@pandavsa adlı kullanıcıya ithaf edilmiştir
♡Jennie♡
Yaşı daha 17 olan bir genç için üzerime gereğinden fazla yük konulmuştu bence
Aşk, acı, intikam,psikolojik sorunlar ve daha niceleri ben bunları kaldırabilir miydim? Bunun cevabı belli değil mi? HAYIR! Kaldıramazdım,kaldıramadım da tramvalar aşkı,aşk acıyı,acı intikamı ve intikam ise psikolojik sorunları beraberinde getirmişti. Ve ben... Ben ise bunun sonucun da korkaklaşmış hayata küsmüş biri oldum. Ben... Ben kimim?Ben Kim Jennie.
Hayata küsmüş psikolojik sorunları olan, halüsinasyonlar gören hem ruhen hem de bedenen YIKIK biriyim.
Sizce de yıkık biri için fazla cesur değil miyim? Aşk acısı çektim ve bunun üzerine intikam almak istedim. Olmadı. Pes etmedim. Psikolojik sorunlarım çıktı. Yılmadım. Ve şimdi... şimdi ise 1 tane yakın dostu olan başka kimse ile görüşmeyen yani cesaretinin acısını korkaklık ile çeken biriyim. Evet.
Ben Kim Jennie.
Her sabah ağlayan gördüğü halüsinasyonlar ile evini,odasını heryeri darmadağın eden arkadaşını dehşete düşüren bir kızdım. Eh,size dedim arkadaşını dehşete düşürdüğümü. Bu sabah da aynısı oldu.
-Sabah-
~Lisa~
Ah! Yine lanet olası alarmdan erken uyandım. Uyandırmicaksan neden varsın be alarm!? Her sabah yaptığım gibi klasik üstümü giyindim.
(Resimdeki kadın sezen aksu'ya benzemiyo mu?)
Kahvaltı için mutfağa koştum ama önceğğğğğ
Tabi ki unniem jennie'ye bakmam lazımLalisa- Unnieğğğ
Jennie-...
Lalisa- Unnieğğ sana sesleniyoruğğğm beni duyuyor musun?
Jennie-...
Lalisa- Bak odana geliyorum
Jennie-...
Aish!? Tabi ki de unniem yine ağlıyordu ben nasıl düşünemedim! Gerizekalı lisa!?
Ben de aceleyle unniemin yanına koştum
Lalisa- U-Unnie?
Jennie- *hıçkırıklarla* L-lisa o-o-okula gelicem a-ama ön...ce psi-psikoloğa GİTMELİYİM...
*tekrar ağlar*
Lalisa- Unnie... Bak psikoloğun dediğini hatırla
"O adamı unutup halüsinasyonları görmemek için sosyalleşmen lazım" işte bu yüzden okula geliyorsun. Daha fazla acı çekmek için değilJennie- Biliyorum lili biliyorum ama...
Lalisa- Unnie eğer acı çekeceksen gelme
Jennie- Hayır tabiki de lisa! Geliyorum! Çık da üstümü giyineyim.
Lalisa- Okeyğğ o zaman ben de kahvaltıyı hazırlıyorum.
~Jennie~
Ah be lisa. Ben seni hak etmek için ne yaptım hiç bilmiyorum.
Evet, okul için bunları giydim çünkü diğer kıyafetlerim tamamiyle siyah ayrıca bunlar daha uygun olur diye düşündüm.
~Okulda~
Psikologtan hemen sonra okula gittim. Psikoloğumun dediklerine göre okulda ki yurtta kalmalıymışım. Eh, o dediyse yaparım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cry |.
FanfictionAğlamanın fayda etmediğini seninleyken anladım... Cry |. kitap seri halinde olacak Telif hakkı jennie'nin gözyaşların da Telif hakkı jimin'in narin gülüşün de Telif hakkı lisa'nın zararsız dansın da Telif hakkı felix'in mükemmel aşkın da Telif hak...