İlk Bakış (1)

731 48 54
                                    

    Y/N: Yeniden yayımlanıyor.

    Lütfen bölüm sonundaki notu okur mususnuz?

    Yeniden yayımlama tarihi: 22/01/2020 Çarşamba Saat: 00:20




    "Hey, Baek, şu yeni gelen çocuk sana bakıp duruyor."

    Baekhyun, arkadaşlarının işaret ettiği tarafa dönüp baktı. Gerçekten de yeni gelen ona bakıyordu.

    "Adı neydi? Ah, hatırladım Chanyeol’du. İkinci sınıfa transfer öğrenci olarak gelmiş."

    Baekhyun hâlâ kendine bakan yeni öğrenciye bakıyordu, birkaç gündür ne zaman etrafına bakınsa onu kendini izlerken buluyordu.

    "Ne dersin Baek, senden hoşlanıyor mu acaba?"

    Arkadaşının bu alaycı sorusu karşısında sinirlenen ve birazda utanan Baekhyun kızarmıştı.

   "Saçmalamayı keser misin," dedikten sonra tekrar Chanyeol’un olduğu tarafa döndü, işte o an Chanyeol ona çok gizemli bir bakış atıp gülümsedi ve arkasını dönüp yürüdü. Baekhyun çok  şaşırmıştı. "Az önce banamı gülümsedi o?" diye sordu.

    Akadaşları hep birlikte, "Ooo... Yeni bir aşk mı doğuyor?" diye söylenip dalga geçmeye başlamıştı bile.

    "Daha fazla sizinle uğraşamam, eve gitmem lazım otobüsü kaçıracağım," diyerek koşar adımlarla durağa doğru yürüdü.

    Otobüse son anda yetişmişti, arka koltuğa geçip oturdu. Kulaklığı takıp gözlerini kapattı ve kendini müziğin ritmine verdi. Sanırım içi geçmişti. Yanında hissettiği hareketlilik yüzünden gözlerini yavaşça açtığın da, kendisine bakan bir çift gözle karşılaştı. 'Tanrım, ne kadar güzeller,' diye düşünürken, bu gözlerin sahibinin yeni gelen öğrenci olduğunu farketti.

    "N... Ne? Ne oldu? Niye bakıyorsun öyle?’"

    Baekhyun kekeleyerek sorduğunda, ’"Sonunda öğrendim,’" dedi yeni öğrenci gülerek. Çok etkileyici bir sesi olduğunu fark etti Baekhyun.

    "Neyi öğrendin?’"

    "Hep merak ediyordum uyurken nasıl olduğunu," dedi ve arkasına yaslandı.

   Baekhyun, şaşkın gözlerle ona baktı.

    "Nasıl görünüyor muşum?" diye sordu. Bir yandan da bu konuşmadan garip bir şekilde hoşlanmaya başlamıştı.

    Yeni gelen birden doğrulup garip bir bakış ve çarpık bir gülümsemeyle Baekhyun’un üzerine doğru eğilmiş ve yüzünü yüzüne yanaştırmıştı.

    "Tıpkı bir bebeğe benziyordun," dedi gözlerinin içine bakarken. "Asıl benim için bonus olan ikinci merakımı gidermen oldu. Uyanınca nasıl olduğunu merak ediyordum." Bir anlık sessizlikten sonra, "Tam da tahmin ettiğim gibi, meleklere benziyordun," dedi.

    Baekhyun, kocaman açılmış gözlerle yeni gelene baktı. Kim oluyordu da onunla bu şekilde konuşuyordu. Tam ağzını açıp konuşacakken yeni gelen parmağıyla dudaklarına dokunup onu susturdu.

    "Aslında merak ettiğim bir şey daha var ama..." diyerek dudaklarına doğru yanaştı, artık fısıltı halinde konuşuyordu.

    "Dudaklarının tadı...."

    Baekhyun, kalbinin ağzının içinde atıyormuş gibi hissediyordu ona neler oluyordu? Onu kendinden uzaklaştırması gerekirken adeta büyülenmiş gibi yeni gelenin gözlerinin içine bakıyordu. Birden yeni gelen biraz geri çekilip gülümseyerek devam etti.

    "Evet, hem de çok. Ama şimdi değil. Daha uygun bir ortamda, o zamana kadar bekle. Artık benimsin, anladın mı? Bana Chan diyebilirsin." Ayağa kalktı otobüsten inmeden ona önce dönüp, "Yarın görüşürüz," dedi ve gülümseyerek otobüsten inip gitti.

    Baekhyun, 'az önce olanlar neydi, rüyamı gördüm?' diye düşündü. Eve gider gitmez kendini yatağına attı. Bu gün olanlar garip bir şekilde hoşuna gitmişti, yeni geleni düşündü. Bana 'Chan de,' diyen sesi çok sevecendi. Uzun boyluydu, oldukça yakışıklıydı ve gözleri çok çekiciydi. Baekhyun birden gülümsemeye başladı .

    "Sanırım şu Chan denen yeni gelenden hoşlanmaya başladım. Pekala, yarın neler olacak bakalım," dedi heyecanla.





==============================

Y/N: Hepinize kucak dolusu sevgiler 🙆

     Silinen hesabım yüzünden yarım kalan bu kitabı yeniden paylaşıyorum. Silinen hesapta oldukça çok okumaya, oylamaya ve bir o kadar da yoruma sahip olan kitaplardan biriydi. Ve benim Wattpad da yazdığım ilk kitaptı 😢

    Çok sevdiğim canımcımın isteği üzerine bu kitabı yazmaya başlamıştım ve yine canımcımın ısrarı üzerine hesap açıp, tamamen amatörce yazmaya çalıştığım bu hikâyemi paylaşmıştım 😢

    Kitabı yazmaya ve paylaşmaya başladığım da, bu kadar çok sevileceğini ve takipçisi olacağını düşünmemiştim bile. O kadar amatörce yazmışım ki, şu an düzenlerken bile utanıyorum 🙈

    Umarım yeniden yayımlamaya başladığım bu ilk göz ağrıma yeniden ilgi gösterir ve yalnız bırakmazsınız 😍

    Şimdiden keyifli okumalar diliyorum 😙

    Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yazar mısınız lütfen?

    Bir sonraki bölümde görüşmek üzere kendinize iyi bakın, mutlu kalın 💙

    Hepinizi klasik Baekhyun öpücüğüyle öpüyorum 😙😙😙😙 mu mu mu mu...

Yeni Gelen Öğrenci/ Chanbaek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin