"Nu scoate nici o vorba!" Tipa in soapta fata la el.
Mark mergea incep pe coridoarele imprejmuite cu foc.
"Ce vrei?" Vocea aceia groasa si urata rasuna.
"Am o veste pentru Hades!" Raspunde increzator Mark.
"Cine esti?"
"Nu va priveste. Dar sa stii ca ar fi o pierdere mare daca nu ma lasati sa intru."
"Intra." Mark le face semn fetei si baiatului si intra toti 3 intr-o incapere uriasa plina cu flacari.
"Ce va aduce pe aici ,dragilor?" Intreaba Hades fiind ironic
"Hei batrane!" Tipa fata.
"Oooo. Sakura! Dar ce surpriza. Ce cauti aici?" Spune totul intr-o veselie maxima pana la intrebare unde devine foarte serios si iritat
"Uite stii. Pe aici pe acolo. Ma plimb. Tu ce faci?" Raspunde sarcastica fata.
"Nu te juca cu mine. Esti pe terenul meu. Deci nu ai sanse."
"Uite batrane cum sta treaba. Mi-ar placea sa stam la discutii dar n-am adus setul de ceainice cu flacari. Imi trebuie unul din suflete. Si stiu ca ai tu regula aia a ta idioata cum ca vrei altul la schimb. Uite. Sufletul unui phoenix tanar. Nu are inca 21 de ani." Indica fata spre baiat.
"Cu atat curaj vii in iad. Imi placi. Si ai noroc. Altfel iti luam si baiatul si nici nu iti dadeam sufletul."
"Hades, il vrei sau nu?"
"Sigur ca il vreau! Ce intrebare e asta? Ce suflet vrei?"
"Sufletul stra-stra-stra-stra-strabunicii Cleopatrei. Aia cu cartea dupa ea mereu. O stii."
"Fie. Si cum il cheama pe prietenul ăsta cu un suflet atat de curat?"
"Azu."
"Ciudat nume." Dupa inca cateva minute de incantatii Hades ii intinde fetei un glob de sticla cu un praf verde in el. "Il sufli peste raul Han si iti apare bunica. Hai pa."
Lia si Mark pleaca din incapere mergand mult inainte dar se opresc aproape de iesire.
Intre timp Hades ramane cu un Jungkook ce tremura din toate incheieturile.
"Da-mi sufletul tau Azu" spune tare Hades si....nimic. Absolut nimic nu se intampla. "Cum e posibil?"
"Buna, Hades! Ti-a foat dor de mine?" Spune un baiat cu pielea neagra care apare instant langa Jungkook.
"Azu?! Ce se..? Nu! Nu! IAR M-ATI PACALIT! NU!" Urletul se aude pana la Lia si Mark.
Azu il ia rapid pe Jungkook in spate si incepe sa fuga cu el iesind pe usa si alergand pe holuri cu un Hades nervos dupa ei. Paznici in flacari si focul inconjurandu-i.
Cand ajung la cei doi toti patru, bine 3 dar Jungkook e in spatele lui Azu, incep sa alerge cu ajutorul puterii pana la capatul iadului de unde si fug inapoi direct in Rusia.
Se opresc din alergat incepand sa rada cei 3.
"Sa ii fi vazut fata. Era mai rosu decat o rosie!" Tipa razand Azu.
"Frate esti genial. Puterea ta ne-a fost de mare folos. Multumim!"
"Imi place sa ajut! Si imi place sa ma si pitesc in locuri cum ar fi buzunarele oamenilor. Acum ma intorc la tribul meu! Ne mai vedem. Pa!"
Azu pleaca rapid.
"Deci lasa-ma inteleg ceva. Noi acum l-am pacalit pe regele iadului furand un suflet a unei srabunici ale Cleopatrei, egipteanca, cu ajutorul unui vampir ce nu are suflet cum ca ar fi el eu?"
"Sa zicem ca te-ai prins. Cand vei muri vezi sa nu ajungi in iad. N-o sa te ierte usor Hades cand sufletul tau ii va apartine complet. Si eu nu vin sa te salvez. Ma uraste diavolul ăla. Si doar pentru ca i-am spart un set de ceainice! El m-a invitat sa bem o cana de sange!" Se revolta fata.
"Gata revoltato. Acum hai sa o aducem pe babuta aia inapoi si sa ii cerem cartea aia daca nu sa o luam cu forta. Nu imi plac egiptenii. Sunt foarte egoisti!"
"De unde stii?" Intreaba Jungkook
"Am vrut sa fiu cu mumia unei egiptence si nu imi dadea nimic. Nici macar o piatra din piramida ei. Sunt prea egoisti!" Se revolta si Mark.
"Acum sunteti amandoi revoltati!" Rade Jungkook de ei cand intra pe usa casei Lukiei.
Nu am sa mai lungesc mult cartea pentru ca oricum simt ca se duce de rapa. Ca si celelalte carti la final. Am idee dar dupa nu prea mai stiu sa o continui. Sper ca urmatoarea carte sa nu fie chiar atat de oribila.
Pwp💜💜💜