13

1.2K 60 7
                                    

Weekendul a trecut,Lex nu a plecat nicio clipa de langa mine,sta ceva mai lipit ca lipiciul.I-am spus ca macar sa mearga acasa sa isi ia cele de scoala si ca ne vedem in curtea liceului.

-Si?Cum e?spune mama.

-Extenuant!

-Asa am zis ai eu cand l-am intalnit pe tatal tau.Dar dupa m-am obisnuit.

-Eu trebuie sa plec,ne mai vedem.

Il sarut pe obraz si merg spre liceu.

-Nao asteapta-ne!

-Oh!Myse!Georgi!

-Nu am putut da de tine nici cum!Ce s intamplat atunci?

Le-am spus si lor,au acceptat cumva si ei,am aflat ca Drew si Georgi sunt impreuna.Aparent ea este perechea lui.

-Ma bucur pentru tine.Myse...

L-am imbratisat.

-Stiu ca cineva va fi si cu tine...

-Defapt despre asta vreau sa vorbesc cu tine.

Sa intors si am putut observa un marcaj.

-Nu se poate!Cine e?!spune nebuna.

-O sa ti-l arat!spune mergand inainte.

-Dar cum sa intamplat asta?spun cand il ajung din urma.

-Pai...cand tot incercam sa dau de tine,am dat peste el.Zici ca luat-o razna.M-am trezit smucit si muscat,apoi explicandu-mi a doua zi tot.Mdea imi venea sa ii dau una.

-Stiu senzatia!

-Norocosilor!Pe mine inca nu ma marcat!spune Georgi.

M-am simtit luat pe sus,apoi sarutat.

-Buna iubire.

-I-i-i-i-iubire....?

Myse a fost luat si el pe sus ca mine.Perechea lui ave aparul si ochii negri.Drew a venit langa Georgi si a spus.

-Asta pentru ca la perechea unui mascul,care are perechea femela nu o poate marca doar cand se fac unul pe altul al lor.Trup si suflet,atunci marcarea in timpul actului se face.La masculi avand perechea tot mascul,e mai puternuc la feromoni si hormonii lor o iau razna.E de 2 ori mai mult ca la cele normale.

-De asta Lex ma sufoca 24/24.

-Dap.

-Hey!protesteaza el.

-Si eu te iubesc!spun amuzat.

-Numele meu e Kris.spune perechea lui Myse.

Am mers la ore petrecandu-ne ziua ca de obicei.Am aflat ca Drew e beta,iar Kris e al treilea la comanda.In pauza de pranz am mers la cantina,stand la tot cu ei,lumea se uitau la noi,unii le placeau altora nu.Ajunsi din nou in clasa,siriga nu a intrat singura ci cu un alt baiat.Era inalt,avea parul roscat si ochii albastri,ochii lui se uitau prin clasa pana au dat de ai mei.

-Copii el este noul vostru coleg de clasa.

-Buna!Numele meu e Allen,am 18 si m-am mutat aici tocmai din America.

-Te poti aseza in spatele lui Lex si Nao.

Am ridicat amandoi mana ca sa stie unde sa se aseze.Tot drumul pana la banca sa uitat la mine,l-am simtit pe Lex incordandu-se,dar ca s anu faca o prostie l-am luat de mana.

My posesiv werewolf Yaoi (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum