Cortney's pov:
Έβγαλα γρήγορα τα παπούτσια μου, και ξάπλωσα στον καναπέ του διαμερίσματος μου.
Ένιωθα τα κόκαλα μου να πονουν, ήμουν σίγουρα πολύ κουρασμένη από τις δύσκολες χορευτικές κινήσεις που κάναμε σήμερα στον χορό.
Με τα χιλια ζόρια σηκώθηκα για να κάνω ένα ντουζ, και να πέσω επιτέλους να κοιμηθώ.
Ήταν Παρασκευή, και την επόμενη Δευτέρα ξεκινούσαν τα σχολεία, οπότε ήταν οι τελευταίες μέρες απολαύσης του καλοκαιριού για εμένα.Άφησα τις απαλές και ζεστές σταγόνες του νερού να πέφτουν πάνω στο σώμα μου. Ένιωσα τα άκρα μου να χαλαρώνουν. Αφού τελείωσα, τύλιξα μια πετσέτα γύρω μου από το σώμα μου, και μια γύρω από τα μάλλια μου, και βγήκα γρήγορα από το μπάνιο.
Θα πήγαινα στο δωμάτιο μου, μα άκουσα την πόρτα να ανοίγει.
Να ανοίγει με κλειδιά.
Το περίεργο ήταν πως κάνεις δεν είχε τα κλειδιά του σπιτιού μου.Άρπαξα ότι βρήκα μπροστά μου, συγκεκριμένα ένα μεγάλο βάζο, και κατέβηκα διστακτικά διστακτικά τις σκάλες.
"ΑΑΑΑΑΑΑ."
"ΙΙΙΙΙΙΙΙ." Ακούστηκαν ταυτόχρονα, και κοίταξα το αγόρι μπροστά μου."Τι σκατα κάνεις μέσα στο σπίτι μου;" Του είπα πανικόβλημενη.
Ήταν αφηρημένος στο να παρατηρεί το σώμα μου, οπότε άργησε να μου απαντήσει.
Ήταν καλή ιδέα να εμφανιστώ στο σαλόνι μόνο με μια πετσέτα ξέροντας πως κάποιος είναι ήδη μέσα;
Όχι.
Αφαιρέθηκα λίγο και παρατηρούσα καλύτερα το αγόρι μπροστά μου.
Οκευ, πολύ όμορφος.
ΠΟΛΥ."Δεν ξέρω τι θέματά έχεις για να αποκαλείς το σπίτι μου σπίτι σου!"
Μου απάντησε εκνευρισμένος με την σχετικά επιθετική συμπεριφορά μου."Μένω εδώ πέρα από αρχές καλοκαιριού!" Τόυ είπα με υφάκι, και αυτός χωρίς να απαντήσει τίποτα, έβγαλε ένα διπλωμένο χαρτί από την τσέπη του.
Μου το έδωσε, το άνοιξα και το διάβασα.
Ήταν το συμβολαιο που είχε υπογραψει για το σπίτι.ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ.
"Τι γινεται εδω;" Απορρησα εκνευρισμένη.
"Πάρε τώρα τηλέφωνο τον ενοικιαστή!"Με αγριοκοιταξε.
Λογικό, του γκαριζω και ούτε που ξέρω το όνομα του.Όντως τωρα; Τι σε κάνει να πιστευεις πως εχω το τηλέφωνο του ενόικιαστη πανω μου αυτη την στιγμή;" Μου απάντησε ατονα.
YOU ARE READING
𝐒𝐓𝐔𝐏𝐈𝐃 𝐂𝐔𝐏𝐈𝐃 [𝐇𝐡𝐣]
Fanfiction"Θεε μου,τι κάνεις μέσα στο σπίτι μου;" Του φώναξα πανικόβλημενη. "Δεν ξέρω τι θέματά έχεις για να λες το σπίτι μου, σπίτι σου!" Μου απάντησε αυτός νευριασμένος με την σχετικά επιθετική συμπεριφορά μου. "Πρέπει να βάλουμε κάποιους κανόνες. Δεν γίνετ...