Park Chanyeol'dan
Daha önce hiç görmediğiniz bir çocuğun sizin hayatınızı değiştirebileceğini düşündünüz mü?
Benim aklımın ucundan dahi geçmemişti.
Babamın daha 16 yaşımdan itibaren şirketle ilgili her şeyi anlatmasını ya da hayatımda hiç görmediğim birini en yakın arkadaşım yapma çabasını beklemiyordum.
Herkesle iyi anlaşmasam da Sehun anlaşmamız için elinden geleni yapmıştı. Ben de karşılıksız bırakmadım ve neredeyse bir yıl bile sürmeden yakın arkadaş olmuştuk. Birbirimizin her şeyini bilirdik.
Bir nevi...Bilinmemesi gerekenler ortaya hiç çıkmamıştı tabii olması gerektiği gibi ama omuzlarıma her zamankinden fazla yük binmeye başlamıştı.
Yalnızca ben... Yüklerin altında kalmış çıkamamıştım o yaşımda.
Mahvolmuştum.
18 yaşında iken bana anlatılanla tamamen farklı birine dönüşmeye başladım. Açıkça belli ediyordum bunu. Bambaşka bir kişilik edinmiştim kendime.
Babam,ben, Kai ve Minho'nun içerisinde olduğu bu olay hepimizin hayatını değiştirmişti.
Ortaklarına ihanet edenin intikamı alınırdı biz Park'larda.
İleri gittiğimiz düşünsem de bu babama karşı çıkabileceğim anlamına gelmiyordu.
Acı bir şekilde intikam alınmıştı ama geriye kalan tek kişi vardı.
Byun Baekhyun...
Sıra bendeydi. O da benim görevimdi. Onu kendime aşık edip karartacaktım bir zaman sonra gözlerini fakat plan istendiği gibi gitmemişti ve işte o an her şey değişmişti.
Ben Byun'a tutulmuş, evlenmiş, acılar çektirmiş ve kaçmasına izin vermiştim...
~'~'~'~'~'~'~'~'~'~
Kapı açılır açılmaz önümde gördüğüm kişiyle şaşırmıştım.
"Kimi arıyorsan o burada pot kırma sakın!" Demişti sessiz bir şekilde Minseok.
"Kimsiniz?" Demesiyle kendime gelmiştim. O küçüğün bizi dinlediğine adım kadar emindim.
"Kapıyı tam aç!"
"Tanımadığım birini neden evime alayım?"
Uzatmamak adına hemen sormuştum.
"Buraya kısa boylu bir çocuk geldi mi?"
"Neyden bahsediyorsunuz? Sizin kapıma vurmanızla kalktım yatağımdan. Şimdi giderseniz yatağıma geri döneceğim."
Kısık bir sesle ; "Onun mutlaka sadece gözünü korkut daha fazlasını yapma sakın. Ben dışarıdayım."
Kafasını sallamıştı.
"Peki, iyi akşamlar." Göz kırptım. O da arkamdan kapıyı kapattı.
Değişimlerin hiçbir zaman bitmeyeceği gerçeği beni yiyip bitiriyordu.
3 yıl... Az değildi. O zaman içerisinde birçok değişiklik olmuştu. Şirket dışında işler yapmaya başlamış ve o işlerin başına ben geçmiştim. Bu sadece biri...
Kapının açılmasıyla gözlerim hemen kısa çocuğu buldu.
"Evet Baekhyun, eski kocan burada ve her zaman senin iyiliğini ister. Buna emin olabilirsin." Diyen Minseok'la yüzümde ufak bir gülümseme belirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARK FAMİLY AND BYUN BAEKHYUN
Fanfic... Ben Byun Baekhyun, 5 yıl önce yaşanmış onca şeyden sonra hâlâ 5 yıl önceki kişiyi seviyorum... .... Yayımlanma Tarihi : 16.08.2019 Tamamlanma Tarihi : 16.04.2020 *Saçmalıklar içerir.*