Dupa ce Lex sa calmat,am ascultato pe diriga cum ne spunea absentele si notele care nu le stim.Plictisit,mi-am pus capul pe banca,cu fata spre Lex.
-Ție somn?spune el sarutandu-ma pe frunte.
-Mhm...
Am inchis ochii lasandu-ma purtat de somn.Cand m-am trezit,m-am ridicat,frecandu-ma la ochi,apoi incept i-am deschis.
-AHHHH!țip.CE FACI ASA APROAPE DE MINE!?
-Am vazut ca dormeai atat de adorabil,incat nu m-am putut abtine sa nu ma apropiu de tine.
Ce nemernic.Allen se uita la mine atat de pervers incat imi venea sa ii dau una,dar nu numai pentru ca a stat langa fata mea,ci si pentru ca isi linge buzele ca un obsedat sexual.
-Und-
-Shhh....
Și-a pus degetul pe buzele mele.
-Buzele tale sunt atat de mari si moi.Ma intreb cum se simt.
Mana ia fost prinsa.
-I-ați mana de pe buzele iubitului meu.
-Haide,frate.Ce ar fi sa il impartim?Sau pot sa il am eu,iar tu te retragi ca un catel cu coada intre picioare.
L-am imbratisat pe Lex inainte sa isi expuna adevarata persoana,ma refer la varcolac.Urasc uneori ca mai inalt ca mine,dar recunosc ca e confortabil sa dormi pe el.Și-a lasat capul in jos ca sa ma priveasca.
-Lex,e in regula.Ce-ar fi ca lupusorul meu,sa ma duca in spate pana pe acopris si sa imi de-ie sa mananc.Simt ca daca voi mânca din a nebunei voi ajunge so dau din nou afara.
M-am urcat pe banca si am sarit in spatele lui razand amandoi.
-Stai.spun si Lex se opreste.Allen imi pare rau,dar nu are rost sa te dai la mine,singura persoana care o iubesc si e in inima mea e Lex.E special pentru mine,te rog nu il mai enerva.
-Esti foarte dulce Nao,dar faza cu incercarea de a nu te fura de la el,nu o so fac.Imi voi da silinta sa te am.Dar cu enervatul lui,e amuzant.
Lex a marait incet sa nu il auda Allen,dar l-am strans mai tare in brate.Am ajuns pe acoperis unde ma lasat jos,asezandu-ne.
-Deci?Sunt singurul in inima ta?
-E-eu...a..mhm...
I-am confirmat balbainduma.
-Sa vedem cat de bine ne iubim noi.
M-am uitat cu ochii largi la el,in momentul urmator a inceput sa ma sarute.Ma ridicat pe sus mergand in spatele peretelui,unde nu este intrarea.(Daca ati vazut animeuri sau unele filme stiti la ce ma refer).Ma trantit de perete,picioare fiindumi imca incolacite in jurul sau,ii puteam simti erectia mare ce se presa de erectia mea.A inceput sa ne frece penisurile excitandu-ne mai tare.Penisul sau era mare,il simteam bine peste straturile de haine pe care le purtam amansoi.A inceput sa se impinga si mai repede.
-Ah..s-stai....
-Nao...ah...mhm...
-N-nu...eu...voi
Nu a durat mult ca a accelerat si mai tare miscarile pana sa impins foarte tare dandu-ne drumul amandoi.M-am lasat in jos,respirand greu.Asta sa simtit prea bine...Am inchis ochii putin,pana sa imi revin.Un zgomot ne-a facut sa ne ridicam.
-Stai aici,merg sa verific.
Lex sa dus sa verifice,intorcandu-se dupa 3 minute inapoi.
-Nu stiu cine a fost,dar zgomotul produs a venit de la un flacon de apa.
-Crezi ca nea vazut?
-Cel mai probabil.Nu iti face griji voi afla eu cine e,pacat ca mirosul sau e slab.
-Mhm...
Ma tras in poala sa sarutandu-mi ochiu drept.M-am lasat pe pieptul lui incepand sa mancam.
CITEȘTI
My posesiv werewolf Yaoi (boyxboy)
Werewolfaceasta carte este interzis homofobilor.Nu raspund pentru nimic daca cititi.Dar va anunti ca nu aveti voie cei care sunteti homofobi.Aceasta carte este despre persoana de acelasi gen*