5 dni później
Mało spałaś, gdyż nawiedzały cię ciągle koszmary. Siedziałaś cały czas przy Optimus'ie i płakałaś. Złapałaś go za dłoń i powiedziałaś:
- Optimus'ie, proszę Cię, nie poddawaj się. Chciałabym się ciebie spytać czy to co usłyszałam, kiedy spałam obok ciebie, nie było tylko i wyłącznie moją wyobraźnią. Proszę, obudź się.
- Natalio jak się czujesz ? - spytał Ironhide, wchodząc do sali - Wiem, głupie pytanie. Zapomnij, że je zadałem.
- Wcale nie jest głupie. Zadając je, pokazałeś, że dbasz i martwisz się o mnie - wytłumaczyłaś - Wracając do twojego pytania czuje się źle. Tak bardzo się o niego martwie.
- My też - odparł Autobot.
- Narazie chodź, pójdziemy się przejść, a Ratchet zajmie się Szefem - powiedział Jazz.
W odpowiedzi kiwnęłaś głową. Gdy byliście na dworze, powiedziałaś:
- Jazz, idę popływać w rzece, możesz wrócić do bazy.
- Zostanę z tobą. Na wszelki wypadek - odparł.
Kiedy weszłaś do wody, pojawił ci się ogon. Zaczęłaś robić różne sztuczki, a Jazz usiadł na brzegu i obserwował je.
Pół godziny później
Wyszłaś na brzeg, a robot spytał:
- I jak lepiej ?
- Tak... - odparłaś, ziewając.
- Widzś, że jesteś śpiąca - powiedział porucznik.
- Wcale... nie... jestem - odparłaś, ziewając między słowami.
- Właśnie widzę - rzekł twój znajomy, biorąc cię na swoją dłoń.
- Postaw mnie. Potrafię chodzić - powiedziałaś.
- Zaniose cię do „twojego pokoju”, bo widzę, że zaraz uśniesz na stojąco - odparł z uśmiechem.
Gdy znalazłaś się pod kołdrą, pomyślałaś:
- Ciekawe, jaką rzecz muszę zdobyć ? Szkoda, że się tego już nie dowiem.Szłaś ciemnym chodnikiem. Po chwili pojawiły się ciemne drzwi.
- Część ciociu - powiedziałaś, otwierając je.
- Witaj rybeńko - odparła kobieta.
- Co tu robię ? - spytałaś zdziwiona - Przecież nie złapałam medalionu i nie pomyślałam o tobie.
- To prawda. Sama cię tu wezwałam. Zrobiłam to, bo chciałam powiedzieć ci coś ważnego. Aby uratować Optimus'a, musisz zdobyć wodę z samego źródła błękitnej rzeki z ciemnej jaskini. Potrzebna też będzie muszla z samego dna Oceanu Spokojnego - wytłumaczyła ciocia.
- Dobrze - powiedziałaś - A gdzie jest to samo dno Oceanu Spokojnego ?
- Koło wyspy Pitcairn¹ skarbie, a jaskinie są gdzieś w okolichach Pilicy²- odparła kobieta z uśmiechem.
- Dzięki. Będe już wracać. Do zobaczenia - powiedziałaś.Gdy się obudziłaś, uśmiechnęłaś się.
- Jazz !!! Ironhide !!! Ratchet !!! Bumblebee !!! - wykrzyknęłaś.
Nie musiałaś długo czekać. Po kilku minutach do pomieszczenia wbiegły przestraszone Autobot'y.
- Co się stało !?! - spytali jednocześnie.
- Wiem jak pomóc Optimus'owi - odparłaś.
- To super !!! - wykrzyknął Bumblebee.
- Co !?! Jak !?! - spytał Ratchet.
- Normalnie. Cioci mnie do siebie wezwała. Następnie powiedziała, że jeśli chcę pomóc Optimus'owi, muszę zdobyć wodę z samego źródła błękitnej rzeki z ciemnej jaskini. Potrzebuję również muszli z samego dna Oceanu Spokojnego - wytłumaczyłaś.
- To kiedy ruszamy ? - zapytał Ironhide.
- „My” ? - spytałaś zdziwiona.
- Chyba nie myślałaś, że puścimy cię samą, prawda ? - zadał pytanie Ratchet.
- Możemy wyruszyć nawet dzisiaj. Spotkajmy się dokładnie za 2 godziny, pod Wielkim Dębem - rzekłaś.
Gdy Autobot'y wyszły, ubrałaś się w wygodny strój. Wzięłaś wytrzymały plecak i spakowałaś do niego: jedzenie, wodę, broń, kilka ubrań na przebranie, strój kąpielowy, kompas, mapę, telefon, linę oraz zestaw małego alchemika.
Gdy byłaś spakowana, poszłaś pożegnać się z Optimus'em. Usiadłaś koło niego i położyłaś swoją dłoń na jego.
- Ciocia Catherine wyznała mi sposób na uratowanie cię. Teraz wyruszam aby zdobyć potrzebne rzeczy. Niedługo wrócę. Gdy wrócę, zadam ci pewne pytanie. Cześć - powiedziałaś, po czym udałaś się pod Wielki Dąb.
Po kilkuminutach przyszły Autobot'y.
- Dobra, to kto ze mną jedzie ? - spytałaś.
- Ja i Ironhide - powiedział Jazz.
- Oki - odparłaś.
Chwilę potem wsiadłaś do porucznika.
- Postaramy się wrócić jak najszybciej - rzekłaś.
- Pa - powiedział Bumblebee.
- I powodzenia - dodał Ratchet.
Pomachałaś im na pożegnanie. Chwilę później ruszyliście w drogę.
-----------------------------------------------------------
Jak myślicie, co będzie w następnym rozdziale 🤔🤔🤔 ?1- jedna z wysepek istniejących na Oceanie Spokojnym
2- jeden z wielu dopływów, znajdujących się w dorzeczu Wisły
CZYTASZ
Rodzinna tajemnica i przybysze z kosmosu
Fiksi Ilmiah19 - letnia Natalia prowadzi normalne życie do dnia, kiedy wszystko wywraca się o 180°. Czy wszystko będzie dobrze?