Powiem tylko że osoby niemogą czytać od powyżej 13 lat miłego czytańa
Kiedy był już kolejny dzień to Paper
Pomyślała żeby zapytać Mortisa czy chciał z nią chodzić. Kiedy Mortis wstał to pomyślał żeby obudzić Paper a kiedy wszedł do pokoju to Paper była włuszku to ją pszykrył a Paper nie spała to go złapała za rękę a on powiedział co ty robisz Paper nie wiem wiesz okej to zostaw mnie. Kiedy Mortis szedł na duł to pomyślał a może ona mnie lubi. Kiedy Piper zeszła na dół to myślałaś że to było miło i i zapytałam co jest na śniadanie a on odpowiedział lubisz jajka a Piper odpowiedziała nie to mogą być parówki ona odpowiedziała okej. Kiedy Mortis Przygotował już jedzenie pytał czemu złapałeś mnie za rękę. Wiesz że chyba niechcący kiedy zjedli śniadanie to poszli na plac zabaw to Piper zapytała jesteś się pobawić w chowanego. A on odpowiedział okej najpierw powiedziała. Ja szukam okej okej odpowiedział Mortis kiedy poszedł poszukać kryjuwki to Bibi powiedziała hej słodziaku a on powiedział co robisz a on powiedział bawie się slz Paper a on powiedziała ej chodzi domnie do domu a on chciał coś powiedzieć a ona pocałowała go w usta a jak Paper zauważyła go że całuje ją to na powiedziała czyli mnie nie kochaż a on przerwał pocałunek i powiedział nie ja ją nie kocham a ona ponowiła pocałunek i Paper pobiegła do domu.A Mortis powiedział czemu mi mnie pocałowałaś a Bibi powiedziała bo cie kochm a Bibi pophneła go a on upadł aona na niego i całowali się a Mortis ją przewrucił i pobiegł za Paper.Kiedy był już w domu to pobiegł po pierścionek i wszedł do Paper pokoju kiedy wszedł do pokoju uklęknoą przed Paper i powiedział czy wyjdziesz zamnie a Paper powiedziała rospłakana tak ale czem mi to robisz a on powiedział nobo cie kocham Paper i pocałował ją.