Alexander
Cum adica nu mai exista noi? Recunosti ca m-ai iubit totusi, asta e un pas foarte mare si cum nu poti apasa pe un buton si sa dispara toate sentimentele pe care le-ai avut pentru cineva inseamna ca acolo in inima ei ascuns bine mai are ceva pentru mine. Simplul gand ca ea mi-a raspuns imi da sperante mai mari decat isi poate ea imagina ca intr-o zi va fi totul bine intre noi, ca ea va fi sotia mea. Incerc sa ma las acaparat de sentimentul de fericire pe care il simt si ma concentrez pe munca. In slujba mea ajuta sa nu faci afaceri cand esti nervos nu e loc de miscari impulsive si bazate pe antipatii sau prietenii, cred ca e cea mai mare concurenta pe postul meu. Serios spuneti-mi un om, un singur om care nu si-ar dori sa aiba toata lumea la degetul mic? Totusi eu care experimentez asta de ceva ani imi doresc sa dau toata viata mea pe una fericita si cat se poate de banala alaturi de Anne o lume in care sa iesim fericiti cu copii in parc fara sa ne fie frica de nimic, fara sa fim mereu inconjurati de cei de la paza si monitorizati. E dificil de inteles, trebuie sa fii in locul meu ca sa stii cum te simti cand ai totul si apare ea si-ti dai seama ca acest totul, ca toata imparatia ta e inutila daca iti lipsesc regina si micul print.
Anne
Dupa ce a ajuns Andrei acasa si a vezut florile de la Alex simt ca s-a schimbat ceva in interiorul lui, de parca ar fi devenit brusc foarte constient de faptul ca are concurenta. Pentru e mine e foarte ciudat pentru ca Andrei s-a purtat si s-a simtit mereu ca un mascul alfa care are situatia sub control. Si cred ca tocmai realizeaza cat de mica este lumea in care traim noi si descopera noi pericole in ceea ce ne priveste relatia. In mod normal l-as fi linistit, dar dupa ce a facut saptamana trecuta prefer sa-l las sa se agite sa nu mai credea ca e singurul care e interesant de mine, sa stie ca exista cel putin o persoana pregatita sa lupte pentru mine. Privind acum putin din exterior Andrei Alexander sunt foarte diferiti, sunt doua personalitati diferite si sunt femeie si nu pot nega ca nu ma atrag misterul si sarmul lui Alex pentru ca fetelor stiti ce spune un baiat rau saruta bine, iar baiatul meu rau absolut divin.
Auch, tocmai am spus baiatul meu si nu m-am referit la Andrei...e ciudat pentru ca intr-un fel si Alex si e baiatul meu, pe care oricat de ciudat ar parea lumea in care traieste l-a transformat in baiatul rau perfect pentru mine. Ma gandesc ca orice persoana normala l-ar alege pe Andrei, dar eu ma simt din ce in ce mai nesigura si mai singura. Nu stiu daca imi doresc inapoi inelul de la Andrei sau daca vreau sa fug in lume cu Alex si asta ma distruge pe interior incet si sigur.
Gata Anne tu te auzi? Vrei sa pleci cu unul din cei mai periculosi oameni din lume cand iubirea vietii tale e baie si face dus? Si probabil miroase ca de obicei, si ca de obicei iti va oferi sentimentul de acasa, de dragoste si protectie. Oricat de dur ar suna subconstientul meu ar trebui sa se materializeze si sa-mi dea o mama de bataie ca sa-mi bag mintile in cap il iubesc pe Andrei si doar pe Andrei, iar Alex a fost doar o aventura, nimic mai mult, un test ca sa fiu sigura ca langa Andrei vreau sa-mi petrec restul zilelor.
Ma duc in birou si deschid incet toate sertarele in cautarea inelului meu de la Andrei sper din toata inima sa fie aici pentru ca nu cred ca voi mai reusi sa-mi fac curaj vreodata pentru ce urmeaza. Pentru ca mama a crescut o doamna care nu-si cere iubitul, fostul logodnic de sot atunci cand acesta face dus, dar eu o voi face.
Intr-un final il gasesc, pus frumos in aceeasi cutie din care a iesit prima oara acum multi ani.
Deschis usa la baie incet, simtind cum tremur de emotie.
-Andrei?
-Anne e totul bine? simt o urma de ingrijorare in vocea lui si asta imi mai da un strop de curaj, daca era nevoie de inca putin. Iubirea vietii mele e in fata mea, iar eu sunt pe cale sa-i alung toate temerile. Intre el isi ia un prosop si face un pas spre mine si arata absolut minunat ca de obicei.
-Andrei, vrei sa ne casatorim? am reusit am pus intrebarea si deschid incet mana in care am inelul, dar pe fata lui se vede doar nedumerire.
CITEȘTI
o clipa trei destine
RomanceAlexander: Nu spune ca el te face mai fericita. Stiu ca nu e asa, te cred e greu sa renunti la amintiri, dar cred ca deja te-ai pierdut printre ele iti iau personalitatea, ti-au distrus visele nu le lasa sa-ti distruga si viitorul. Anastasia(Anne):...