Na jól van vissza menjünk?-tette fel a kérdést. Én csak bólintottam. Nevetgélve tettük meg a visszautat is. Egy csomó dolgot meséltem az iskoláimról. Boldog voltam, hogy itt lehetek, ő pedig boldog volt hogy itt vagyok.
▪︎☆▪︎☆▪︎☆▪︎Poppy szemszöge▪︎☆▪︎☆▪︎☆▪︎
Boldogan sétáltam vissza a klubhelyiségbe . Egyedül a gondolataimmal, csak úgy zakatoltak a fejemben. Arról, hogy mennyire boldog vagyok, hogy Cedric is itt van, hogy én is itt vagyok. Vagyis ide kerültem . Mosolyogva értem a Dáma elé.
-Mi ez a nagy mosoly drágám? -mosolygott rám kedvesen.
-Találkoztam egy régi barátommal. LáriFári.-mondtam ki a jelszót. A portré egyből feltárult előttem. Gondolkozás nélkül léptem be a klubbhelyiségbe. A klubhelyiség eléggé kihalt volt, csak pár alsóbb éves volt bennt. Nem gondolkoztam sokat és leültem egy közepes méretű kanapéra törökülésben, és az ölembe vettem egy párnát. Majd a háttámlának döntöttem a fejemet. A gondolataim elkalandoztak az első csínyem felé. Valami nagyon ütős kell, valami ami nem jár nagy kárral, de mégis nagyott szól. Egy sóhajtással koronáztam meg a gondolat menetem, tekintve hogy ez lehetetlen, számomra pedig főleg. Nincs kedvem kirúgatni magam......ismét. Felálltam és elindultam a szobánkba. A lépcső tetején álltam amikor meghallottam a középső nevem.
-Ellenor- meg sem fordultam. Csak mentem tovább egészen a szobámig, vagy is a szobánkig. Mivel Ginny ott az ágyán, Floris-szal az ölében.
-Na mi volt?? Mesélj el mindent!!-támadott le egyből.
-Ginny szerintem ebbe a dologba többet képzelsz bele mint ami valójában történt Mi csak sétáltunk egyett.- mosolyogtam rá.
-Két órán keresztül?-kérdezte értetlenül. Lemondóan megráztam a fejem.
-Jóó na nem csak sétáltunk. De ez volt a lényeg, meg beszélgettünk . A múltról.
-Rendben rendben. Felfogtam.- Ginny éppen nyitotta a száját hogy folytassa, de kivágódott a szobánk ajtaja. Az ikrek és egy harmadik ember próbált bejönni. És sikeresen beestek az ajtón. Ginny-vel próbáltuk vissza fogni a nevetést kisebb nagyobb sikerekkel. Végül egyszerre tört ki belőlünk a röhögő görcs. Erre Floris le ugrott Ginny öléből és kirohant a szobából a fiúk lába között a nyitott ajtón. Pár másodperc múlva hangos kiabálás és síkitás szelte ketté a levegőt. Ginny ilyedten kapta rám a tekintetét, én pedig csak mosolyogni tudtam azon hogy ez a griffendéles bátorság. Hát a hangforrás nem szűnt meg . Azzal a lendülettel furakodtam át a fiúk között. Sikeressen újra fel lökve azt a fiút. Nem volt szerencsénk mivel én nem bírtam vissza húzni, így ő rántott magával. Az arcom valoszínűleg felvette George hajszínét. Ő is enyhén elvörösödött azért. Ahogy rá eszméltem, hogy felette támaszkodok egyből felugrottam és rohantam a zaj felé.
-VALAKI FOGJA MÁR MEG AZT AZ IZÉT!!!!- sikítozott Angelina. Egy barna hajú lány kapta el a végén Floriszt. Muszály voltam beszólni nekik.
-Ez aztán a Griffendéles bátorság. A szobámból halottam ahogy sikítozól Jonson. Ez egy görény nem fog megenni.-küldtem felé egy gúnyos mosolyt. A lány akinél az állat volt mosolyogva elém ált és a kezembe adta.
