17

1.1K 51 19
                                    

Dimineata ma trezesc cu o mare durere de fund.Dintr-o data ma simt rau,incerc sa merg la baie,dar cad.Ma tarasc pana la baie si vars tot ce am mancat zilele astea.E ciudat...nu stiam ca vomiti dupa ce faci dragoste.

-Nai!Esti bine?!spune Lex ingrijorat.

-Sunt bine.

Dar nu bine spun ca vars din nou.

-Stai aici,iti voi aduce haine.

Dupa ce a revenit,ma imbracat intr-un tricou,pantaloni lungi de treiling si mi-a tras si sosetele.Ma luat pe sus ca o mireasa si am mers cu mine in bucatarie.

-Lex mie foame.

-Ce vrei sa mananci?

-Clatite,budinca,pui prajit cu spaghete,ce spui si de ciocolata,apoi de o supa,si-

-Nao sigur te simti bine?

-Da de ce nas faceo?

-Bine...eu iti fac de mancare si ma duc pana in oras.Sa nu mergi nicaieri!

Mi-a pregatit masa,apoi și-a luat paltonul si a plecat.

Lex pov

Vomita si are are pofta de mancare....nu imi spune ca....mai bine m-aș grabi ca sa vad si eu daca e adevarat.Tatal sau ma va omorâ.

Allen.pov

Sunt prin mall pentru a lua câte ceva pentru ce voi avea nevoie pe viitor.Stai!Ala e cumva...Lex?Il urmaresc si intru si eu in farmacie.Mi-am tras mai bine sapca pentru a nu ma observa si ii ascult conversatia dintre el si farmacista.

-Buna ziua.

-Buna.Cu ce te pot ajuta?

-As dori sa imi dati un test de sarcina.

-Oh,iubita dumneavoastră?

-E un el.

-Oh,scuzati.

-Nu e nimik.

A platit si am iesit si eu dupa el,cand sa oprit in loc m-am ascuns dupa stalp.

-Lex!

Un strigat de fata ma facut sa fiu si mai atent la ce se intampla.Era nebuna aia si tocilarul cu care sta Nao.

-Ce faci aici?

-Am luat ceva.

-Test de sarcina?spune tocilarul.

-Mhm.

-Stai!Nu-mi spune ca e-

-Shhhh,mai usor nebuno.Sa mergem vom vedea acasa.

Ceva e putred aici,dar voi lasa asta mai tarziu,trebuie sa pregatesc ceva pentru ursuletul meu scump.

Nao pov.

Lex a intrat pe usa inmanandu-mi o plasa.

-Ce e asta?

-Dute la baie si fao!

-Ce?!

-A zis sa mergi!spun nabuna si Myse.

M-am dus la baie,iar cand am vazut ce era acolo am strigat.

-PE BUNE?!

-FAO!

-BINE!

Am facut testul,asteptand cu frica.Nu am vrut sa imi deschis ochii,dar am facuto.Lacrimile mi-au cazut de pe ochi,am iesit cu capul in jos.

-Nao?Deci?

I-am intins tremurand testul,restul tipand de fericire.

-Nu va bucurati!spun eu tare.

-De ce?!

-Pentru ca eu voi fi cel cu burta la gura la examen.

-Oh da.

-Nu conteaza,iubire.Important e ca mai facut cel mai fericit,imi vei da puiul sau puiutii nostri.

-Serios?

-Serios!

-Acum domnule Lex.Ati pierdut!spune nebuna.

-Ce ai pierdut?spun confuz.

-Cei doi au facut pariu ca daca nu esti insarcinat nebuna va trebuie sa se cheleasca in cap.Daca esti Lex va merge dezbracat in zapada strigand pe strada ca vrea sex.

-Nu o va face!Eu sunt singurul care trebuie sa il vada gol.

-Pariul e pariu.

-Va fi rapid.spune el.

Nebuna a inceput sa filmeze spunand si de ce pentru a avea amintire care ii va arata la copil sau copii.Lex sa dezbracat fugind afara si strigand in gura mare.Nebuna a pus mersul pinguinul iar prostul de Lex a facut dansul.

-Nu ma pot uita.spun eu.

-AHHH!CE E NEREGULA CU GENERATIA DE AZI?!striga o batrana afara.

La fugarit pe Lex cu o umbrela,iar acesta a intrat pe geamul din spatele casei.

-Inghet.spune el.

-Hahahahah.Asta a fost buna.spune ei.

-Scuze iubire,dar si eu recunosc ca a fost faza asta amuzanta.

-Copii am venit.spune mama.

Noroc ca Lex sa imbracat.

-Mama avem ceva sa va spunem.

-Ce sa intamplat?spune.

-Sunt...insarcinat....

-Ce?Ma gandeam ca asa va fi!

-Cum adica?

-Asa am patit si eu cu tatal tau.Ai intrat in calduri?

-Da.

-Dar tu Myse?Georgi?

-Noi inca nu.Drew mi-a explicat atat mie cat si lui Myse.

-Kris nu mai are rabdare!spune Myse. De abia asteapta sa imi rupă fundul.

-Am sosit.spune tata si fratele meu.

-Bun venit bunicule.spune mama razand.

-Buni-!NU!NU-MI SPUNE!NAO E INSARCINAT?!

-Surpriza....

Spune u razand incet.

-Voi fi unchi?VOI FI UNCHII!!spune si sare peste mobila.CATI SUNT?!UNU?DOI?TREI?!HA?!HA?!HA?!

I-am dat una peste cap.

-Nu stiu.Azi sunt primele simtome.

-Lex vino putin.spuen tata.

-Sunt mort.spune el.

-Daca n-ai grija de Nao si de bebelusi te decapitez!spune dur.

-Da domnule!spune el speriat.

-Bun eu voi merge pana la magazin.spune eu.

-Vin cu tine.spune Lex.

-E doar la 5 minute de mers.

-Dar-

-Nici un dar ala il primesti de ziua ta sua craciun.Acum stai!

-Nu pot sa cred ca ai spus asta!

Am iesit pe usa,imbracand fâșul ai pornind spre magazin.Cand sa i-au coltul cineva ma prinde de la spate si imi pune o carpa la nas.Ma trezesc usor,fiind ametit.Eram intr-un pat moale plin cu plusuri,era ca o camera normala,doar ca nu avea geamuri si avea doar un bec care lumina putin cam slab.

*Restul capitolului si provocarilor vor fi in urmatorul capitol.Am decis sa fac 2 parti deoarece suspansul nu mai e interesant.Va pup😘

My posesiv werewolf Yaoi (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum