5.La liceu+bătaie în mall

311 5 11
                                    

Ultimele zile din vacanța de iarnă au trecut mega repede.
În timpul ăla m-am apropiat de Andy foarte mult.
Am făcut o lună de când ne cunoșteam și m-am apucat de fumat.Pe mama am dat-o în judecată și a primit sentință mare la închisoare.
Cât despre casa în care am trăit,a cumpărat-o Zbir.Și a redecorat-o foarte frumos.
Revenind.
Mâine este prima zi a lui Andy la liceul meu.
Stăm să ne uităm la un film și mai vorbim,după mi-se face somn și merg la culcare,La fel face și Andy.Noi avem camerele față în față și am lăsat ușile deschise pentru a ne vedea.

Dimineața
Andy pov.
Astăzi este prima zi la un liceu nou,nu prea am emoții fiindcă eu cred în mine și în puterile mele.
Ale mă trezește și ne pregătim să mergem la liceu.Când am intrat pe poarta liceului am văzut elevi care fumau.Unii se uitau la mine,poate pentru că poate aveam dreaduri.Alții m-au recunoscut și au vrut să facem poze,eu firesc că am acceptat.
Cum am intrat în clasă colegele lui Ale au salutat-o și au îmbrățișat-o.
Dar toată clasa când m-a văzut pe mine s-a uitat ciudat.
A:Dragii mei colegi el este Andy
Eu:Bună!
A:Va fii cu noi în clasă!
Clasa:Bun venit.
Ale pov.
Toți ne vedem de treabă când nesuferita clasei Medeea vine la mine și spune.
M:Vai,ți-ai tras gagic dragă?
Eu:ce vrei băi?
A:Ale,las-o,nu o băga în seamă.
M:Uuu,frumușel ești.
A:Tu nu ai altă treabă băi distrus-o?
Medeea pleacă la ea în bancă și mormăie frustrata.
Ziua la liceu a fost una foarte bună.
Andy și-a făcut noi prieteni.
Am și ieșit afară să fumăm,așa m-a băgat mai multă lume în seamă.
Am mai slăbit în vacanță și am devenit mai stabilă emoțional.
Nu regret că am fugit de acasă.
Pot spune că viața mea este de 1000 mai bună.

Peste 3 luni
Astăzi este 18 aprilie,ziua mea.Am făcut în sfârșit 17 ani.Sunt în vacanță fiindcă mâine ește paștele.Și azi merg la bucurești cu Andy să sărbătorim ziua mea.De dimineață Andy mă trezește și eu mă pregătesc să plecăm.
După 1 oră în tren ajungem.
Luăm un taxi de la gară și coborâm din mașină.
Andy mă pune să aștept puțin la poartă.
Stau vreo 10 minute și mă sună îngrijorat să intru repede în casă.Intru și văd că lumina este stinsă.
În câteva secunde se aprinde și toți sar spunând:Laaa mulți ani!!!
După câteva ore de petrecut toți invitații au plecat.Eu sunt la mi e în cameră și desfac cadourile.Deodată Andy intră și îmi dă cadoul de la el.
Îl desfac și acolo era o brățară cu inițiala mea și a lui Andy

Și un pliculeț pe care scria"PENTRU CEA MAI BUNĂ PRIETENĂ DIN LUMEA ÎNTREAGĂ♡♡♡"

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Și un pliculeț pe care scria
"PENTRU CEA MAI BUNĂ PRIETENĂ DIN LUMEA ÎNTREAGĂ♡♡♡"

EU:Bă Andy bă.....spun și iau în brațe.
A:Nu e nevoie să spui nimic!♡

Am mai stat puțin și am plecat spre mall
M-am îmbrăcat

Cât eram la KFC se apropie de noi o fată,fața lui Andi se schimbă și încearcă să o evite

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Cât eram la KFC se apropie de noi o fată,fața lui Andi se schimbă și încearcă să o evite.Fata vine la masa noastră și îl se pune lângă Andy.
A:Ce vrei Roxano,ne-am despărțit acum 5 luni coaie,nu îmi mai da teroare?
R(Roxana):De ce mă,nu ți-a fost dor de mine?
Eu:Băi tu cine esti și ce anume dorești de la Andy
R:Alo boarfo,vezi că e al meu băi.
Eu:Făi scârbă,vezi cu tupeul ăsta jegos și dă-te mai încolo la 3 metri de el.
R:Da e iubitul tău?Aww,scuze nu știam,deodată îl sărută ,el o împinge.
A:Fă tu ești nebună rău,Ale dă-mi un șervețel că iau sida de la asta.
Eu cu nervii întinși la maxim și fără să gândesc o iau de păr și incep să o bat.La un moment dat i-am dat un pumn în nas și a început să îi curgă sânge.Un băiat a încercat să mă ia de pe ea dar i-am dat din greșeală în ochi și a plecat.Intr-un final Andy reușește să mă ia pe sus.
A:Băi Alexandro,ce ai??
Eu:O merita.
A:Asta știu,dar de ce te-ai coborât la mintea ei?
Eu încercam să ocolesc subiectul dar zic:
Eu:De ce mă face ea pe mine boarfa si de ce te sărută pe tine?!
A:Ho mai,te pomenești că mai ești și geloasă acum.
Eu:Da mă,poate sunt.
Andy rămâne tăcut și eu plec.El vine după mine dar nu mă prinde.
Fug și dintr-o dată cineva mă prinde de mână.

Va urma......

Te iubesc❤/w Exploit Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum