Вінтер Ґарден

26 2 2
                                    

-Фрінн!-чулися звуки знизу,-Фрінне!Де ти?Ми запізнюємось!
Хлопець поверхом вище схоже не спішив збиратися до школи.Авжеж,він ходив  у школу Вінтер Ґарден,що могло бути гіршим?Хіба що навчання у дядька Келвіна,куди йшли тільки нездари.Було б жахливо потрапити туди.Це був один із численних страхів хлопця.Але й Вінтер Ґарден не була хорошою,та що там, бодай нормальною школою.Йшли туди або не надто здібні,або ліниві,або ті котрих вигнали з Норвелської (де вчились або здібні проте ліниві,або ті котрі не потрапили в Френдерську).Та Френдерська була доволі далеко від містечка,тож туди мало хто  йшов.
*
Фрінн швидко снідав одночасно натягуючи на себе куртку.Його сестра Дрю вже мало не гнівом палала,так бісила її непунктуальність  молодшого брата.Крім того,її бісило багато чого: манера одягу Фрінна,парта Фрінна,містер Андерсен,сусідка,сестра Марта,три книги на столі,чайний сервіс,минулорічна шкільна газета.Одним словом – багато чого.
-Фріне!Швидше давай,ні?Один ти тут такий...
Далі Фрінн і не слухав.Всеодно кожного разу одне й те саме.Ті самі слова,та сама Дрю,ті самі батьки,та сама школа.З кожним разом все жахливіша.Як Дрю.
*
Урок...
Тихий гомін в класі,незадоволений вчитель,сонний Фрінн.
-Яка задача?-чувак зпередньої парти повернувся до Фрінна,-чуєш?ей.який номер?
-Я звідки знаю...-стомленим голосом шепоче Фрінн.
Чувак зпереду відвернувся.Він вже звик до того що його однокласник нічого незнає.
Хотів лише перевірити ще раз.Ну що ж – перевірив.Ще раз впевнившись в тупості Фрінна.
Йому б зараз додому,там хоч ліжко є. Але,все ж, і тут добре: шелест дерев,нерозчутні слова,забуті вірші,запах книг...
Так,він вирубився.Не будь його,йому нормально.Перемістіть свою увагу на Дрю.
...

Фрінн...чувак із заходуWhere stories live. Discover now