzvedal o Alexovom výskume. Alex sa pýtal na život na výslní. Na moje prekvapenie sa do rozhovoru pridal a Jack.
,,Prebehneme si ten seminár?"spýtal sa ma Alex a vstával od stola.
,,Áno."vstala som a ja.
,,Vidíme sa ráno?"spýtal sa Liam.
,,OK."usmiala som sa na neho.
,,My zatiaľ pôjdeme do baru."Diara tiež vstávala zo stoličky a kývla Jackovi.
Po tom ako sme s Alexom prezreli jeho seminár,zišli sme do haly a čakali sme na Elizabeth.
Elizabeth k nám cupitala na svojich štekliach a naznačila,aby sme išli za ňou.
Tak sme ju s Alexom nasledovali.
Vošli sme do obrovskej sály.
,,Chcela som,aby ste si to vyskúšali a tu."usmiala sa.
Obzrela som sa okolo seba.
,,No do riti."vykĺzlo mi.
Alex ma štuchol do boku. Ústa som si zakryla dlaňou a previnilo hľadela na Elizabeth.
Tá sa iba zachichotala.
,,Prepáč."šepla som.
,,To nič."usmiala sa a objala ma okolo pliec. ,,Bude tu asi päťsto ľudí."
povedala a viedla ma k malému pódiu.
Ja som krútila hlavou.
,,Elizabeth ja to nezvládnem."
spomalila som v chôdzi.
,,Preto som chcela,aby ste to skúsili a tu. Alex?"pozrela na neho a vystrela k nemu ruku.
Alex jej podal kľúč.
Elizabeth niečo šmátrala a o chvíľu sa na plátne objavil prvý slide Alexovho seminára.
Alex sa postavil k mikrofónu a začal čítať svoj text.
Nemo som ho počúvala. Hoci sme to už skúšali,teraz to bolo iné. Rozprával s nadšením a dal do toho všetko,akoby sme tu nesedeli iba ja a Elizabeth.
Keď Alex skončil,Elizabeth začala tlieskať.
,,Výborne Alex. Presne toto som od teba chcela."prikyvovala a potom pozrela na mňa.
Zhlboka som sa nadýchla a vyšla na pódium.
Boli tu iba oni dvaja,ale a som už teraz videla rozmazane,srdce mi išlo vyskočiť z hrude a kolená sa mi podlamovali.
,,Katie,upokoj sa. Veď tvoj blog čítajú tisícky ľudí a tu bude iba zopár sto."usmiala sa Elizabeth.
Toto mi vôbec nepomohlo.
,,Nemohol by a toto spraviť Alex?"
prosebne som pozrela na Elizabeth.
,,Naozaj sa na to necítiš?"spýtala sa.
,,Nie."šepla som.
,,Aspoň to skús. A Alex bude záložní plán. OK?"Elizabeth pizrela na Alexa.
,,Ja by som to radšej nechal na Katie. Mala s tým veľa práce."Alex pozrel na mňa.
Ja na neho prosebne.
,,Hovor!"znelo to od neho ako rozkaz.
Svoj text som začala čítať roztraseným hlasom. Písmenká mi pred očami utekali,hlava sa mi točila.
Po pár vetách som sa začala cítiť lepšie.
Po prečítaní poslednej vety som si vydýchla a pozrela na Eliabeth.
,,OK. Ešte raz a teraz ma presveč."
povedala a ďalej ma sledovala.
Spustila som si plecia a začala odznova.
,,Skúsiš to aj ty?"Elizabeth pozrela na Alexa.
,,Ak musím."Alex prižmúril oči.
,,No daj."Elizabeth ukázala hlavou na pódium.
Alex sa znova postavil pred mikrofón a začal čítať môj text. Aj ten mu išiel výborne,hoci to videl prvýkrát. On bol na takíto veci ako stvorený. Ja nie.
,,Bola by som radšej,keby si tam stála ty."Elizabeth pozrela na mňa.
Placho som sa usmiala a pošúchala sa po čele.
,,Dáš si snami pohárik?"spýtal sa Alex Elizabeth.
,,Rada."usmiala sa.
,,Som rada,že ste prišli."Elizabeth sa usmievala ako slniečko a nespúšťala zrak z Jacka. Pila už štvrté šampanské.
Na Jackovi sa dalo vidieť,že je v rozpakoch.
Chudák. Aj som ho ľutovala.
Ale aspoň sme sa s Diarou dobre zasmiali.
Elizabeth ho stále hladila po ruke,Jack sa od nej stále posúval ďalej až sa posunul do rohu a ostal v pasci.
,,Mám ho zachrániť?"spýtala som sa Diary.
,,Najradšej by som povedal nie,ale už ho naozaj ľutujem."zasmiala sa Diara. Aj ona už pila tretie šampanské.
Jack celý večer zvieral ten istý pohár s pivom a Alex mal iba pomarančový džús.
Vraj zajtra večer si to po seminári vynahradí .
,,Ako to chceš spraviť?"spýtala sa Diara.
Usmiala som sa a kývla smerom na parket. Hrala príjemná hudba a tancovalo zopár párikov.
,,Jack s tebou určite nepôjde tancovať."Diara krútila neveriacky hlavou.
,,Ak sa chce zabaviť Elizabeth tak pôjde."žmurkla som na ňu.
,,No. Na toto som zvedavá."pošúchala si o seba dlane.
Postavila som sa a upravila si sukňu.
Do riti. Čo to robím?-preblyslo mi hlavou. Zhlboka som sa nadýchla a jemne prikývla. Aspoň sa ho spýtam,čo má za problém.
Postavila som sa pred neho.
,,Zatancuješ si so mnou?"spýtala som sa potichu.
Jack vstal tak prudko,že som o krok ustúpila.
,,Áno. Rád."usmial sa a nahlas vydýchol.
Zachichotala som sa.
Ponúkol mi rameno. Ja som ho prijala a išla za ním.
Na polceste k parketu som sa otočila a žmurkla na Diaru.
Tá uznanlivo prikývla.
Kútikom oka som videla,ako Elizabeth sklamane spustila plecia.
Usmiala som sa.
Jack sa zastavil v strede parketu a chytil mi pás. Ja som si ruku položila na jeho rameno a voľnú ruku si vložila do jeho dlane.
Pomaly sme sa začali hojdať do bokov.
Vzhliadla som k nemu. Uprene hľadel na mňa.
S úsmevom som sklonila hlavu.
,,Ďakujem."šepol.
Znova som sa pozrela na neho.
V očiach som mala otázku.
,,Že si ma zachránila."usmial sa a hlavou kývol smerom k Elizabeth.
Ticho som sa zasmiala.
,,Už som sa cítil dosť nepríjemne."
usmial sa.
,,Diara by vsadila na to,že so mnou nepôjdeš tancovať."usmiala som sa.
,,Bol by som schopný skočiť aj do studne,keby si žiadala to."zasmial sa.
,,Ešte dobre,že som ťa žiadala iba o tanec." pohľadom zablúdila k Elizabeth.
Musela som sa usmiať pri pohľade na ňu.
,,Asi budem od zajtra bez práce."
pozrela som na Jacka.
,,Lebo?"zvedavo sa spýtal.
Hlavou som kývla smerom k nej. Jack sa tam pozrel.
,,Do pekla. Ani som nevedel,že vie pozerať tak škaredo."Jack sa so mnou zatočil.
,,Keby vedela zabíjať pohľadom,už som mŕtva."naraz sme sa zasmiali a nasledovala ďalšia otočka.
Znova sme sa iba pohojdávali.
,,Ako dopadla skúška?"spýtal sa po chvíli ticha.
,,Ani nehovor."krútila som hlavou. ,,Alexovi to išlo perfektne. Ja som iba koktala aj keď svoj text viem naspamäť."usmiala som sa.
,,Tomu neverím."hľadel na mňa.
,,Naozaj nie som ten typ,čo sa postaví pred toľkých ľudí a zvládne to v pohode."mykla som plecom.
,,Budeš perfektná."usmial sa.
,,To určite. Asi ma budete škrabať s podlahy,lebo odpadnem."pošúchala som sa po čele. ,,Už iba keď si na to pomyslím,zdvíha sa mi žalúdok. A čo bude,keď uvidím všetkých tých ľudí?"pozrela som na neho.
,,Musíš sa sústrediť iba na jeden bod a ostatných si nevšímať."Jackova ruka sa začala kĺzať nižšie po mojom páse.
Mierne som sa napla.
,,To sa ti povie ľahko."pokúsila som sa o úsmev,ale veľmi mi to nešlo. Moja myseľ sa sústreďovala na jeho ruku.
,,Mám to overené."usmial sa a ruku si vrátil na môj pás.
,,Ako?"spýtala som sa zvedavo.
,,Keď som začínal školiť začiatočníkov v armáde,sprvu som z toho mal tiež zlý pocit. Ale potom som sa sústredil na jednu..."rozmýšľal ako to má povedať. ,,Na niečo a potom to išlo bez problémov."
,,Aha."prikývla som.
Na moje prekvapenie som sa v Jackom náručí vôbec necítila zle.
Znova som dostala ten nepríjemný pocit,že s ním nebudem vedieť spolupracovať.
Niekde hlboko som cítila,že nechcem byť iba jeho kolegyňa.
O krok som ustúpila,aby som zväčšila vzdialenosť medzi nami.
Ale dosiahla som iba opak. Jack ma pritiahol späť a zdalo sa mi,že som k nemu ešte bližšie ako predtým.
Nasucho som prehltla. Zrazu ma opantala jeho vôňa a moje vnútro kričalo túžbou pobozkať ho.
Oči som si silno zatvorila a pokúšala som sa odháňať tú myšlienku.
Sme iba kolegovia.-vravela som si dookola.
Nezabudni!
Pokúšala si sa o viac,ale on o teba nestojí!
,,Pôjdeme si sadnúť?"vzhliadla som k nemu.
,,Už?"spýtal sa skleslo.
,,Som smädná."prižmúrila som oči.
Pustil ma,spustil plecia a ukázal,aby som išla pred ním.
Sadla som si vedľa Diary.
,,Mobil ti zvonil ako besný."Diara mi podávala mobil.
Pozrela som na obrazovku.
Mala som päť neprijatých hovorov.
Všetky od Liama.
Spýtavo som sa pozrela na Diaru.
Mykla plecami.
Hneď som mu volala späť.

I'm finally free-INFINITY(Dokončené)Where stories live. Discover now