BÖLÜM 15
Esra ile yaptığı daha doğrusu yapmaya çalıştığı kahvaltının ardından düşünmeye başlamıştı "Esra'da olanlar benim kız arkadaşımda neden olmasın" diye. Olabilirdi de zaten bunda bir sorun yoktu, sorun bir eksiği olmasıydı. Kız arkadaşı yoktu. Uzun süredir yoktu, yaptığı işten dolayı. Düşününce de uzun süreli ilişkiler yaşayamaması gayet normaldi. Denese bile, yaptığı işi söylediği gecenin sabahı Elif ile uyanmak zorunda kalıyordu. Elif hoşnuttu bu durumdan, hep biraz daha uzun birlikte olmanın peşindeydi.
Kaan'ın kafasını kurcalamaya başlamıştı bu durum, bu işe başlarken kaybedeceklerini en iyi kendisi biliyordu. Düşündüğü gibi de oldu. Peki, beklentileri neredeydi? Uzaktan yakından geçirmemişti hayat. Başladığı gibiydi, yalan değil eskiye göre beklediği kadar olmasa da çok para kazanıyordu. Hesaplayamadığı şey bu gelen paranın aynı şekilde geldiği gibi gittiğiydi. Şu meşhur söz vardır ya ne kadar kazanırsan o kadar harcarsın diye bu söz Kaan için kısmen doğruydu, o kazandığından daha çok harcıyordu çoğu zaman. Böyle harcamaya da devam edecekti tabi bir an da işleri katlanarak artmazsa.
Elif ile görüştüğü en son gece düşünmeye çok zamanı olmuştu. Kafasında kurdu, yazdı, oynadı, alternatif senaryoları bile düşündü. Çıkar yolu vardı ama boş boş beklemeye değmezdi. Kafasında standart bir ilişki düşündü, "Başlarım, iyi giderse devam ederiz... İşlerim çok hızlı yükseliş gösterirse sıyırır kendimi en iyi yaptığım işi yaparım."
Bir plan kurmuştu zihninde iyi ya da kötü bir ilişkiye başlayacaktı bir şekilde, belki de ilerde bu ilişkiden mutlu bile olabilirdi farkında olmadan. Geçmişini örtmeyi diliyordu planının en önemli kısmı buydu, her şey yolunda giderse günün birinde geçmişini geride bırakmak. Uzun zamandır kurduğu en büyük kaçış planıydı, tabi farkında olduğu bir gerçek vardı, bu kaçış planını bir yalan üzerine şekillendirecekti. Adına ilişki denen bir yalan, doğrusu herkesin ilişkisi yalanlar üzerine kurulu olduğu için bu çok zor olmasa gerek diye düşünüyordu.
Daha ne olabilir ki yakışıklı bir adamdı ve kimsenin olmadığı kadar da centilmendi, kız arkadaşının her zaman duymak istediği cümleleri kulağına fısıldayacaktı ve her şey yolunda gidecekti. Esra'dan sonraki gün kafasında bunları kesinleştirdikten sonra Elif'e rest çekmişti. Rest denemez aslında ufak bir iddaa gibiydi. Elif, Kaan'ın ilişkiyi bir hafta bile sürdüremeyeceğine inanıyordu, Kaan ise buna sadece gülmekle yetinmiş ve iddia teklif etmişti. Eğer bir haftayı geçerse sadece Kaan istediğinde gelip gidecekti Elif, eğer geçemez ise Elif'in Kaan üzerindeki etkisi daha da artacaktı. Kaan için problem teşkil etmiyordu, iddaayı kaybetse bile Elif gibi bir kadının kontrolünde olmak cezadan çok ufak bir hediye gibi olacaktı ona. Yani çoktan kazanmıştı iddiayı.
Normal insanlar nasıl ilişki yaşıyorlar diye düşünmeye başladı. Basit düşünmesi lazımdı, aklına Melis geldi birden. Yanında iken aynı mekandaki bir çok kişiden bir uygulama aracılığıyla Melis'e mesajlar geliyordu. "Amatörler" diye geçirerek içinden gülümsedi. Yanında erkek varken bir kadına yürüyebilecek kadar, haysiyetsiz bir şerefsiz değildi ama taktik kafasına yatmıştı. ''Merhaba, güzel bayan.'' şeklinde mesaj atabilecek kalitede insanların olduğu bir mekandan yalnız kalkma ihtimali yoktu. Gerçi toplu taşımada iş olmaya çalışan kadınları değerlendirse buna bile gerek yoktu ama o son derece ezik bir davranış olurdu normal bir ilişki arayışı içinde. Kafasından eledi toplu taşıma işini, mekana gidip orada uygulama üzerinde kadınlara yürümeye karar verdi bunun için ortalama üstü bir mekan bulmalı ve tanıdığı en zavallı adamı çağırıp gitmeliydi.
Murat'a mesaj atıp buluşma teklif etti, Murat'ın yapacak hiçbir işi olmadığı için teklifi hemen kabul etmiş on beş dakika içinde de buluşmuşlardı. Oturdukları semtten çok uzaklaşmadan bulabilecekleri en güzel kafeye gittiler. En güzel kafe deyince de gözünüzde abartmayın, normal bir kafeydi sadece dizayna harcanan uçuk para yüzünden biraz pahalıya çay satıyorlardı. İnsanlar çaya çok para ödeyince kendilerini zengin hissettikleri içinde mekan oldukça kalabalıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluk Sektörü - GOOGLE KİTAPLARDA SATIŞTA!
RomancePsikolojik altyapı üzerine düzenlenmiş bir kitap. Yeri geldiğinde toplum yergisi yeri geldiğinde aşk bazen yalanlar. Ülkemizdeki seks işçiliğinin gerçekleri ile harmanlanmış edebi bir eser. Kısacası gerçek bir jigolo öyküsü.