-Tessék. Alicia Spinnet vagyok.- nyújtott kezet. Mosolyogva elvettem Floris-t és ő egyből a nyakamban foglalt helyet. Én pedig rá csaptam egy kicsit a nózijára.
-Nem szabad Floris. Amugy Poppy Dodge haveroknak csak Pops. Ő pedig itt Floris.- mosolyogtam a lányra.
-Igen tudom hogy kivagy.- mosolygott rám- Nagyon szép példány és nagyon gyors.- kuncogott félénken- Évfolyam társak vagyunk. Szívesen segítek a felzárkozással és ilyenekkel- küldött felém egy nagyon kedves mosolyt.
-Köszönöm. Ha már így felajánlottad akkor lenne valami.......
-ELLENOR
-Nemár- morogtam kissé hangosan.
Alicia felhúzta a szemöldökét.
-Bocsánat- suttogtam neki majd meg ragadtam a kezét és ki rángattam Aliciát a klubbhelyiségből. Egész sokáig húztam magam után az értetlenkedő lányt. Csak a hetedik emeleten álltam meg méghozzá a baloldali folyosón Perselustól már sokat hallotam a szükség szobájáról. Tökéletes hely volt arra hogy elmagyarázzam Aliciának a helyzetett. Egy nyugodt beszélgetésre alkalmas helyiségre gondoltam, a falban szépen elkezdett kirajzolódni egy ajtó. Amint lehetett be is léptünk rajta. Majd leültünk egymás mellé egy kanapéra.
-Figyelj Alicia, nekem halvány lila dunsztom sincs mit akartak az ikrek meg az a harmadig gyerek. De azt tudom hogy nem is akarom meg tudni, szóval ejtsük ezt a témát. Okés?- kezdtem bele a mondandóba.
-Okés- mondta kicsit bizonytalanul - Elkezdted mondani, hogy segíthetnék valamiben- bólintottam- Mi lenne az ?
-Tudod engem a sulijaimból a csínyek miatt is rúgtak ki- kezdtem el szuggerálni a bakancsom orrát. - És nem terveztem ezzel az életmóddal alább hagyni. De mivel nem akarok még egy eltanácsolást ezért visszább veszek a dolgokból....... és mivel te már itt tanulsz 11 éves korod óta ezért arra gondoltam segíthetnél. - most néztem a lányra először amióta beszéltem. Amikor felnéztem a szemeim tenyérnyi méretűre nőhettek mert Alicia egy 1000 wattos mosolyt küldött felém.
-IGEN.IGEN.IGEN.- ugrált örömében a lány magával húzva engem is. Úgy nézhettünk ki mint két bolond tinilány. Csak nevetni tudtam azon hogy bezsongott Alicia. Hirtelen megállt és leült a kanapéra magával rántva engem is.
-Oké kezdjük az elején hogy becézhetlek?
-Hát Popsnak szoktak becézni- mondtam kicsit elgondolkodva.
-Igen de én nem vagyok az átlag, én a cinkos társad vagyok, és nem vagyok hajlandó úgy becézni.- fonta össze maga előtt a kezeit, durcásan.- Ellenor a második neved nem?
-De az. - válaszoltam röviden.
- Elli?- megráztam a fejem- Nora?- erre is csak fejrázással válaszoltam- Ellen?
- Na nem.- nevettem fel- az fiú név.
-Jól van naaa ne egyél meg kérlek- kuncogott ő is. -Lenor? -Felhúztam a szemöldököm.- Jó tenyleg elég rosszul hangzik. Akkor Elle vagy Ell?
-Legyen Ell.- mosolyodtam el. - de akor te Ali leszel.
-Benne vagyok. -pacsiztunk le.- Na és meg van már a csíny, vagy az hogy ki vagy kik lesznek az áldozatok?- nagyot sóhajtottam , és meg ráztam a fejemet.
