tĖtIs

23 6 0
                                    

Tėčio ir Mamos santuoka prasidėjo siaubingai.

Vestuvių rytą, iškart po bernvakario, Mama užtiko Tėtį girtą miegantį su kita moterimi. Mama pasiuto, tačiau ji pamynė bet kokius savo principus, nes jai reikėjo pasirodyti vestuvėse. Negalima nuvilti svečių. Negalima pasirodyti blogai.

Galbūt ji tikėjosi, kad ta Tėčio klaida buvo dėl girtumo. Galbūt ji manė, kad jis šitaip niekada nepasielgs.

Antroji Tėčio meilužė apsireiškė, kai Mama buvo ką tik pagimdžiusi Sūnų. Meilužė pasirodė esanti savininkiška ir pareikalavo Mamą paleisti "jos" vyrą. Mama buvo nepėsčia ir pasakė meilužei, jog vyras yra tos, kuri turi jo pavardę, jo dėmesį ir jo vaiką, o ne ta, kuri paturėjo kitus jo turtus. Meilužė, žinoma, pratrūko, iškoneveikė Tėtį ir dingo.

Po jos sekė dar viena, ir dar viena, ir dar viena. Tėtis klimpo į įvairaus plauko moterų liūną - jo kompanijoje buvo jo paties darbuotojos, jaunos, neseniai mokyklą baigusios panelės, netgi vyresnio amžiaus senjorės sugebėdavo patraukti keturiasdešimtmečio vyro akį. Yra buvę net paprasčiausių prostitučių.

Tai buvo pagrindinė tėčio problema - visiška priklausomybė nuo fizinio kontakto su moterimis. Žmoną jis mylėjo, tikrai - na, išskyrus tą laiko tarpą, kai ji sėdėdavo su buteliu stipraus gėrimo. Tą laiką, kurį Mama išnaudodavo nuodėmei, lygiai tam pačiam išnaudodavo ir jis.

Mama tą žinojo, tačiau po dešimtojo karto, o ypač - po butelio prisijaukinimo ji nebekėlė skandalų. Jai atrodė logiška - ji laiminga su taure gero vyno, Tėtis laimingas su gera moterimi. Kol visa tai vyksta už uždarų durų, pasaulis nuostabus.

Tėtis buvo



Sugadintas atsiskyrusio suvokimo tarp kūno ir sielos

Negalintis sudėti to į vieną daiktą.

Praskleidus užuolaidasTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang