3.

125 1 0
                                    

,,Děkujem za pomoc, teď už ji do nemocnice dopravíme, mějte se." zavíral dveře sanitky záchranář. ,,Prosímtě, můžu jet s váma?" zeptal se ho David. ,,Proč, bude tě potřeba tady." ukázal na sjezdovky. David nasadil svůj kukuč. ,,Tak dělej, zalez tam" otevřel mu půlku dveří. ,,Děkuju!" sedl si na židli vedle lůžka a připoutal se. a dál už to znáte...
*

/ přesuneme se do nemocnice..
,,Marie Černá, 28 let, pád na lyžích.." podával hlášení záchranář, kdežto David ho neposlouchal. Jeho zrak a veškeré vnímání padlo na Mery. Hluboce se jí díval do obličeje. Mery očima bloudila po hlavách lidí kolem ní, po recepci urgentu až se zastavila u Davida. Chvíli navázali oční kontakt, když se jí zaklaply víčka a hlava padla, v rámci možností límce, na stranu. ,,Je v bezvědomí!" praštil lehce do záchranáře. ,,Jakube?" rozhlížela se po urgentu vrchní sestra. ,,Už běžím!" ozval se z chodby. ,,Odvezte ji na 4, Kuba je tam hned." položila na lůžko papíry. David se ihned rozešel za nima. ,,Sem nemůžete." zastavila ho vrchní. ,,Ale." namítl. ,,Žádný ale, sedněte si támhle a počkejte." ukázala na sedačku. ,,Tak děkuju." řekl sklesle a loudal se ke křeslům. ... ,,Davide, ty nejedeš zpátky na svah?" přišel za ním záchranář. ,,Ne, počkám tady." ,,Vy se nějak znáte, že se tak zajímáš?" začal popichovat. ,,Ne, to ne, prostě chci vědět, jak dopadne." ,,To ti můžou zavolat." ušklíbl se. ,,Hele nech toho, jo?" šťouchl ho David. ,,BOX 4, BOX 4!" rozeznělo se urgentem. ,,Tam.. tam ji přece vezli." řekl ustaraně. ,,Jo, ale bude to dobrý. Jsou tu skvělí doktoři." položil mu ruku na rameno. ,,Já už musím jet, ale dej mi pak vědět co a jak. Měj se." poplácal ho a odešel. ,,Pa." odpověděl s pohledem upřeným na dveře čtvrtého boxu. Najednou se rozrazily dveře, vyběhl doktor, který na vrchní sestru zakřičel, že potřebuje okamžitě sál, pak vyjeli sanitáři s lůžkem s Mery, vedle které klečel doktor a resuscitoval ji..

Štěstí v neštěstíWhere stories live. Discover now