Felhívom mindenki figyelmét, hogy ebben az írásban lessz néhány Biológiai fogalom. Ha nem érted nézz utána! Biosz szakos vagyok, szakmai ártalom, naaaaa!
Szépen lassan lesétáltam és megálltam előtte.
- Sajnálom... nem volt szándékos... -mondta szerényen és elfordította a tekintetét.
Legugoltam, magamfelé fordítottam a fejét és mélyen a szemébe néztem.
- Semmi baj, cica -mondtam -Megyek átöltözni -megfordultam és elindultam az emeletre.
Zavarban volt amikor beszélgettünk. Ebben lehet fantázia. -töprengtem. -lehet hogy tényleg meg kéne próbálni megszelidíteni.
Felvettem egy elegánsabb ruhát és újra lementem a lépcsőn. Már sajnos aludt a cica. Megsimogattam, amire persze nem kelt fel. Elsétáltam a konyhába és főztem magamnak egy teát.
Hogyan kéne kezdeményeznem? -odanéztem a nappaliban alvó macskára.
Hát persze! Macska alakban van. Ha használom a képességem, akkor visszaválltozik. -felderült a szemem és odasétáltam a békésen szunyókáló jószághoz. Végigsimítottam selymes szőrét és néztem egy ideig.
Nyitva a szája és folyik a nyála... -alig bítam visszafogni a nevetésem.
Aktiváltam a képességem. Az alvó cica hamar átválltozott egy gyönyörű neková. Apró szőrökkel borított arcára simítottam kezem. Magam felé fordítottam fejét és megcsókoltam. Elragadtak az érzelmeim és kezdtem hevesebben csókolni. Ezt már megérezte és sárga szemeivel nézett rám.
Azt hittem hogy undorodva taszít el magátol, de nem így történt.
Két tenyerét felvezette az arcomra a borostáimon keresztül és szépen, óvatosan eltolt magátol.
- Csukd be szemeidet -mondta suttogva és hüvejk ujjait a szemeimre helyezte, hogy hagyjam abba. Levette ujjait szememröl és magához húzott egy csókért.
Ha óvatosan kezdünk akkor remélem nem fog megfutamodni, kemény fábol faragták -gondonkoztam.
Az eggyik kezemet a hátához, a másikat meg a derekához vittem és felemeltem.
- Valld be! Mióta tart ez a láng? -szakadtunk el egymás ajkaitol egy pillanatra.
- Azóta, hogy megláttalak a nővérszobába a lábam előtt négykézláb. -szagoltam bele selymes, fekete hajába. -Most pedig, felviszlek a hálószobába. -és küldtem felé egy perverz mosolyt.
- Rendben gazdám! -mondta nagy mosolyal a száján. - Viszont előtte taníts meg csókolni! -súgta a fülembe.
SHOUTAA, csak nyugodtan, ha durva leszel, elveszíted. Őrizd meg a hideg véred -mormoltad.
Lehet hogy egy kicsit tulzás volt, de mohón kezdtem falni ajkait és rögtön a nyelvemmel indítottam. Valószínűleg tetszett neki, mert szenvedéjesen beletúrt a hajamba.
Annyira forró volt a hangulat, hogy a meleg miatt kezdett az arcárol és a lábárol eltünni a szőr.
Ahogy mentünk a emeletre nekimentünk néhányszor a falnak, de csak felkuncogtunk.
Amikor beértünk nagynehezen a szobába, letettem szépen magam elé az ágyra.
Valamiért elkezdett hátrálni a falhoz, úgy gondoltam hogy akkor lassítok egy kicsit. Nem tépem le magamrol a ruhát, legyen ideje feldolgozni a látványt.
- Hova, hova cica? -kérdeztem meg a biztonság kedvéért.
- Nem megyek el messzire, gazdám -mondta én meg már levettem a nyakkendőmet és az ingemet.
KAMU SEDANG MEMBACA
A hős macskája [ Aizawa x Androméda(OC)]
AcakA sensei szokásához híven figyelte a várost szabadidejében, de rátalált egy sérült macskára. Hazavitte és nem tudta milyen meglepetést visz haza. :3 :3 :3 Nem terveztem nagy sorozatot iderittyenteni nektek, de @StoneRiseCaptain és én úgy alakítottuk...