M-am trezit in patul meu,langa mine era mama mea si Lex.
-Scuze...
-E in regula.Tatal tau si fratele tau sunt pedepsiti.
-De ce?
-Pentru ca au luat fursecurile.
-Cu ce i-ai pedepsit?
-Tatal tau n-are voie 3 saptamani de dragoste,iar fratele tau n-are voie la basket timp de o luna.Acum va voi lasa singuri,noi vom merge pana in haita.Vom veni maine seara,deoarece socrii mei vor sa ramanem pentru gasirea perechi lui Nick.Lex ai grija de el te rog.
-O sa am.spune el.
-Bine.spun eu.
Mama a plecat pe usa,apoi am auzit usa de la intrare.
-Cum esti?
-Sunt bine.
L-am sarutat pe Lex,asta facandu-l sa fie surprins.Ma simteam ca ma incalzesc si nu stiu de ce.
-Imi e cald...
-Emanii un miros delicios,e din cauz aca iarna,perechile varcolacilor care sunt oameni,intra in calduri iarna si nu toamna.
-Calduri...?Asta nu e valabil doar la voi?
-Nu.Ca masculii sa isi piarda controlul cand femela lor e in calduri,au nevoie de acea esenta.Zeita Luni a spus ca daca vom avea perechi oameni vor intra si ei in calduri cand ne regasim.
Am inceput putin sa ma foiesc.I-am luat mana lui Lec bagand in gura mea doua degete de ale lui incepand sa i le sug si sa le ling.
-Nao...
-Lex!Fa-ma al tau!Te vreau...ah...
Am inceput sa gem ca sa il starnesc putin.
-Nao nu ma provoca,daca imi pierd controlul ratiunii de a mai gandi limpede ti-o voi trage asa de tare incat nu vei mai putea merge.
Nu l-am bagat in seama si am coborât la pantalonii lui de treiling,i-am masat cu o mana membrul acum acoperit de material,mi-am apropiat fata lingandu-i membrul.Am simtit cum deja se excita.Am tras cu dintii de pantalonii lui in jos incepand din nou sa ii limg si sarut membrul prin boxeri.Cand am fost sigur ca monstrul sa trezit la realitate,am dat jos si boxerii uitandu-ma la erectia sa.Penisul lui e atat de mare,l-am luat in mana frecandu-l astfel primind gemete din partea lui.I-am sarutat capul,apoi lam luat in gura incepand sa il sug cu putere.
-AH....Nao...s-stai o sa....
Nu a terminat ca si-a dat drumul in gura mea eu inghitind tot.M-am lins pe buze,apoi mam trezit trantit pe spate.Lex era complet gol,astfel rupandu-mi si mie hainele.A inceput sa ma sarute,limba lui jucanduse salbatic cu a mea incat saliva curgea pe la colturi.A coborat mai jos pe gat ina la sfarcuri incepand sa suga cu putere.
-Ah...mhm...se...simte bine....
Sa retras bagand in mine 3 degete,lacrimi la colturile ochilor au aparut.
-Shh...mhm...esti strâmt.
Dupa ce ma pregatit sa pozitionat la intrarea mea intrand dintr-o data.
-AH...ATAT DE MARE...
Mi-am dat capul pe spate scotand limba,Lex e in mine,atat de mare si gros,a inceput sa se miste facandu-ma sa gem incontrolabil,miscarile lui erau rapide pana la un punct cand a dat de un loc und ema facut sa ii strig numele.A marit viteza pana sa impins atat de tare incat ne-am dat drumul amandoi,el in mine,eu pe abdomenul meu.Și-a ridicat capul iar ochii lui au devenit albastrii.
-Nu sa terminat iubire.
-AH...MHM...
Ma intors pe burta ridicandu-mi fundul sus intrand dintr-o data. Se misca cu putere simtindu-l foarte bine.Se misca foarte repede ceea ma facut sa scot limba afara.
-Axis ah...mai repede...mai...ah...tare...
Miscarile sau marit pana la un moment dat cand si-a dat drumul in mine.A ieist din mine lichidul alb iesind afara.Lex a revenit inapoi,mam urcat pe el pozitionandu-i penisul la intrarea mea,il simteam cum pulseaza in mine.M-am lasat in sus si in jos,inceecand sa intentific miscarile,dar am obosit.Lex ma trantit pe spate neiesind din mine,a marit miscarile,sugandu-mi unul dintre mugurasi,si frecandu-mi membrul.A urcat la buzele mele sarutandu-ma,sa retras miscandu-se si mai repede dandu-si drumul in mine.Lex ma pus cu capul pe perne,invalindu-ne si imbratisandu-ma.
CITEȘTI
My posesiv werewolf Yaoi (boyxboy)
Werewolfaceasta carte este interzis homofobilor.Nu raspund pentru nimic daca cititi.Dar va anunti ca nu aveti voie cei care sunteti homofobi.Aceasta carte este despre persoana de acelasi gen*