Jelezve hogy nincs.- Akkor sok dolgunk van még- sóhajtott ő is egyett. Én felvetem egy gondolkodásra alkalmas pozíciót. Majd rá hajtottam a fejem a háttátámlára. Már vagy a harmadik pozíciót vehettem fel. (Mellesleg most lelógtam a kanapéról félig). Míg Ali a szőnyegen fetrengett . És hogy szokták mondani a mugglik? Meg van villanykörte gyúlt a fejem felett.
-Meg van Ali a tökéletes ötlet.- míg ő feltornázta magát ülő pozícióba , addig én minden erőmet össze szedve le gurultam a kanapéról. -Na szóval, a Mardekárosok mit vagy kit utálna a legjobban?- tettem fel a kérdést
-Minket és?
-Tehát akkor kit kell meg tréfálnunk ?- próbáltam rá vezetni a lányt.
-Őket ?- kérdezett vissza, de még mindig nem esett le neki.
-Igen őket, az összeset egytől egyig.- utaltam ezzel nagybátyámra is. - Még mindig nem érted? - kuncogtam, ő csak meg rázta a fejét.- Minden diák csak a saját házának mehet be a klubbhelyiségébe. Tehát ha mi a mardekárosokat akarjuk megtréfálni, akkor oda kell be mennünk . Mivel a mardisok ki nem állhatnak miket, ezért a mi házunk színeinkre kell változtatnunk a klubbhelyiségükben mindent.- hangsúlyoztam ki a mindent mosolyogva. A lány szemében láttam a felismerés szikráját. Megértette. Végre.
-Adom. Mikor akarod csinánálni.- kérdezte bezsongva
- Jövőhét csütörtök-(mivel ma ugye bár kedd van) küldtem felé egy mosolyt amit viszonzott.- Szerintem vissza kéne indulnunk mert neked még nincs priuszod és még nem is kell. -kuncogtam. Ő meg csak megforgatta a szemét. De azért elindultunk vissza.
-Amúgy a harmadik fiú Lee Jordan. Egész jó képű -pirult bele saját mondandójába. Nem tettem neki szóvá ha akarja majd úgyis elmondja. Az út további részét semleges témákról beszélgetve tettük meg. A klubbhelyiségben egy lélek sem volt.
-Ell mennyi lehet az idő ?-kérdezte suttogva Ali. A fejemben megszólalt egy vészcsengő, hogy el kell húznunk innen. Túl gyanús volt ez az egész helyzett.
-Ali nyugi- suttogtam neki és meg fogtam a csuklóját és......BUMMM. Landolt a fejünkön egy egy vízzel töltött lufi. Alira néztem, ő szimplán nem értette a helyzetett. A szoba meg telt a nevető gyerekek hangjával. Alin látszott hogy mindjárt sír. Majd csapot papot otthagyva felrohant a szobájába. Mérhetetlen düh gyúladt bennem, majd szemmel a tetest kerestem. Bingó meg is van a három jó madár. Elindultam feléjük. Asszem George vett észre először , oldalba könyökölte testvérét és felém bökött. Megjegyezném lefagyott a mosoly az arcukról. Az összes haragomat össze szedve megálltam előttük. Majd úgy felpofoztam mind hármat hogy a kezem nyoma is meg látszott az arcukon. Hátra néztem a tömegre ami gyorsan elnémult, vetettem rájuk egy utolsó gyilkos pillantást, majd én
is a szobám felé vettem az irányt. A szobámba beérve le dobtam a vízes ruháim és elmentem tusolni. Felvettem a pizsomám és befeküdtem az ágyamba. Bosszút forralva aludtam el.
KAMU SEDANG MEMBACA
A Legfiatalabb Piton Sarj《Fred Wealsey ff.》
Fiksi PenggemarHideg szél fúj a messze tájon Új év indul, gyermek álom. Vonat sivit, ajtó koccan Süveg rád vár, vedd fel gyorsan. Egy Piton, mégis Griffendéles Bátor lovag, el ne felejts. Vörös társa, vigyázz vele Forrófejű szegény kegye. A pálca forog ujja közt...