🌹1.🌹

41 1 0
                                    

A więc coś co było w innej książce,ale zostaje tu przeniesione,bo...no bo tak.

1.Za trzy dni koniec świata,co robisz?

W trybie now zamawiam bilety dla mnie i mojej przybłędy (czyt. przyjaciółki) do Japonii odrazu,gdy tam przylecimy idziemy do ogrodu Japońskich wiśni (bo to nasze marzonko) jednocześnie wpieprzając japońskie jedzenie...czy można lepiej spędzić ostatnie pare godzin? Chyba nie.

2.Twój ulubiony serial (kreskówki i anime też się liczą)

Anime to oczywiście Hetalia,ale też wielbie Kuroshitsuji *-*

Kreskówka to Wodogrzmoty małe

A serial...Lucyfer zaglibisty serial na HBO!

3.Masz 50% szans,żeby wygrać spełnienie swojego największego marzenia,ale też drugie 50% szans na to,że zginiesz okrutną i bolesną śmiercią.Zaryzykujesz?

No ba! Dla spotkania i ożenienia się z Francją (nie cosplay'em z takim prawdziwym!) zrobie wszystko *-*

4.Dostajesz możliwość przeniesienia się na stałe do wybranego uniwersum.Skorzystasz?

...jestem zbyt leniwą istotą

5.Jeśli na poprzednie odpowiedziałaś "tak" to do jakiego?

Wybrałam odpowiedź "jestem leniwą kluchą i zostaje w domu..."

6.Podróż w przyszłość czy przeszłość?

Przeszłość, mniej zniszczona planeta...a tak poztym chce być znowu małym dzieckiem co ma na wszystko wywalone!

7.W jakim języku chciałabyś umieć mówić do perfekcji?

Zdecydowanie językiem szatanów...znaczy rosyjski!

(☭ ͜ʖ ☭)

8.Wymarzony zawód?

...grabarz...

Dziękuję za uwagę.
*kłania się*

🍇 °ɴᴏᴍɪɴᴀᴄᴊᴇ° 🍇Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz