TAEKOOK; SHORT STORY
"Can we runaway together ?
Im tired for being here...
Please...? "
Locația curentă: San Francisco,California
- Nu te aud,muzica e prea tare aici,hyungie.
Băiatul brunet își roti ochii la apelativul formal dar drăguț și îl trase după el,lăsând acea încăpere îngrozitor de zgomotoasă și paharul pe jumătate plin cu bere a celuilalt tânăr. Îl scoase afară și îl privi în ochi pătrunzător;încerca să citească vreun sentiment din privirea celui mai tânăr dar nu gasi nimic altceva decât tristețea care nu mai dispărea din ochii lui,oricât de fericit ar fi.
- Știi ce ți-ar face dacă părinții tăi ar afla acum unde ești?
Cel tânăr își roti ochii în orbită și pufni enervat,alcoolul făcându-și prezenta intre cei doi.
- Imi explodeaza urechile,lasă-mă să mă întorc acolo,te rog. Ma așteaptă blonda aia mustoasa din pahar.Sunetul din bar nu se domolea. Mici firisoare de fum mai ies încă din acea încăpere și urlete de oameni nefericiți și plini de hormoni nu mai contenesc din a se mai opri. Era seară și cerul aranjă încet o pătură incetosata de un mov deschis pe bolta din cunoscuta Californie.
- Dar asta nu e o soluție,tampitule. Nu poti sa iti ineci amarul în pahar mereu-
- Oh haide,relaxeaza-te,sopti cel mai mic,luându-l de umeri pe el și leganandu-se zâmbind.
- Jeongguk,ești beat criță.
- Nu e adevărat,sunt fericit.Barul izbucnea în muzica enervantă. Era unul dintre cele mai proaste alegeri de localuri unde ai vrea sa pierzi vremea. Tot ce se consuma acolo era doar țigară și băutură din plin; era un loc perfect ca puștii experimentați sa faca rost de droguri sau alte substanțe ce oferă plăcere. Taehyung încă nu își poate da seama de ce autoritățile nu au impus unele reguli în acea încăpere distrusă care mai are putin si se distruge dar oamenii încă mai continuă să vină.
În fine,nu asta îl deranjează cel mai mult. Nici macar putin. Ceea ce îl preocupa acum era iubitul său care se legăna din picioare și rostea cuvinte nedeslușite. Cei doi se știu din Liceu,când Taehyung,cel mai mare,a trebuit să vină la Jeongguk ca sa realizeze un proiect special pentru Civică. Cei doi nici măcar nu s-au apucat de treaba din cauza contestațiilor lungi despre orice. Pe atunci Jeongguk era doar un bob de mazăre,un iepure fricos care se temea sa iasă la iveală,din umbră,pe când Taehyung era centrul atenției din liceu,gamer-ul popular,un tip hot care se pricepea la Fortnite sau rahaturi de genu pe care Jeongguk nici măcar nu le pricepea. Ei bine,lucrurile de atunci până acum nu s-au schimbat prea mult,exceptând doar mari detalii ca și relația lor de un an sau interdicția părinților săi de a-l mai vedea pe Taehyung. Părinții celui mai mic erau extrem de severi;casa lor strălucea enervant de tare a curățenie,calculau fiecare activitate la ora fixă și își țineau ideea că banii sunt ceea ce aduce omului fericirea. Si Jeongguk a fost supus la aceste reguli,credea că e in regulă tot ceea ce face,dar odată ce îl cunoscuse pe Taehyung,lumea lui alb-negru și plictisitoare au prins culori vii,ca și cum un artist a aruncat o pată albastră pe opera sa incoloră. O pată care a apărut brusc,încât Jeongguk nu a putut realiza atât de ușor,ca și relația lor pe care o luase la fel ca pe o regulă sau o chestie strictă. Citind cărți și informandu-se,el încerca să îl impresioneze pe Taehyung cu orice lucru minuscul,străduindu-se mult prea mult.
CITEȘTI
DRAPETOMANIA
Short Story(n) a overwhelming urge to run away. TAEKOOK SHORT STORY. @beigegguk2020