Bölüm 1-Katılış

567 22 1
                                    

Çok eski zamanlarda insanların huzurunu bozan yaratıklar ortaya çıktı. Nereden geldiği ve kimin yolladığı bilinmeyen bu canavarlar insanları ve diğer canlıları  öldürmek için yaratılmıştı. Daha sonra ise İnsan ırkı bir fikir öne sunarak canavarları öldürecek ve canlıları onlardan koruyacak bir iş önerdi. Bu aslında bir iş olarak başladı ve büyüdü. Yıllar geçti ve ciddileşti. Daha sonra canavarları öldüren ve insanları koruyan bu kişilere Kollegen denilmeye başlandı. Kollegenler zaman geçtikçe kendi içinde gruplandılar ve büyüdüler. Bu büyüyüş kapsamlı bir şekilde devam etti , kollegen loncaları kuruldu. Canlıları bu canavarlardan koruyorlardı. İnsanlar ise bu koruyuş karşısında belli bir miktar para veriyorlardı. Minnetlerini göstermek için. Zaman geçtikçe Irklar kollegenlara alıştı ve onları parayla tutmaya da başladılar. Kollegenler hem para karşılığı istenilen yerleri temizliyordu hem de canlıları koruyordu. 


Karakterimiz Roku ailesini kaybetmiş bir gençtir. 17 yaşına gelmiştir ve Kollegen sınavları için antrenman yapmaktadır. Gözleri mavi, saçları siyah ve boyu 181'dir. Ailesi öldüğü için kasabanın en eski yaşlısıyla kalmaktadır(92). Zen Kasabasında büyümüştür ve hayatını orada geçirmiştir. Köyde annesi ve babası olmayan çocuklara Baa(en yaşlı kişi) bakmaktadır. Roku hariç diğerleri hep küçüktür. Roku insanlara yardım etmeyi seven sıradan biridir. Hoşgörülü, insanlara değer veren biridir. Roku'nun ailesinin nasıl öldüğünü kimse tam olarak bilmez. Roku da zaten bunu kabullenmiştir. Kasaba da 215 kişi kalmaktadır ve fazla büyük değildir. Roku geleceğinde umutları olan ve insanların sevdiği biridir. Ayrıca elfler ile iyi anlaşır.


Bu yaratıklarla dolu dünyaya Severn denir. Severn'ın 5 bölgesi bulunur. 1-Esrarengiz topraklar burada neyin olduğu bilinmez sadece yüksek seviyeli Kollegler ve ticaret ile uğraşanlar gider.2-İnsan bölgesi büyük bir bölgedir genellikle insanlar yaşar ve ticarete açıktır. 3-Elf toprakları bu topraklar zengin ve toprağı verimlidir. Ekonomisi iyidir. 4- Cüce toprakları ticaretin en geniş yeridir ve burada her ırktan kişi bulunur. 5- Krallık bölgesi sadece soyluların ırk fark etmeden bulundukları yerdir. 

Roku 18 yaşına girmesine 2 ay kalmıştır ve Kollegen sınavları 3 ay sonra yapılacaktır.

Kollegen sınavları şöyledir:18 yaşı alt sınırdır. Her yıl düzenlenir ve sadece 7 gün sürer 100 tane Kollegen alır ve bu alınan kollegenlar f seviye olarak başlar. Kollegenlar arasında seviye vardır F-E-D-C-B-A-S-S+ vardır. F seviye en kötüsü S seviye ise en iyisir. Birde Özel S+ seviyesi vardır ki bu seviye sınırlı Kollegen içerir. Kaç tane olduğu Kollegen Rehber Kitapında bile yazmaz. 

Roku sınava bütün umuduyla hazırlanmaktadır. Roku kasabada bulunan Zenchi adlı kılıç ustasından tek elli samuray kılıcı öğrenmiştir.

[Zenchi]Hey Roku hazır mısın?

[Roku]Sa-sanırım.

[Zenchi]Bir yıldır buna hazırlanıyorsun artık zamanı geldi

[Roku]Biliyorum ve öğrettiklerinizi uygulayacağım

[Zenchi]Sana güveniyorum.

Bu dünya da insanlar bazı teknikler kullanır. Kimisi elementlere hakimdir kimisi ise kendi tekniklerini kullanır. Roku daha toydur ve acemidir. Standart şekilde kılıç kullanır ve özel bir tekniği yoktur. Şartlar sorun olduğu için kasabada teknik öğretecek bir kimse yoktur. 

Kollegen sınavında 2 aşama vardır. 1- Genel sorular sorulur ve kişinin soruların doğruluğundan çok nasıl baş ettiği gözlemlenir. 2-Kılıç yeteneği test edilir ve kişi 1 kılıç ustası ile kozlarını paylaşır.

Sınav zamanı gelmiş Roku hazırdır. Sınava Zenchi ile gitmiştir. Sınav zamanı gelince Roku içeri girer ve heyecanlı bekleyiş başlar. 

[2 saat geçer.]

Zenchi meraklı bir şekilde Rokuyu beklerken kapı açılır ve Roku heyecanlı bir şekilde çıkar.

[Roku] Hey kazandım, kazandım.

[Zenchi]Biliyordum, aferin sana...

KollegenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin