Estefelé Nagatsuka fütyörészve sétált haza, és tervezgette hogy milyen eszközökkel nyírja ki új áldozatát. Hazaérkezve felvette szokásos ,,munkaruháját", ami egy fekete tapadós nadrágból, egy szintén fekete vállaknál kivágott felsőből és egy pár éjsötét bakancsból állt. Megigazgatta a biztosítótűkből álló fülbevalósorozatát a jobb fülén, majd új sminket tett fel, ami kiemelte a szemei gyilkos fényét, s ezekután felszívott egy kis "porcukrot,, hangulatfokozásképp. Mikor ezzel végzett, ünnepélyes léptekkel sétált a hatalmas sötét szekrényéhez. Azt kinyitva szinte elérzékenyülve emlelte ki a legjobb barátját, egy éjfekete nyelű, neonrózsaszín erezetű kaszát.
-Na gyere anyucihoz! -szorította magához szorosan a fegyvert, akár egy anya a gyermekét, ezt követően pedig egy ikerpisztolyt szedett elő, szintén rózsás csíkokkal, meg az egyiken ,,love", a másikon pedig ,,hate" felirattal. Miután már mindennel készen volt, rágyújtott majd vetett egy utolsó pillantást az áldozata képére.
-Hihihi, az enyém leszel, nagyfiú!-súgta ilyesztően magas hangján, majd zsebre vágta a kis papírt és feltette a hátára a kaszát, a pisztolyokat pedig azok tartóiba rakta bele. Miután mindennel elkészült becsapta lakásának ajtaját, s pattogva indult el a találkahelyre, ahol a színes hajú koleginája már feszenge várta.
-Riko-sama már megint egy órát késett! Már megijedtem, hogy sose ér ide. -hadarta a lány kipirulva.
-Ayano, Ayano -fogta meg a vállát mosolyogva. -Nem én késtem, hanem te jöttél túl korán! De gyere már, a pia magától nem issza meg magát! -tessékelte be a kissé lefagyott leánykát a bárba, de az elsápadva bámult rá.
-Miért van az a hatalmas kasza a hátán? -tette fel a kérdést kissé remegő hangon.
-Öhm...öhmm, ha itt végeztem a volt munkahelyem céges bulijára vagyok hivatalos és nagyon szigorú a dress code.-rögtönzött választ, s magában konstatálta, hogy még mindig nagyon jól hazudik. -Na ne kéresd magad kislány, még a végén megbánom, hogy elhívtalak!
-M-megyek már, asszonyom! - mire Riko nemes egyszerűggel fenéken rúgta a megszeppent leánykát, aki behúzott nyakkal slisszant be a helyiségbe. Eközben egy magas alak lökte félre az alacsony nőt, s egy szempillantás alatt elhagyta a kocsmát. Az idegen sötét ruhát viselt, fekete kapucnija alig engedte láttatni a haját, de óvatlanul kikandikált alóla egy-két színes tincs, ami elkerülte az éppen idegesen fortyogó főhősünk figyelmét.
-Te meg kapjál már be egy f tablettát, seggfej!-kiáltott utána, majd egy boldog mosollyal fordult a pultos irányába -Jimmy drága! Ezer éve!-köszöntötte, s Ozawával együtt helyet is foglaltak egy-egy bárszéken.
-Én is régen láttalak, Angel! -mosolygott a rózsaszín hajúra a férfi.
-Ki az az Angel?-pislantott fel értetlenül Ayano.
-Vannak dolgok, amiről jobb ha a kisasszony nem tud. -paskolta meg a szőke pasi a heterokróm lány fejét, mire ő elpirulva elhallgatott.-De inkább azt meséld el, hogy mit innál, kedves.-küldött a pasas egy meleg mosolyt felé.
-E-e-egy narancslevet.-nyögte ki fülig vörösödve, mialatt a fekete hajú ,,kissé" hitetlenkedő arccal meredt rá.
