0.3

1.7K 134 23
                                    

PART 4

Jongin: Tebrikler başıma ilk belanı açtın. (16.53)

Bilinmeyen numara- Jongin: Eğer çok klişe olmasaydı… (16.55)

Bilinmeyen numara- Jongin: YUH!

Bilinmeyen numara: Hala aynı anda.

Jongin: Bilerek bekledim çünkü ben de bunu yazmak üzereydim.

Bilinmeyen numara: Sana kaderin olduğumu falan söylemeyeceğim çünkü bir anlaşma yaptık.

Bilinmeyen numara: Ve sen de bıraktığın üç noktayı doldurabilirsin.

Jongin: Aynı cümleyi kurduğumuza göre devamını da tahmin edebilirsin. Başımın belası.

Bilinmeyen numara: İki gün baş belası olmayı hak etmek için çok kısa değil mi sence de?

Jongin: Bunun bir başarı olduğunun farkındasındır umarım.

Jongin: Dün gece uykumu kaçırdın, bugün ise müdür toplantıda ilk sunumu bana yaptırdı. Herkes bilir ki müdür kime ilk sunumu yaptırıyorsa o kişi artık yarı ölü demektir.

Bilinmeyen numara: Müdürünün seninle bozuşmasında ne alakam olabilir?

Bilinmeyen numara: Dün gece benim yüzümden uykusuz mu kaldın hem :9

Bilinmeyen numara: Bu beni mutlu etmez çünkü herkese hemen üzülecek kadar salak olman benim hatam değil.

Bilinmeyen numara: Ama umarım beni düşünmekten uyuyamadığın geceler de gelir Jonginciğim.

Jongin: Adın ne be adam adın adın?

Bilinmeyen numara: Yok benim adım madım.

17 Ocak

yüreğime konan dert "kaisoo (tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin