15. Bölüm : Mutlu Son (FİNAL)

18 2 2
                                    

9 Yıl Sonra...

Yuki : Aşkım

Kaname : Efendim aşkım?

Yuki : Sana 9 yıldır düşündüğüm şey hakkında bir şey söylemek istiyorum...

Kaname : Aslında bende sana 9 yıldır düşündüğüm bir şey hakkında sana söylemek istediğim bir konu var... Ama ilk önce sen söyle...

Yuki : Tmm söylüyorum... Ben sana çok aşığım ve-

Kaname : Benimle evlenmek istiyorsun...( dizlerini yere kırıp yüzüğü gösterir ) Yuki. Benimle evlenir misin?

Yuki : EVET KANAME!!!

Sarılırlar ve Kaname Yuki'nin parmağına yüzüğü takar ve öpüşürler

Yuki : Seni çok... Ama çok seviyorum Kaname...

Kaname : Hayır... Ben seni daha çok seviyorum...

Yuki : Hayır... En çok ben seni seviyorum...

1 Hafta Sonra...

Yuki'nin İçinden...

Nihayet evleniyorum... Çok mutluyum ve bu mutluluk asla anlatılamayacak bir mutluluk içimde geleceğim hakkında güzel şeyler olacağını söylüyor...

Bu arada geçen bölümden bu bölüme neler değişti açıklayım ilk önce anne ve babam ayrılmadılar... Ama... Öldüler... Biliyorum bizim için çok zor ama alıştık biz 15 yaşındayken öldüler... Sonra biz büyüdük ve kimseye ihtiyacımız kalmadı ve şimdi evleniyorum bu yüzden artık Kaname ile mutlu olabilicem

Düğün Zamanı...

Nikah memuru : Siz Leydi Yuki DARK Lord Kaname DARK'I eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?

Yuki : ... EVET!!!

Nikah memuru : Siz Lord Kaname DARK Leydi Yuki DARK'I eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?

Kaname : Evet, ediyorum...

Nikah memuru : O zaman bende bana verilen yetkiye göre sizi karı ve koca ediyorum. Gelini öpebilirsiniz...

Kaname : ( Yuki'yi alnından öper ve gözlerinin içine bakarak şunları der ) Seni seviyorum kardeşim...

Yuki : Bende seni seviyorum kardeşim...

Evde...

Kaname : Aşkım?

Yuki : Efendim aşkım?

Kaname : Bu kitabı okuyan kişiye geçen bölümle ilgili bir şeyler söylemiycek misin?

Yuki : Aaaaaaaaa ben bunu tamamen unutmuşum o zaman hemen anlatmaya başlayım.

Kaname : Bencede başla okuyan kişi daha çok sabırsız kalmasın.

Yuki : Evet sevgili okuyucu her şeyi anlatıyorum dediğim gibi biz 15 yaşındayken yani 7 yıl önce anne ve babamızı kaybettik ve artık bu duruma alışkınız ve biz bu 7 yıl içersinde kısaca neler yaptık özetliyorum ilk önce Ece ve Buğra öldükten 1 ay sonra İstanbul'a taşındık ve Batuhan,Ceren ve Yiğit hep bize baktılar ve destek oldular ve 18 Yaşımıza geldiğimizde kendimize ev aldık 5 yıldır bu evdeyiz ve bir sürü arkadaşımız var ve çok mutluyuz umarım seninde gelecekte bir gün birini bulup onunla sonsuza kadar yaşarsın ve artık bu kitabı sonsuza kadar bitiriyorum umarım hayatın hep güzel geçer kendine iyi bak sevgili okuyucu...

Not : Hayat kolaydır ve istediğin şeyi yada şeyleri elde edersen hayat sana tüy kadar hafif gelicek hayaline hep odaklan ve asla vazgeçme... Kendine iyi bak dostum ;)...

Ece'nin Hayatı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin