19

1K 54 9
                                    

-Da.Cand te-am salvat am simtit ceva ciudat.

-Doar nu vorbesti serios?!spune tata.

-Ba da...

-Nu accept ca acest nesuferit sa intre in familie mai ales dupa cate a facut!spune mama.

-Ceva nu e bine...

Vorbele lui Lex m-au facut sa ma apropiu si mai tare de el,m-am uitat la Allen care se tot holba la mine.O lovitura in burta ma facut sa ma aplec.

-Nao,mai bine ai sta jos,nu iti prea face bine sa stai in picioare in momente ca astea.

Mama ma ajutat sa ma pun pe canapea,e cam greu acum cand burta e cam mare.M-am uitat la fratele meu,apoi l-am tras pe Lex de mana.

-Ce e Nao?

I-am facut semn sa se aplece ca sa ii pot spune.

-Ceva e neregula cu ochii lui Nick.Lex,Nick nu are ochii roz!

Lex sa ridicat apoi a stat de parca ar fi prins in ceva.In secunda urmatoare am vazut cu unul dintre gasca lui la impuscat.Unii au tipat,iar eu mi-am inchis ochii strangand burta.

-E un vrajitor.spunr Lex.

-Ce se...ce fac aici?spune Nick.

-Nick...spun eu.

-Nao!Esti bine!Am venit dupa tine apoi cand ne-am despartit sa ne asiguram perimetrul,ceva ma lovit apoi nimik.

-A fost un vrajitor.

-Dar vrajitorii au disparut cu mult timp.spune tata.

-Se pare ca nu.Trebuie sa aflam mai multe.Vom anunta haitele.spune mama hotarat.

-Lex!Am venit!spune voci necunoscute.

-La naiba am uitat de ei!

In sufragerie au intrat un barbat,o femeie si o fata.Femeia semana foarte bine cu Lex. Fata a fugit in graba sarindui in brate.Mi-am mutat privirea,acum imi vine so strang de gat.Dupa ce s-au imbratisat Lex sa asezat langa mine punand capul usor pe burta incat sa nu raneasca bebelusii.

-Buna.Eu sunt tatal lui Lex,Kevin. Aceasta e sotia mea,Emili si fiica mea mai mica July.

-Ma bucur de cunostiinta.Sunt Josh,el e situl meu Samy,fiul meu mai mare Nick si fiul meu mai mic Nao.

-Tu esti Nao?spune tatal lui.

-D-a domnule...

-Nu trebuie sa iti fie frica.Ne vom intelege bine.

-Sper ca sunteti pregatiti!Veti fi bunici!

Familia lui s-au bucurat nespus felicitandu-ne si imbratisandu-ne.

-Incat scumpule?spune mama lui.

-In a 4-a luna.Sunt gemeni si sunt baieti.

-DA!striga tatal lui.FARA FETE!Nu ma intelegeti gresit de cand a plecat Lex nebunele astea doua stau pe capul meu.

-Pe cine faci tu nebuna?!zice mama lui.

Am inceput sa radem.

-Nao vino sa te duc in camera.Ai nevoie de odihna.spune iubitul meu.

Iubut...ce bine suna.

-Voi face ceva de mancare.spune mama si mama lui Lex.

Ajuns in camera lui si nu cea dezastruoasa,am inceput sa il intreb.

-De ce lucrurile mele sunt aici?!

-Eu,nebuna si Myse ne-am mutat aici.In casa haitei noastre.Cum iti duceam dorul am decis sa vin aici,nu a trecut nici 2 zile ca am luat razna.Prieteni tai au crezut ca vor ajuta cate ceva de al tau,dar au adus totul.Acum vei locui cu mine.

Ma sarutat bland,fara brutalitate.Ne-am pus in pat si am povestit.

-Aw!Asta a durut.

Spun eu copiilor.

-Cred ca va e foame.

-Am adus sa mancati.spun mamele noastre.

Lex a mancat decat un sandvici pe cand eu infulecam tot.Mâncam cu pofta,chiar m-am si inecat.

-Usor.spune Lex batandu-ma pe spate.

-Nao.Cu ce te hranea Allen?

-Pai.Primeam de 2 ori pe zi,cate un terci si un bol de supa,rar aveam uneori cate ceva dulce in plus.

Am inceput sa mananc sub privirile lor,cand aveam doar bolul de supa,de abia am mai stat treaz.Am inceput sa mananc aproape adormind cu lingura in gura,Lex a lasato in jos,mi-a pus capul pe el si am adormit linistit simtindu-i mirosul.

My posesiv werewolf Yaoi (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum