PART 5
Bilinmeyen numara: Jonginciğim ne yapıyorsun kuzum?
Bilinmeyen numara: Ne yapıyorsun bu hafta sonu?
Bilinmeyen numara: Yazmıyorsun bana hiç?
Bilinmeyen numara: Küs müyüz?
Jongin: ...
Bilinmeyen numara: Bu da ne? İlk tribim mi bu? Canım benim ya...
Bilinmeyen numara: Gözlerimden kalp çıkabilir.
Jongin: Arkadaş falan olacağımızı söylemiştin ama...
Jongin: Adını bile söylemiyorsun.
Bilinmeyen numara: Kim olduğumu söylersem böyle aşk kuşu gibi devam edebilir miyim sanıyorsun?
Bilinmeyen numara: Kim olduğumu bilsen belki sen de böyle devam etmezsin.
Bilinmeyen numara: Benim kim olduğumu bilsen bir şeylerin düzeleceğine inanıyor olsaydım zaten karşına çıkardım ve senden bir mesaj olsun alabilmek için böyle acınası bir şekilde beklemezdim.
Bilinmeyen numara: Benim adım soyadım ya da nasıl biri olduğumdan ziyade sadece sana değer verdiğim için yanında olabilmeyi ve bu şekilde bile olsa sende güzel bir iz bırakabilmeyi istiyorum.
Bilinmeyen numara: Ben sana ne söylersem söyleyeyim bu diğerlerinin beni nasıl gördüğü ile ilgili olacak ama ben yalnızca senin gözünde nasıl görüneceğimi umursuyorum, kendimi sana tanıtmak için bir şansa ihtiyacım var.
Bilinmeyen numara: Biliyorum, pek iyi bir yol değil sadece yazdıklarımla beni tanıman ama elimdeki tek ve en iyi yol.
Bilinmeyen numara: Bana güvenmen zor olabilir ama yalan söylemek için bir sebebim yok zaten, senin artık nişanlı olduğunu kabullenene kadar vaktim var ve
Bilinmeyen numara: ben makul bir insanım, bu sana acı verecek kadar uzun sürmeyecek demek.
Bilinmeyen numara: Açıklamamı yaptığıma göre yine arkadaşça konuşabiliriz, değil mi?
Bilinmeyen numara: Eee çiçeğim ne yapıyorsun?
Bilinmeyen numara, Ciğerime Konan Dert olarak değiştirildi.
Jongin: Sinemaya gidiyorum yeğenimle.
Jongin: Sen ne yapıyorsun?
********
Ben kimim? Bu işler ne böyle? Hem italik hem bold olunca yazı harika oluyormuş haGölge
19 Ocak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yüreğime konan dert "kaisoo (tamamlandı)
FanfictionBilinmeyen numara: Jongin Bilinmeyen numara: Evleniyormuşsun Jongin, ağzına sıçayım senin. Jongin yalnızca bir kişi bu hayatta onunla olsun isterdi, Jongin aradı, aradığı Jongin'i buldu.