-Ezt te sem gondolhattad komolyan....Jimmy, küldd meg neki vodkával! Nagylányt faragok a kislányból! Nekem meg lökj ide szokásos dupla whiskyt kérlek!-jelentette ki harsányan, mire a csapos csendben eleget tett a lány kérésének.
-Mondd csak, bátyád megvan?-kérdezte a szöszi, míg a neon íriszekbe révedt miközben éppen egy poharat törölgetett.
-Aham.-válaszolt szűkszavúan.-Csajok, luxus autók, póker night...éli a gengszer főnik életét. Ja, és persze néha szétveri az ellent.-tette hozzá nevetve. Tudniillik Riko bátyja vezeti a híres-neves olasz maffiát.-Csak igazából nem sokat beszélünk. Tudod, mániája hogy bevédje a seggem, de kellett a függetlenség, úgyhogy új életet kezdtem, mint hivatásos verőember.-fejezte be a mondandóját majd egyszuszra lehúzta az alkoholos nedűt. Legnagyobb meglepetésükre az ártatlan Ozawa is így tett.
-Cshaposs!-csapta le egy részeg rikkantással a poharat.-Mégh egy khört!-kipirult pofijára egy erősen becsiccsentett vigyor ült ki, és türelmetlenül várta következő adagot, amit meg is kapott. Közben a rózsaszín hajú is belekezdett a folyamatos ivászatba. Kör kör után jött, s miután mindketten durván felfokozott állapotba kerültek, a szöszi felajánlotta, hogy hazaviszi Ayanot, mivel a lányka finoman fogalmazva telerókázta a pultot. De ezt ők eltusatítva inkább leléptek az éjszakába. Riko az éppen hányó munkatársa haját fogta hátra, amikor belebotlottak egy hozzájuk hasonló mattrészeg taghoz.
-Hey, cicuskák, van gazdátok?-karolta át a lányokat egy fülig érő piás vigyor kíséretében, majd elkezdte ecsetelni hogy milyen mocskos dolgokat tenne velük.
-Cuppanjál már le rólam, te bojler!-A fekete ruhás undorodva eltolta magától, a pasas pedig értette a célzást és a fiatalabbra kezdtett nyomulni, aki az állapotát tekintve sehogy se tudta megvédeni magát. A csávó már éppen meg akarta csókolni a lányt, Nagatsuka pedig már indult volna, hogy rendezze az ügyet, amikor a semmiből valaki hátulról leütötte az embert. A férfi arcát egy unikornis maszk takarta, kapucniját a fejébe húzta, s szüntelenül csépelte az ellenfelét.
-Nem hiszem el, hogy még egy magadfajta utolsó mocsadék is képes ekkora gyökérséget elkövetni!-a pasas pedig két ütés között könyörgött neki, hogy hagyja abba a folytonos ütlegelést.- Nah, mi van most már nem olyan nagy a szád, ugye? Pedig mondd csak bátran, hallgatlak! Nem? Hát akkor rendben.-majd egy jól irányzott mozdulattal beleverte a bőgő pasas fejét a betonba, aki erre végleg elhallgatot.-Egy idiótával kevesebb.-állt fel a hulla mellől és a motorjához sétált volna, ám a kék hajú gyorsan a sötét bőrkabátja után nyúlt.
-K-k-köszönjük szépen, u-uram!-rebegte félénken, még mindig az események hatása alatt állva.
-Abszolút nincs mit. Rosszul vagyok az ilyen férgektől!-morogta. Riko eközben végig letaglózva méregette a maszkost, egyszerűen lenyűgözte a stílusa, és tőle feltűnően szokatlan módon nem szólt semmit. -Jah és -fordult vissza a járművétől-érdekelne a néma barátnőd száma!-kacsintott a fekete hajú, dekoratív nőcskére, s meg sem várva a választ, fogta magát és elhajtott. Jimmy közben fejvesztve rohant ki a pubból, hogy megnézze, Ayano épségben van-e. Ezekután nemleges választ nem ismerve hazakísérte Ozavát.
A bérgyilkos miután megbizonyosodott róla hogy minden rendben, fütyörészve elindult az éjszakába, hogy végre elvégezze a feladatát. Körülbelül húsz perc sétafikálás után beért egy sikátorhoz, aminek a lépcsőjén felmászva egy kisebb épület tetején kötött ki, ahol ki is szúrta a célpontját pár testőrrel együtt. Elvigyorodott, majd izgatottan élesítette a stukkereit, elhelyezkedett, s tüzet nyitott. Miután már majdnem minden tárját elhasználta, betöltötte az utolsót, magára húzta a kapucniát majd levetette magát. Amikor már földet ért, elégedetten szemlélte végig a körülötte lévő hullakupacot, jó néhányon zsebmetszést is hajtott végre, azonban a legfontosabbat nem látta sehol
-Úgy érzem, mintha elfelejtettem volna lelőni valakit... - elmélkedett hangosan, amikor egy hideg pengét érzett a nyakához közel. A lány meglepetten hárított és sokkját tovább tetézte, hogy maga Ano támadta meg.
-Te meg hogy a francba maradhattál életben?! - kiáltott idegesen, s lecsatolta a kaszáját harcra készen.
-Ugyanezt kérdezhetném tőled is. - válaszolt a férfi feszülten. A párharc során a lilás eget ezüst csíkokként tarkították a száguldó kések és golyók, s a röpke csetepatéban Riko győzedelmeskedett. Elégedetten térdelt áldozata gyomrán, kaszája élét a nyaki ütőeréhez érintve.
-Hát ez fasza... - morgott Blade elfordított fejjel.
-Utolsó kívánság? Áhh inkább csak halj meg!-nevetett őrülten a leányzó. Már éppen elválasztotta volna szivárványos fejet a testtől, amikor kiszúrt az áldozata nyakán egy maszkot. Nem is akármilyet, hanem egy unikornisosat. -Ez nem lehet igaz... -döbbenetében a fegyvere kiesett a kezéből, sötét, telt ajkai elképedten nyíltak szét. Majd a túl sok alkohol hatására nem túl nőiesen telehányta az aszfaltot és a lila szemű fickót is, aki nemes egyszerűséggel lelökte magáról a lányát, s nagynehezen feltámaszkodott.
-Nagyszerű .. -törölte le sisteregve a fekete ingjéről a gyomorsavas koktélt, ezután a még mindig elég ramaty állapotban lévő lányhoz sétált, miközben gyorsan telefonált egyet. - Izé..jól vagy?-kérdezte, mialatt egy szempillantás alatt felrántotta a lányt a szürke útról.
-Úgy nézek én ki? - kontrázott rá két ürítés között. Közben begördült a sarkon egy éjsötét sportkocsi, s kipattant belőle Blade két gorillája.
-Mit kezdjek a spinével, főnök? - meredt kérdően a góréra.
-Vidd csak haza, Igor. Majd ott csicseregni fog erről a kis "balesetről".-somolygott sunyin, mire a két öltönyös alak el is kezdte a járgány felé vonszolni a vékony leánykát.
-A farkadat rángasd, te paraszt! - tiltakozott hevesen, mialatt a könyökével próbált szabadulni, persze semmi sikerrel. - Hagyjál már, nem vagyok a szajhád!-tovább is anyázott volna drága főhősnőnk, csakhogy a kedves Igor kiütötte, ezt követően az ájult nőt befektette a hátsó ülésre, aztán beletaposott a gázba, s elhajtott.
DU LIEST GERADE
Az ördög játékszere
Action"- 𝐴𝑧 𝑜̈𝑟𝑑𝑜̈𝑔𝑔𝑒𝑙 𝑘𝑜̈𝑡𝑜̈𝑡𝑡 𝑒𝑔𝑦𝑒𝑠𝑠𝑒́𝑔𝑒𝑡! - 𝑁𝑎 𝑑𝑒 𝑚𝑒𝑙𝑦𝑖𝑘𝑢̈𝑘?"