4.rész💜

3.2K 212 8
                                    

Sziasztok! Az új BTS comeback trailere mellett én is hoztam egy új részt, a 4.-et

Jó olvasást. :)))



/ Ki ő? Ki ő, hogy ilyen gyönyörű helyen lakik? Hisz, még csak a nevét se tudom elrablómnak. És ki az a SeokJin?

Annyi kérdés kavargott bennem, mint akkor amikor kiderült, hogy Omega vagyok. Ami teljesen megváltoztatta az életem.

Vajon ez az elrablás is megfogja? /


Taehyung Pov.

Bámészkodásomból egy nálam picit magasabb férfi zavart meg, aki közeledett épp felém. Az elrablómnak már hűlt helye volt.
Hát igen. Eléggé letaglózott ennek a háznak a látványa. Gyönyörű. Minden kis négyzetméter olyan mintha egy lakberendező találta volna ki, mi hová kerüljön.

- Szia - köszönt kedvesen mikor elém ért. Egy kötény volt rajta, gondolom főzhetett.

- Kim SeokJin vagyok, de szólíts csak Jinnek - nyújtotta felém a kezét, amit kis habozás után el is fogadtam.

- A te neved? - kérdezte mosolyogva, így az én hangulatom is más lett picit. Ő nem tűnt annyira ridegnek mint az a másik férfi aki elrabolt. - Jungkook csak úgy nem szokott hazahozni embereket. Biztosan különleges vagy - kuncogta el mondata végét kedvesen nézve rám.

Szóhoz se tudtam hirtelen jutni közvetlensége miatt. Másnak tűnt mint az Alfa - akinek ezek szerint Jungkook a neve. -

-Kim Taehyung - mondtam félénken, kezet fogva vele. Barátságos mosolya rám is rám ragadt.

- Igazából nem magamtól jöttem. Jungkook elrabolt - mondtam ki őszintén, hát ha ez a kedves fiú utamra enged.

- Elrabolt? - kerekedtek ki szemei, majd végig mért.

- Omega vagy igaz? - kérdezett rá. Ennyire nyilvánvaló volna, hogy a gyengébbik fél közé tartozom?

- Igen - mondtam ki félénken, mire egy mosoly jelent meg az arcán.

- Így már mindent értek. Jungkook imádja az Omegákat. Főleg a férfi Omegákat - kacsintott rám. - És te úgy látom teljesen az ideálja vagy - kuncogta el magát.

Kicsit össze ráncolva szemöldököm néztem rá.

- Nem hinném, hogy ez lenne az oka, hogy ide hozott - ráztam meg picit a fejem. - Megtennél nekem valamit?

- Persze mondd csak - mosolygott rám.

- Engedj el kérlek. Én nem szerettem volna ide jönni. Ez valami félreértés. Jungkook engem valakitől megakart menteni elmondása szerint, de én nem voltam veszélyben - vázoltam a helyzetet Jinnek, hogy nekem semmi keresnivalóm nincs ebben a házban.

Egy darabig nézett rám, majd picit megrázta a fejét. -Nem lehet Taehyung. Sajnálom. Én is Jungkooknak dolgozom és nekem is azt kell tennem amit ő mond. Ha megtudná hogy elengedtelek, abban a pillanatban búcsúzhatnék az életemtől - sóhajtott egyet lemondóan.
- Ne haragudj Taehyung. De én is csak egy Béta vagyok és nem hinném, hogy szembe tudnék szállni Jungkookkal bármennyire is szeretnék neked segíteni most - nézett szomorúan a szemembe.

Lemondóan sóhajtottam egyet. Mire is gondoltam? Majd pont az elrablóm embere fog szabadon engedni?

- Viszont, körbe kéne vezetnelek... szóval gyere megmutatom neked ezt a labirintust nehogy nekem elvessz itt - kuncogott halkan. És újra olyan kedves lett mint két perccel ez előtt...

Singularity •Vkook•Where stories live. Discover now